Nevedeli by ste, ci tato suprava skoncila, alebo sa caka na koniec vyluky do Karlovky/koniec korona obmedzeni kym ju zase vytiahnu?
Fleet numbers: |
| ||||||||||||
Type: | T3/VI.SU (1982 - 1996)
T3M (od 1997) | ||||||||||||
Builder: | ČKD - Tatra Praha | ||||||||||||
Serial number: | 172141 | ||||||||||||
Manufactured: | 1982 | ||||||||||||
In service: | April 1983 | ||||||||||||
Acquisition price: | 606 563 Kčs | ||||||||||||
Depot: | Jurajov dvor (1982 - 1996)
Krasňany (1997 - 4.10.2023) Jurajov dvor (od 4.10.2023) | ||||||||||||
Couples: | 733+734 (1982 - 1983)
7733+7734 (od 1983) | ||||||||||||
Ads: | Tatran - Bednár - bočné nálepky (21.8.1990 - 21.8.1991)
Golden American 25 Lavazza (5/2008 - 3/2009) Groupama poisťovňa (3/2009 - 1/2010) | ||||||||||||
Accidents: | Nehoda s kamiónom na Račianskej ulici (7.5.2024) | ||||||||||||
Overhauls and changes: | Modernizácia na typ T3M - vozeň dostal tyristorovú výzbroj TV1 z vyradených vozňov T3M (1996 - 1997)
Informačný systém BUSE (7/2003) Polpantograf Lekov/Sécheron ESGE 53-3100 (5/2005) Rekonštrukcia vykurovania salónu pre cestujúcich (2011) Dosadenie textilných podsedákov na sedadlá Montáž interiérového kamerového systému - 1 kamera/vozeň (2022) | ||||||||||||
Information system: | BUSE BS 100 (od 1999)
BUSE BS 120 (od 7/2003) BUSE BS 210 (112 × 19 px), BUSE BS 210 (112 × 19 px) (od 7/2003) BUSE BS 200 (od 2005) | ||||||||||||
Last records of service: |
|
Andrej
Teraz si predstav v akom stave je bežný voz po ukončení premávky, a v akom stave je po 20 rokoch hnitia pod holým nebom. Ak tu vyplakávame že nemôžeme teraz opravovať historičáky kvôli peniazom, tak je asi logické aby sme situáciu zabezpečili tak, aby sme museli čo najmenej do ich opravy investovať, nie? Alebo to konečne vzdať a všetký historický majetok previesť na odlišnú, neziskovú dcérsku spoločnosť ktorá môže riešiť len historiu a nemúsi sa zaobchádzať s denno-denným bullshitom DPB.