Evidenčné číslo:4938
Typ: Mercedes-Benz O 530 GL CapaCity
Výrobca: EvoBus GmbH, Nemecko
VIN: WEB62848613124725
Štátne evidenčné číslo vozidla (EČV/ŠPZ): BL-630DZ
BL-077GZ
Rok výroby: 2012
Sprevádzkovanie: január 2013
Nadobúdacia cena: 490 644 €
Depo: Petržalka
Informačný systém: BUSE BS 100
BUSE BS 210 (140 × 19 px), BS 210 (112 × 19 px), BS 210 (112 × 19 px), BS 210 (28 × 19 px)
BUSE BS 120
BUSE BS 200 (dodatočne nainštalovaný)
Doplňujúce informácie: nízkopodlažné vozidlo, klimatizované vozidlo
Iné údaje: V období 5/2023 - 5/2024 vozidlo pre poškodenie pohonnej jednotky nejazdilo.
Posledné záznamy o vypravení:
16.12.2024 84/5
15.12.2024 131/1
14.12.2024 83/9
13.12.2024 N95/2
93/2
12.12.2024 83/11
93/13
11.12.2024 26/7
83/7
10.12.2024 93/9
Všetky záznamy o vypravení

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Mozno uz zajtra pojde von
Ak vozidlo nie je morálne, technicky a prevádzkovo zastarené, tak vyšší stupeň opravy je správny krok. Moderné autobusy sú pri správnej údržbe schopné ďaleko prežiť svoju deklarovanú životnosť aj bez nutnosti GO ala B741. Taká GO sa už na moderných vozidlách ani neoplatí a ani ju nepotrebujú. Povedal by som, že stačí vyvariť hrdzu+nástrek dinitrolom, nastriekať to "aby to vyzeralo", dať nejaký väčší servis motoru, prevodovke a nápravám a takýto MB sa v pohode dožije aj 20 rokov. Treba podotknúť, že to nie je ŽIADNA nadštandardná starostlivosť! Keď sa hráme na takých ekológov, prečo radšej vozidlo, ktoré spĺňa všetky štandardy neopraviť? Ona aj tá "blbá" Sorka, ako im ľudia nadávajú, odjazdí s nejakou väčšou opravou 20 rokov. Skutočne by som to nenazýval len nejakou "šotoušinou"
Reakcia na: Andrej #50:
A potom ti namiesto MBCC prídu nejaké SORky alebo dačo ešte horšie z novej súťaže a dodávateľ sa ťa akurát opýta "Ty jsou, co?".
Reakcia na: Depebe #49:
Keby si mal na Vianoce (možno) dostať nové topánky, a tie čo dnes máš by boli v žalostnom stave, tak by si ich vyhodil, alebo by si sa snažil tie topánky aspoň trochu spraviť aby ti vydržali do vianoc?
Reakcia na: Andrej #48:
Samozrejme, že by to stálo viac. Ale do budúcna ti viac pomôže nákup nových vozidiel ako oprava jedného starého alebo dokonca viacerých. Ale na druhú stranu súhlasím, že financie na to nemusia byť. Ale ako písal "si" otázkou je ako dlho to vozdilo ešte vydrží. A ako rýchlo sa budú kaziť ostatné, ktoré sa zatiaľ nerozpadli počas jazdy ako to bolo pri tomto.
Reakcia na: Depebe #45:
Myslím si že nákup viacero nových vozidiel bude stáť oveľa viac než oprava jedného, a navyše dodávka nových autobusov môže trvať rok alebo aj dlhšie. Zatiaľ je každý SOR a Otokar ktorý je vypravený namiesto Mercedesu reálne kapacitné oslabenie.
Reakcia na: si #46:
S týmto plne súhlasím. Nestotožňujem sa však s výrokmi, že oprava takýto vozov či už MBCC alebo starých soriek by bola nejakou "úžasnou správou". Tu sa ľudia tešia z vecí, ktoré sú buď absolútne šoto, alebo z vecí ktoré sú totálnym štandardom kdekoľvek inde v meste, na ktoré sa chceme tak strašne podobať.
Reakcia na: Depebe #45:
tam je skor otazne ze ak sa tie peniaze na tu opravu investuju, ako dlho ten voz este vydrzi; co dalsie a kedy sa na nom rozpadne; nasledne teda je otazka aj co by stala GO (tu sa ale dostavame do krizku so standardmi BSK) a co stoji nove vozidlo podobnej kapacity....
no a okrem toho do toho vstupuju este aj take nabozenske problemy ako to ze opravy mas z balicka prevadzky a udrzby, kdezto nove vozidla z balicka investicii..... zaroven asi ked nie su peniaze tak novych vozidiel nevies objednat 20, ale priebezne opravovat to co sa prave rozpadne alebo poslat na GO ten najhorsi vrak tak akosi menej boli vo financnom rozpocte.....
Reakcia na: Ma178rek #41:
O tejto zmluve som nevedel. V tomto prípade to možno výhodné môže byť, ale aj tak si myslím že by sa tie peniaze mohli využiť skôr na nákup nových vozidiel a nie dávať extrémne sumy za obrovské opravy na vozoch ktoré sa dospova rozpadajú za jazdy. Jednoducho MBCC už nie sú také dobré vozidlá ako bývali. Bohužiaľ.
Reakcia na: Petto #43:
Nie, so vsetkymi vozmi. Aj medaky tam chodia na opravy.
Reakcia na: marek1978 #42:
Iveco zmluva v suvislosti s opravou Urbanway ? Ci co je predmetom zmluvy ? 😎
Reakcia na: Ma178rek #41:
Ano, zmluvy su podpisane s Ivecom a Mercedesom.
Reakcia na: Depebe #40:
V článku pod opravou 4921 bolo uvedené že DPB podpísal zmluvu na opravy autobusov, takže možno aj výhodné...
A zase MBCC je stále na svoj vek veľmi dobre vozidlo a aj keby oprava stojí 50 000 a vozidlo bude jazdiť 2-3 roky stále sa to podľa mňa oplatí
Reakcia na: Ma178rek #39:
Podľa mňa veľa na to, aby sa to ekonomicky oplatilo. Ale keďže DPB zabudol na to, že budeme potrebovať aj nové kĺbové autobusy a nie len "MEGAtrolejbusy", ktoré vyzerajú pekne na instagrame, tak im neostáva nič iné, len opravovať staré vozy, ktoré sa rozpadajú počas jazdy.
Reakcia na: marek1978 #37:
Koľko cca vychádza takáto oprava finančne??
Reakcia na: marek1978 #37:
Úžasná správa 😍
Novy motor, kardan, prevodovka. Coskoro v premavke
Reakcia na: marek1978 #33:
To uz ani aktualne nemusi byt. Prihlasili sa v 11/2022. No vyhral by zrejme Otokar. Ponuky podali v abecednom poradi: Corex(Iveco), Otokar, SOR, Solaris.
Reakcia na: Urbanway 2423 #32:
Aktualne nie je ziadna vyzva na nove vozidla pokial viem.
Otvorene je len Plan obnovy pre dalsie 29T (7451-7460).
Elektricke 2klbaky nestrasme. 😁
Reakcia na: Urbanway 2423 #32:
Myslim, ze by stacilo len na L83, ta je vytazenejsia.