VozidláAutobusySOR NB 12 City › #2047

Evidenčné číslo:2047
Typ: SOR NB 12 City
Výrobca: SOR Libchavy
Výrobné číslo: 604
VIN: TK9F2XXRMHLSL5604
Štátne evidenčné číslo vozidla (EČV/ŠPZ): BL-360PX
Rok výroby: 2017
Sprevádzkovanie: 11.10.2017
Nadobúdacia cena: 241 371 €
Depo: Jurajov dvor
Informačný systém: BUSE BS 300, BS 301
BUSE BS 303
BUSE BS 370 (960 × 540 px; V)
BUSE BS 210 (140 × 19 px), BS 210 (112 × 19 px), BS 210 (28 × 19 px), BS 210 (28 × 19 px)
BUSE BS 310 (11 × 9 px white)
Doplňujúce informácie: nízkopodlažné vozidlo, klimatizované vozidlo
Posledné záznamy o vypravení:
14.11.2024 65/2
ZV-A/22
25/51
33/1
X4/45
20/5
32/2
13.11.2024 ZV-A/22
66/2
65/7
Všetky záznamy o vypravení

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Už je aj prvá NB12 s koženkami.
Som jediný, komu budú tie staré poťahy trošku chýbať?
Reakcia na: anonym14 #2:
Mne budú trochu chýbať v nových električkách a Capacity, kde sú tie poťahy v dobrom stave, ale aj koženka bude dobrá (mohli by ju dať aj s molitanom do elektrobusov, aby tam boli mäkšie sedadlá). Celkovo sa mali tie poťahy vymeniť hlavne tam, kde boli zničené (napr. najstaršie Sory) tam, kde sú v dobrom stave sa mohli kľudne ponechať látkové a vymenili by sa až keď by sa zničili.
Reakcia na: Lurny #1:
Nonsens , este ani vsetky vo vsetkych sorkach z 2014-15 nevymenili a uz vymienaju potahy vo voze z 2017.
Je to krok dozadu. Z estetickeho aj ergonomickeho hladiska boli povodne latkove so vzorom jednoznacne lepsie. Ze je o tieto kozenkove z RTOcky z 60. rokov lahsia starostlivost? To mna ako platiaceho cestujuceho nezaujima. Aj o konsky povoz je jednoduchsia starostlivost ako o 24m Solaris a nekupujeme ich.
Reakcia na: IBBI #5:
ani to tu nepíš, tu sa valí koženkomainstream. Čo na tom, že koža ale aj koženka je materiál ktorý rovnako ako látka "vsakuje" a teda reálne je ho rovnako náročné ak nie náročnejšie udržiavať ako látku? Oni síce vidia v zahraničí kožu, ale tam je starostlivosť a pravidelná výmena poťahu na úplne inej úrovni.
Reakcia na: Petto #4:
Škoda, v tých NB12 sa mi veľmi dobre sedelo na tých pôvodných. Spomínam si na tie plastové sedadlá v NBG 12, to bolo ako za trest sedenie. 😃
Reakcia na: IBBI #5:
Látka nie je z hygienického hľadiska dobrá. Naviac sedadlá v SOR-och sú tvrdé. Tie vynovené sú mäkšie, neviete, pridali tam molitan či čo?
Reakcia na: Mhr1 #8:
z hygienickeho hladiska su na tom asi najlepsie "skrupiny" z T3jok a potom drevene lavice z TAMov, predpokladam ze obvzlast ten druhy priklad asi ale nasledovat nechceme....
Reakcia na: Minko #6:
Dnes som mal možnosť tvoje tvrdenie potvrdiť v 3317. V zadnej trojke bol hnedý tmavý fľak a bol pekne vsiaknutý v koženke, asi nejaké houmlesácke kakaníčko sa roztopilo. 😋 😂
Reakcia na: N/A #10:
Nic v zlom, ale tazko si predstavim, ze by sa niekto vysral v autobuse bez toho aby to niekto ihned zaznamenal a voz by bol stiahnuty z premavky. Vieme ze to nebola cokolada?
Reakcia na: Andrej #11:
Ako nebudem klamať, ale zápach z toho išiel a niektorí majú v nohaviciach všelijaké šťavy. Viackrát som mal, žiaľ, možnosť to zažiť.
Reakcia na: N/A #10:
a to je presne môj odkaz čo som tu šíril keď sa tu s koženkovým šialenstvom začalo. Že koža je savý materiál aj keď je pravda že nie tak silno ako látka. No látku dokážeš poriadne vytepovať, vstupné náklady či náklady na výmenu sú nižšie, kdežto koženka je drahšia aj náklady na údržbu (rôzne špeciálne prípravky pre takéto typy nehôd) sú ďaleko vyššie. Ale načo by sa niekto nad tým zamýšľal 😁
Reakcia na: Minko #13:
Prečo sú látkové sedadlá v SOR-och tvrdé? V Prahe sú tie koženkové mäkšie, aj rekonštruované v BA sú mäkšie ako tie pôvodné. Čo sa týka hygieny - ako často sa tepujú tie látkové sedadlá? Lebo nepopieram, že po tepovaní je čistota porovnateľná, ale na druhej strane, do látky vsiakne nečistota okamžite, koženku je predsa len možné ihneď zotrieť, ešte kým to vsiakne.
Reakcia na: Mhr1 #14:
"koženku je predsa len možné ihneď zotrieť, ešte kým to vsiakne"
a kto to urobi ? vodic ? aj keby zrovna chcel, tak kym to zisti tak uz bude tak ci tak asi neskoro....
Reakcia na: Mhr1 #14:
1. mäkkosť je tak vecou použitej látky ako aj predovšetkým množstvom polstrovania.

2. správnu otázku o utretí ti položil si v príspevku #15.

3. Aj látky majú povrchové úpravy ktoré spomaľujú vsakovanie tekutých látok.

4. ako sa často tepujú neviem, ale ak nedostatočne to nie je na vine látka ale nastavenie plánu údržby.
Reakcia na: si #15:
No ak by sa mne niečo rozlialo, tak by som sa to snažil utrieť, vždy mám pri sebe nejaký papierový kapesník. A poprosil šoféra, či nemá handru.
K tej mäkkosti: prečo sa vyrábajú sedadlá bez dostatočného polstrovania? Niekto si tu asi predstavoval, že keď na tvrdú podložku položím látku, je to automaticky mäkké. Nie je.
Polstrovanie je potrebné, v minulosti bolo oveľa mäkšie. To je molitan taký drahý? Neviete, prečo sa na tom šetrilo?
Reakcia na: Mhr1 #17:
Ale keď sa ti niečo rozleje z nohavíc a nevieš o tom, tak to tam zostane. 🙂
Reakcia na: Mhr1 #18:
Pretože čím je sedadlo tvrdšie, tým ťažšie sa reže.
Reakcia na: Mhr1 #17:
a myslis ze to spravi nejaky homeless, ze ked mu nieco odniekadial vytecie, tak to bude chciet a mat cim utriet ? 😃 😃
Domovská linka ZV/22 (Hlavná stanica)
Reakcia na: SimonMHD #22:
Od cca 1.5 je presunuty na novu polohu ZV/22
Reakcia na: SixSixTrooper #23:
Od 3.2.
Reakcia na: JamaVOku #24:
A kde je teraz?
Reakcia na: SimonMHD #25:
Hrobonova