Treba ho posunúť napr. do Brna, tam na nich stojí trakcia a myslím, že si ho radi opravia a využijú.
Batch | Type | Fleet numbers | Manufactured | Into Service | Withdrawn | Quantity |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | Škoda 21 Tr AC | 6401 | 2003 | 2004 | — | 1 |
Total | 2003 | 1 |
Length | 11760 mm |
---|---|
Width | 2500 mm |
Height | 3365 mm |
Height of floor | 340 mm (1. - 2. dvere)
560 mm (3. dvere) |
Wheelbase | 5700 mm |
Doors | 3 |
Number of seats | 26 + 1 |
Number of standing places | 69 |
Design load | 95 + 1 |
Weight of unloaded vehicle | 11430 kg |
Gross vehicle weight | 18000 kg |
Motor control | Škoda NSC136 GE 01 M, IGBT-tranzistorový
trakčný menič (vstup 600 V DC, výstup 3 x 0-500 V AC/400 A, 0-150 Hz), s rekuperáciou energie pri brzdení Statický menič AnteCarE TSA 21-AK pre napájanie striedavých pomocných pohonov a klimatizácie Statický menič Cegelec SMTK 10D (náhrada pôvodného maďarského meniča AnteCarE TSA 21-AK, od 2019) |
---|---|
Engine | Škoda MLU 3649 K/4, asynchrónny štvorpólový trojfázový motor, vzduchom chladený, s integrovanou prevodovkou (1:1,85) |
Continuous power output | 160 kW |
Number of motors | 1 |
Total power output | 160 kW |
Maximum speed | 65 km/h |
Axles | predná: Škoda 21, nezávislé zavesenie kolies
zadná: RÁBA AU-10948, portálová, hnacia |
Tyres | 275/70 R 22,5 |
6401 |
6401 | vehicle in service: 1 (100 %) |
6401 | vehicle ot of service (more than 2 weeks): 1 (100 %) |
6401 | vehicle ot of service (more than 6 months): 1 (100 %) |
Ike
Áno, keby DPB odpredal trolejbus, ktorého účtovná hodnota je vyššia ako trhová, tak by išiel do straty. Treba sa ale spýtať, prečo má to vozidlo vysokú účtovnú hodnotu. Lebo nejazdil! Ak by sme sa podrobne pozreli na toto vozidlo a zistili, koľko € DPB zarobilo za 1 € investované Euro (bez obstarávacích nákladov), tak zistíme, že to bola hlúposť.
Je to ako keby si Ryanair kúpil Airbus A330.
Mimochodom tie hydrogény dopadnú podobne len čo sa začnú kaziť.