Teraz ma napadá, keď sa objavilo že predný článok je pôvodný z 1997, nerozhodli sa akú verziu nátera by mal dostať voz po dokončení? So sivým nápisom Škoda ako nosil pôvodne alebo typickejší so Škodováckým logom ako nosil po oprave?
Fleet number: | 6617 | ||||||||||||||
Type: | Škoda 15 Tr 13/6M | ||||||||||||||
Builder: | Škoda Ostrov s. r. o., Ostrov | ||||||||||||||
Serial number: | 12410 | ||||||||||||||
Manufactured: | 1997 | ||||||||||||||
In service: | 18.3.1998 | ||||||||||||||
Acquisition price: | 7 730 771 Sk | ||||||||||||||
Depot: | Hroboňova | ||||||||||||||
Accidents: | Vážna dopravná nehoda na Záhradníckej ulici pred Justičným palácom (6.9.2000) - trolejbus zachytil kryt kanála a následne vytrhol telo kanála, čím vyletela zadná časť vozidla do výšky 1 m, trolejbus prestal byť ovládateľný a narazil do 3 osobných áut. Kanál spôsobil neopraviteľnú deformáciu zadného článku vozidla. Pri nehode sa zranilo viacero cestujúcich v trolejbuse. | ||||||||||||||
Overhauls and changes: | Oprava v Škode Ostrov po nehode (2001 - 12/2002, začiatok prevádzky po nehode 24.1.2003) - trolejbus pri oprave dostal nový zadný článok | ||||||||||||||
Information system: | BUSE BS 100
BUSE BS 120, BUSE BS 120 BUSE BS 110 (140 × 19 px), BS 110 (112 × 19 px), BS 110 (112 × 19 px), BS 110 (28 × 19 px) BUSE BS 200 (od 2003) | ||||||||||||||
Additional information: | historic vehicle | ||||||||||||||
Other data: | Trolejbus bol po odstavení z prevádzky v januári 2015 zachovaný pre zbierku historických trolejbusov DPB. V budúcnosti by malo byť vozidlo zrenovované do pôvodného stavu. | ||||||||||||||
Last records of service: |
|