Fleet number:4938
Type: Mercedes-Benz O 530 GL CapaCity
Builder: EvoBus GmbH, Nemecko
VIN: WEB62848613124725
Plate: BL-630DZ
BL-077GZ
Manufactured: 2012
In service: January 2013
Acquisition price: 490 644 €
Depot: Petržalka
Information system: BUSE BS 100
BUSE BS 210 (140 × 19 px), BS 210 (112 × 19 px), BS 210 (112 × 19 px), BS 210 (28 × 19 px)
BUSE BS 120
BUSE BS 200 (dodatočne nainštalovaný)
Additional information: low-floor vehicle, air-conditioned vehicle
Other data: V období 5/2023 - 5/2024 vozidlo pre poškodenie pohonnej jednotky nejazdilo.
Last records of service:
17 Dec 2024 83/4
16 Dec 2024 84/5
15 Dec 2024 131/1
14 Dec 2024 83/9
13 Dec 2024 N95/2
93/2
12 Dec 2024 93/13
83/11
11 Dec 2024 26/7
83/7
All records of service

Comments

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Mozno uz zajtra pojde von
Ak vozidlo nie je morálne, technicky a prevádzkovo zastarené, tak vyšší stupeň opravy je správny krok. Moderné autobusy sú pri správnej údržbe schopné ďaleko prežiť svoju deklarovanú životnosť aj bez nutnosti GO ala B741. Taká GO sa už na moderných vozidlách ani neoplatí a ani ju nepotrebujú. Povedal by som, že stačí vyvariť hrdzu+nástrek dinitrolom, nastriekať to "aby to vyzeralo", dať nejaký väčší servis motoru, prevodovke a nápravám a takýto MB sa v pohode dožije aj 20 rokov. Treba podotknúť, že to nie je ŽIADNA nadštandardná starostlivosť! Keď sa hráme na takých ekológov, prečo radšej vozidlo, ktoré spĺňa všetky štandardy neopraviť? Ona aj tá "blbá" Sorka, ako im ľudia nadávajú, odjazdí s nejakou väčšou opravou 20 rokov. Skutočne by som to nenazýval len nejakou "šotoušinou"
Reply on: Andrej #50:
A potom ti namiesto MBCC prídu nejaké SORky alebo dačo ešte horšie z novej súťaže a dodávateľ sa ťa akurát opýta "Ty jsou, co?".
Reply on: Depebe #49:
Keby si mal na Vianoce (možno) dostať nové topánky, a tie čo dnes máš by boli v žalostnom stave, tak by si ich vyhodil, alebo by si sa snažil tie topánky aspoň trochu spraviť aby ti vydržali do vianoc?
Reply on: Andrej #48:
Samozrejme, že by to stálo viac. Ale do budúcna ti viac pomôže nákup nových vozidiel ako oprava jedného starého alebo dokonca viacerých. Ale na druhú stranu súhlasím, že financie na to nemusia byť. Ale ako písal "si" otázkou je ako dlho to vozdilo ešte vydrží. A ako rýchlo sa budú kaziť ostatné, ktoré sa zatiaľ nerozpadli počas jazdy ako to bolo pri tomto.
Reply on: Depebe #45:
Myslím si že nákup viacero nových vozidiel bude stáť oveľa viac než oprava jedného, a navyše dodávka nových autobusov môže trvať rok alebo aj dlhšie. Zatiaľ je každý SOR a Otokar ktorý je vypravený namiesto Mercedesu reálne kapacitné oslabenie.
Reply on: si #46:
S týmto plne súhlasím. Nestotožňujem sa však s výrokmi, že oprava takýto vozov či už MBCC alebo starých soriek by bola nejakou "úžasnou správou". Tu sa ľudia tešia z vecí, ktoré sú buď absolútne šoto, alebo z vecí ktoré sú totálnym štandardom kdekoľvek inde v meste, na ktoré sa chceme tak strašne podobať.
Reply on: Depebe #45:
tam je skor otazne ze ak sa tie peniaze na tu opravu investuju, ako dlho ten voz este vydrzi; co dalsie a kedy sa na nom rozpadne; nasledne teda je otazka aj co by stala GO (tu sa ale dostavame do krizku so standardmi BSK) a co stoji nove vozidlo podobnej kapacity....
no a okrem toho do toho vstupuju este aj take nabozenske problemy ako to ze opravy mas z balicka prevadzky a udrzby, kdezto nove vozidla z balicka investicii..... zaroven asi ked nie su peniaze tak novych vozidiel nevies objednat 20, ale priebezne opravovat to co sa prave rozpadne alebo poslat na GO ten najhorsi vrak tak akosi menej boli vo financnom rozpocte.....
Reply on: Ma178rek #41:
O tejto zmluve som nevedel. V tomto prípade to možno výhodné môže byť, ale aj tak si myslím že by sa tie peniaze mohli využiť skôr na nákup nových vozidiel a nie dávať extrémne sumy za obrovské opravy na vozoch ktoré sa dospova rozpadajú za jazdy. Jednoducho MBCC už nie sú také dobré vozidlá ako bývali. Bohužiaľ.
Reply on: Petto #43:
Nie, so vsetkymi vozmi. Aj medaky tam chodia na opravy.
Reply on: marek1978 #42:
Iveco zmluva v suvislosti s opravou Urbanway ? Ci co je predmetom zmluvy ? 😎
Reply on: Ma178rek #41:
Ano, zmluvy su podpisane s Ivecom a Mercedesom.
Reply on: Depebe #40:
V článku pod opravou 4921 bolo uvedené že DPB podpísal zmluvu na opravy autobusov, takže možno aj výhodné...
A zase MBCC je stále na svoj vek veľmi dobre vozidlo a aj keby oprava stojí 50 000 a vozidlo bude jazdiť 2-3 roky stále sa to podľa mňa oplatí
Reply on: Ma178rek #39:
Podľa mňa veľa na to, aby sa to ekonomicky oplatilo. Ale keďže DPB zabudol na to, že budeme potrebovať aj nové kĺbové autobusy a nie len "MEGAtrolejbusy", ktoré vyzerajú pekne na instagrame, tak im neostáva nič iné, len opravovať staré vozy, ktoré sa rozpadajú počas jazdy.
Reply on: marek1978 #37:
Koľko cca vychádza takáto oprava finančne??
Reply on: marek1978 #37:
Úžasná správa 😍
Novy motor, kardan, prevodovka. Coskoro v premavke
Reply on: marek1978 #33:
To uz ani aktualne nemusi byt. Prihlasili sa v 11/2022. No vyhral by zrejme Otokar. Ponuky podali v abecednom poradi: Corex(Iveco), Otokar, SOR, Solaris.
Reply on: Urbanway 2423 #32:
Aktualne nie je ziadna vyzva na nove vozidla pokial viem.
Otvorene je len Plan obnovy pre dalsie 29T (7451-7460).
Elektricke 2klbaky nestrasme. 😁
Reply on: Urbanway 2423 #32:
Myslim, ze by stacilo len na L83, ta je vytazenejsia.