Dnes rano sli dva za sebou #6704 #6703 a na janotovej stahovali zberace
Batch | Type | Fleet numbers | Manufactured | Into Service | Withdrawn | Quantity |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | Škoda 25 Tr Irisbus | 6701 – 6706 | 2006 | 2006 | 2023 – 2024 | 6 |
Total | 2006 | 6 |
Length | 17900 mm
18400 mm (so stiahnutými zberačmi) |
---|---|
Width | 2500 mm |
Height | 3460 mm |
Height of floor | 320 mm (1. dvere)
330 mm (2. dvere) 550 mm (3. - 4. dvere) |
Wheelbase | 5355 mm a 6575 mm |
Doors | 4 |
Number of seats | 40 + 1 |
Number of standing places | 92 (bez naloženého invalidného vozíka alebo kočíka)
85 (ak je naložený invalidný vozík alebo kočík) |
Design load | 132 + 1 (bez naloženého invalidného vozíka alebo kočíka)
125 + 1 (ak je naložený invalidný vozík alebo kočík) |
Weight of unloaded vehicle | 17700 kg |
Gross vehicle weight | 28000 kg |
Motor control | Škoda Electric SJ 2.1, IGBT-tranzistorový
trakčný menič (vstup 600 V DC, výstup 3 x 0-420 V AC/310 A, 0-150 Hz), s rekuperáciou energie pri brzdení |
---|---|
Engine | Škoda 18ML 3550 K/4, asynchrónny trojfázový, vzduchom chladený
APU: KIRSCH APU 100 DIPME - dieselový štvorvalcový motor Iveco NEF (Euro 4) s generátorom s nom. výkonom 100 kW / 700 V DC |
Continuous power output | 240 kW |
Number of motors | 1 |
Total power output | 240 kW |
Maximum speed | 65 km/h |
Steering wheel | ZF Servocom 8098, hydraulické s integrovaným posilňovačom riadenia |
Axles | predná: Renault E 70 XH, tuhá
stredná: Renault EM 10 A, tuhá zadná: ZF AV 132.80, portálová, hnacia |
Vodič11
Podľa mňa bude vyradená. Preto lebo není skoro vôbec vypravovaná a hlavne má nijakú poruchu. Naposledy mala poruchu s prehrievaním motora. A to isté 6704 je podľa mňa na ceste vyradzovania. Síce neviem akú má poruchu, ale nebola výpravná napr. Na 33ku už asi rok. Ale je pravda že bola na autoškole. No neviem či tieto vozidlá ešte niekedy vyrazia na linku.