VehiclesBusesSOR NB 12 City › #2047

Fleet number:2047
Type: SOR NB 12 City
Builder: SOR Libchavy
Serial number: 604
VIN: TK9F2XXRMHLSL5604
Plate: BL-360PX
Manufactured: 2017
In service: 11.10.2017
Acquisition price: 241 371 €
Depot: Jurajov dvor
Information system: BUSE BS 300, BS 301
BUSE BS 303
BUSE BS 370 (960 × 540 px; V)
BUSE BS 210 (140 × 19 px), BS 210 (112 × 19 px), BS 210 (28 × 19 px), BS 210 (28 × 19 px)
BUSE BS 310 (11 × 9 px white)
Additional information: low-floor vehicle, air-conditioned vehicle
Last records of service:
14 Nov 2024 32/2
65/2
ZV-A/22
25/51
33/1
X4/45
20/5
13 Nov 2024 65/7
ZV-A/22
66/2
All records of service

Comments

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Už je aj prvá NB12 s koženkami.
Som jediný, komu budú tie staré poťahy trošku chýbať?
Urbanway 2423

Urbanway 2423

Reply on: anonym14 #2:
Mne budú trochu chýbať v nových električkách a Capacity, kde sú tie poťahy v dobrom stave, ale aj koženka bude dobrá (mohli by ju dať aj s molitanom do elektrobusov, aby tam boli mäkšie sedadlá). Celkovo sa mali tie poťahy vymeniť hlavne tam, kde boli zničené (napr. najstaršie Sory) tam, kde sú v dobrom stave sa mohli kľudne ponechať látkové a vymenili by sa až keď by sa zničili.
Reply on: Lurny #1:
Nonsens , este ani vsetky vo vsetkych sorkach z 2014-15 nevymenili a uz vymienaju potahy vo voze z 2017.
Je to krok dozadu. Z estetickeho aj ergonomickeho hladiska boli povodne latkove so vzorom jednoznacne lepsie. Ze je o tieto kozenkove z RTOcky z 60. rokov lahsia starostlivost? To mna ako platiaceho cestujuceho nezaujima. Aj o konsky povoz je jednoduchsia starostlivost ako o 24m Solaris a nekupujeme ich.
Reply on: IBBI #5:
ani to tu nepíš, tu sa valí koženkomainstream. Čo na tom, že koža ale aj koženka je materiál ktorý rovnako ako látka "vsakuje" a teda reálne je ho rovnako náročné ak nie náročnejšie udržiavať ako látku? Oni síce vidia v zahraničí kožu, ale tam je starostlivosť a pravidelná výmena poťahu na úplne inej úrovni.
Reply on: Petto #4:
Škoda, v tých NB12 sa mi veľmi dobre sedelo na tých pôvodných. Spomínam si na tie plastové sedadlá v NBG 12, to bolo ako za trest sedenie. 😃
Reply on: IBBI #5:
Látka nie je z hygienického hľadiska dobrá. Naviac sedadlá v SOR-och sú tvrdé. Tie vynovené sú mäkšie, neviete, pridali tam molitan či čo?
Reply on: Mhr1 #8:
z hygienickeho hladiska su na tom asi najlepsie "skrupiny" z T3jok a potom drevene lavice z TAMov, predpokladam ze obvzlast ten druhy priklad asi ale nasledovat nechceme....
Reply on: Minko #6:
Dnes som mal možnosť tvoje tvrdenie potvrdiť v 3317. V zadnej trojke bol hnedý tmavý fľak a bol pekne vsiaknutý v koženke, asi nejaké houmlesácke kakaníčko sa roztopilo. 😋 😂
Reply on: N/A #10:
Nic v zlom, ale tazko si predstavim, ze by sa niekto vysral v autobuse bez toho aby to niekto ihned zaznamenal a voz by bol stiahnuty z premavky. Vieme ze to nebola cokolada?
Reply on: Andrej #11:
Ako nebudem klamať, ale zápach z toho išiel a niektorí majú v nohaviciach všelijaké šťavy. Viackrát som mal, žiaľ, možnosť to zažiť.
Reply on: N/A #10:
a to je presne môj odkaz čo som tu šíril keď sa tu s koženkovým šialenstvom začalo. Že koža je savý materiál aj keď je pravda že nie tak silno ako látka. No látku dokážeš poriadne vytepovať, vstupné náklady či náklady na výmenu sú nižšie, kdežto koženka je drahšia aj náklady na údržbu (rôzne špeciálne prípravky pre takéto typy nehôd) sú ďaleko vyššie. Ale načo by sa niekto nad tým zamýšľal 😁
Reply on: Minko #13:
Prečo sú látkové sedadlá v SOR-och tvrdé? V Prahe sú tie koženkové mäkšie, aj rekonštruované v BA sú mäkšie ako tie pôvodné. Čo sa týka hygieny - ako často sa tepujú tie látkové sedadlá? Lebo nepopieram, že po tepovaní je čistota porovnateľná, ale na druhej strane, do látky vsiakne nečistota okamžite, koženku je predsa len možné ihneď zotrieť, ešte kým to vsiakne.
Reply on: Mhr1 #14:
"koženku je predsa len možné ihneď zotrieť, ešte kým to vsiakne"
a kto to urobi ? vodic ? aj keby zrovna chcel, tak kym to zisti tak uz bude tak ci tak asi neskoro....
Reply on: Mhr1 #14:
1. mäkkosť je tak vecou použitej látky ako aj predovšetkým množstvom polstrovania.

2. správnu otázku o utretí ti položil si v príspevku #15.

3. Aj látky majú povrchové úpravy ktoré spomaľujú vsakovanie tekutých látok.

4. ako sa často tepujú neviem, ale ak nedostatočne to nie je na vine látka ale nastavenie plánu údržby.
Reply on: si #15:
No ak by sa mne niečo rozlialo, tak by som sa to snažil utrieť, vždy mám pri sebe nejaký papierový kapesník. A poprosil šoféra, či nemá handru.
K tej mäkkosti: prečo sa vyrábajú sedadlá bez dostatočného polstrovania? Niekto si tu asi predstavoval, že keď na tvrdú podložku položím látku, je to automaticky mäkké. Nie je.
Polstrovanie je potrebné, v minulosti bolo oveľa mäkšie. To je molitan taký drahý? Neviete, prečo sa na tom šetrilo?
Reply on: Mhr1 #17:
Ale keď sa ti niečo rozleje z nohavíc a nevieš o tom, tak to tam zostane. 🙂
Reply on: Mhr1 #18:
Pretože čím je sedadlo tvrdšie, tým ťažšie sa reže.
Reply on: Mhr1 #17:
a myslis ze to spravi nejaky homeless, ze ked mu nieco odniekadial vytecie, tak to bude chciet a mat cim utriet ? 😃 😃
Domovská linka ZV/22 (Hlavná stanica)
SixSixTrooper

SixSixTrooper

Reply on: SimonMHD #22:
Od cca 1.5 je presunuty na novu polohu ZV/22
Reply on: SixSixTrooper #23:
Od 3.2.
Reply on: JamaVOku #24:
A kde je teraz?
Reply on: SimonMHD #25:
Hrobonova