Treba ho posunúť napr. do Brna, tam na nich stojí trakcia a myslím, že si ho radi opravia a využijú.
Séria | Typ | Evidenčné čísla | Rok výroby | Sprevádzkovanie | Vyraďovanie | Počet |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | Škoda 21 Tr AC | 6401 | 2003 | 2004 | — | 1 |
Spolu | 2003 | 1 |
Dĺžka | 11760 mm |
---|---|
Šírka | 2500 mm |
Výška | 3365 mm |
Výška podlahy | 340 mm (1. - 2. dvere)
560 mm (3. dvere) |
Rázvor | 5700 mm |
Počet dverí | 3 |
Počet miest na sedenie | 26 + 1 |
Počet miest na státie | 69 |
Celkový počet miest | 95 + 1 |
Pohotovostná hmotnosť | 11430 kg |
Celková hmotnosť | 18000 kg |
Elektrická výzbroj | Škoda NSC136 GE 01 M, IGBT-tranzistorový
trakčný menič (vstup 600 V DC, výstup 3 x 0-500 V AC/400 A, 0-150 Hz), s rekuperáciou energie pri brzdení Statický menič AnteCarE TSA 21-AK pre napájanie striedavých pomocných pohonov a klimatizácie Statický menič Cegelec SMTK 10D (náhrada pôvodného maďarského meniča AnteCarE TSA 21-AK, od 2019) |
---|---|
Motor | Škoda MLU 3649 K/4, asynchrónny štvorpólový trojfázový motor, vzduchom chladený, s integrovanou prevodovkou (1:1,85) |
Výkon motora | 160 kW |
Počet motorov | 1 |
Celkový výkon | 160 kW |
Maximálna rýchlosť | 65 km/h |
Nápravy | predná: Škoda 21, nezávislé zavesenie kolies
zadná: RÁBA AU-10948, portálová, hnacia |
Pneumatiky | 275/70 R 22,5 |
6401 |
6401 | nevyradené vozidlo: 1 (100 %) |
6401 | odstavené vozidlo (viac ako 2 týždne nezasiahlo do premávky): 1 (100 %) |
6401 | odstavené vozidlo (viac ako 6 mesiacov nezasiahlo do premávky): 1 (100 %) |
Ike
Áno, keby DPB odpredal trolejbus, ktorého účtovná hodnota je vyššia ako trhová, tak by išiel do straty. Treba sa ale spýtať, prečo má to vozidlo vysokú účtovnú hodnotu. Lebo nejazdil! Ak by sme sa podrobne pozreli na toto vozidlo a zistili, koľko € DPB zarobilo za 1 € investované Euro (bez obstarávacích nákladov), tak zistíme, že to bola hlúposť.
Je to ako keby si Ryanair kúpil Airbus A330.
Mimochodom tie hydrogény dopadnú podobne len čo sa začnú kaziť.