Dnes rano sli dva za sebou #6704 #6703 a na janotovej stahovali zberace
Batch | Type | Fleet numbers | Manufactured | Into Service | Withdrawn | Quantity |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | Škoda 25 Tr Irisbus | 6701 – 6706 | 2006 | 2006 | 2023 – 2024 | 6 |
Total | 2006 | 6 |
Length | 17900 mm
18400 mm (so stiahnutými zberačmi) |
---|---|
Width | 2500 mm |
Height | 3460 mm |
Height of floor | 320 mm (1. dvere)
330 mm (2. dvere) 550 mm (3. - 4. dvere) |
Wheelbase | 5355 mm a 6575 mm |
Doors | 4 |
Number of seats | 40 + 1 |
Number of standing places | 92 (bez naloženého invalidného vozíka alebo kočíka)
85 (ak je naložený invalidný vozík alebo kočík) |
Design load | 132 + 1 (bez naloženého invalidného vozíka alebo kočíka)
125 + 1 (ak je naložený invalidný vozík alebo kočík) |
Weight of unloaded vehicle | 17700 kg |
Gross vehicle weight | 28000 kg |
Motor control | Škoda Electric SJ 2.1, IGBT-tranzistorový
trakčný menič (vstup 600 V DC, výstup 3 x 0-420 V AC/310 A, 0-150 Hz), s rekuperáciou energie pri brzdení |
---|---|
Engine | Škoda 18ML 3550 K/4, asynchrónny trojfázový, vzduchom chladený
APU: KIRSCH APU 100 DIPME - dieselový štvorvalcový motor Iveco NEF (Euro 4) s generátorom s nom. výkonom 100 kW / 700 V DC |
Continuous power output | 240 kW |
Number of motors | 1 |
Total power output | 240 kW |
Maximum speed | 65 km/h |
Steering wheel | ZF Servocom 8098, hydraulické s integrovaným posilňovačom riadenia |
Axles | predná: Renault E 70 XH, tuhá
stredná: Renault EM 10 A, tuhá zadná: ZF AV 132.80, portálová, hnacia |
trolejbus6207
Zjavne máš pravdu, nenapadlo ma skúmať podrobnosti fotky (ja sem dávam informácie zo spoľahlivých zdrojov alebo vlastnej skúsenosti)