Treba ho posunúť napr. do Brna, tam na nich stojí trakcia a myslím, že si ho radi opravia a využijú.
Batch | Type | Fleet numbers | Manufactured | Into Service | Withdrawn | Quantity |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | Škoda 21 Tr AC | 6401 | 2003 | 2004 | — | 1 |
Total | 2003 | 1 |
Length | 11760 mm |
---|---|
Width | 2500 mm |
Height | 3365 mm |
Height of floor | 340 mm (1. - 2. dvere)
560 mm (3. dvere) |
Wheelbase | 5700 mm |
Doors | 3 |
Number of seats | 26 + 1 |
Number of standing places | 69 |
Design load | 95 + 1 |
Weight of unloaded vehicle | 11430 kg |
Gross vehicle weight | 18000 kg |
Motor control | Škoda NSC136 GE 01 M, IGBT-tranzistorový
trakčný menič (vstup 600 V DC, výstup 3 x 0-500 V AC/400 A, 0-150 Hz), s rekuperáciou energie pri brzdení Statický menič AnteCarE TSA 21-AK pre napájanie striedavých pomocných pohonov a klimatizácie Statický menič Cegelec SMTK 10D (náhrada pôvodného maďarského meniča AnteCarE TSA 21-AK, od 2019) |
---|---|
Engine | Škoda MLU 3649 K/4, asynchrónny štvorpólový trojfázový motor, vzduchom chladený, s integrovanou prevodovkou (1:1,85) |
Continuous power output | 160 kW |
Number of motors | 1 |
Total power output | 160 kW |
Maximum speed | 65 km/h |
Axles | predná: Škoda 21, nezávislé zavesenie kolies
zadná: RÁBA AU-10948, portálová, hnacia |
Tyres | 275/70 R 22,5 |
6401 |
6401 | vehicle in service: 1 (100 %) |
6401 | vehicle ot of service (more than 2 weeks): 1 (100 %) |
6401 | vehicle ot of service (more than 6 months): 1 (100 %) |
trolejbus6207
Keďže sa aktuálne vedenie trolejbusovej prevádzky rozhodlo voz nezlikvidovať, najrozumnejšie je z neho urobiť autoškolu, nech aspoň akotak jazdí. Samozrejme len do prvej väčšej poruchy, potom ho treba naozaj poslať do večných lovíšť (aj keď Kremienok je názoru, že vyriešením chladenia statického meniča by sa na ňom nemá čo pokaziť ). Sám vieš, ako vyzerajú 9Tr-kové historičáky, keď vylezú z garáže trikrát do roka - neodjazdia bez poruchy ani jednu celú príležitostnú službu...