Prvé a posledné odchody nových električkových liniek (od 19.3.2012)

Prvé odchody

Linka

Odkiaľ → kam

Odchod

2

Nám. Ľ. Štúra → ŽST Nové Mesto

5:10

ŽST Nové Mesto → Nám. Ľ. Štúra

5:19

3

Kamenné nám. → Rača

5:12

Rača → Nám. SNP

4:40

ŽST Vinohrady → Nám. SNP

4:25

4

Dúbravka → Zlaté piesky

4:38

Zlaté piesky → Dúbravka

5:06

Vozovňa Jurajov dvor → Dúbravka

3:47

5

Dúbravka → Rača

4:51

Rača → Dúbravka

4:53

ŽST Vinohrady → Dúbravka

4:00

6

Karlova Ves → Šafárikovo nám.

len prac. dni špička

Šafárikovo nám. → Karlova Ves

len prac. dni špička

7

ŽST Vinohrady → Nám. SNP

len prac. dni špička

Nám. SNP  → ŽST Vinohrady

len prac. dni špička

8

Ružinov → Kamenné nám.

4:52

Nám. SNP → Ružinov

4:23

9

Karlova Ves → Ružinov

5:18

Kamenné nám. → Ružinov

4:18

Ružinov → Karlova Ves

4:40

Trnavské mýto → Karlova Ves

4:39

 Posledné odchody

Linka

Odkiaľ → kam

Odchod

2

Nám. Ľ. Štúra → ŽST Nové Mesto

22:55

ŽST Nové Mesto → Nám. Ľ. Štúra

22:49

3

Kamenné nám. → Rača

23:12

Rača → Nám. SNP

22:45

Rača → Nám.SNP → Vozovňa Jurajov dvor

23:16

4

Dúbravka → Zlaté piesky

22:44

Dúbravka → Vozovňa Jurajov dvor

23:47

Zlaté piesky → Dúbravka

22:51

5

Dúbravka → Rača

22:51

Dúbravka → ŽST Vinohrady

23:54

Rača → Dúbravka

22:53

6

Karlova Ves → Šafárikovo nám.

len prac. dni špička

Šafárikovo nám. → Karlova Ves

len prac. dni špička

7

ŽST Vinohrady → Nám. SNP

len prac. dni špička

Nám. SNP  → ŽST Vinohrady

len prac. dni špička

8

Ružinov → Kamenné nám.

22:52

Ružinov → Vazovova → ŽST Vinohrady

23:37

Nám. SNP → Ružinov

23:09

9

Karlova Ves → Ružinov

23:03

Karlova Ves → Trnavské mýto → Vozovňa Jurajov dvor

23:28

Ružinov → Karlova Ves

22:45

Ružinov → Mariánska → Nám. SNP

23:45

 

Viac k téme

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
To fakt pôjde po poslednom nočáku na vajnorskú radiálu prvý spoj až o piatej a na račiansku o štvrť na šesť? To by bol oproti dnešku dosť výrazný posun k horšiemu.
Večer to vyzerá dobre.
Reakcia na: Martin Fundárek #1:
No davaju si dost nacas s novymi CP. Pri prvej vyluke tunela chodili rano prve dve L5 smer Raca od Safka ako nahrada vtedy nepremavajucej L11. Tak uvidime.

to by bola fakt velka diera medzi poslednou L55 o 3,30 a 5,12 prvou L3.

Vecer je nastaveny super. Este po polnoci sa bude dat dostat zo spodnej casti centra aspon po vozovne.

Raca bude mat konecne spoj aj po 23,15 aspon po Vazovovu.
zatial som v tomto novom inac velmi dobrom rozplanovani poctu spojov na pocet liniek na radialy vzhladom na moznosti a aktualnu situaciu nasiel len dva haciky a to

/ ako pisete tak premlka medzi L55 a L3 z noci na rano je otrasna..

/ prestupny uzol safko pre ludi cestujucich z petrzalky v smere do dubravky - ak sa zrusi L12 a bude nahradena L6 ktora ide len v spicke prac. dni tak v sedle a cez vikendy sviatky a prazdniny maju ludia slapat na jesenskeho? - troska dost nedomyslene.. urcite zasa navrhoval nejaky totalny pako.
Reakcia na: majak #3:
Cestujuci z Petrzalky vyuziju prestupny uzol Novy most, alebo neskor Kapucinska/Zochova. Nemozes mat linky odvsadial vsade.
Reakcia na: david1 #2:
Keby si si ten clanaok pozrel poriadne tak je tam napisane ze prvy odchod L5 z Dubravky je 4:51. Cize inak povedane, je to na hovno a ta diera je fakt neprijatelna.

Ono je absurdne, ze medzi nocakmi a dennymi linkami (resp. vice versa) je casto ovela vacsi interval ako pocas samotnej noci.
Reakcia na: 810zssk #5:
Síce neviem koľko ľudí takto skoro ráno cestuje, ale bol by taký problém, aby nejaký z dojazdov vykonal N55 s odchodom o 4:30?
Reakcia na: 810zssk #4:
ty si aj cital co som pisal? neviem odkedy chodi L95 pod novy most alebo na staromestsku ale dobre..
Reakcia na: Valec #6:
V DPB podla mna celkom aj hej, ale treba poziadat, uvidime 🙂
Reakcia na: majak #7:
Ano, cital. Ak mas diagnozu "fobia z linky inej ako 95" tak navstiv prislusneho lekara a dostanes od statu prispevok na prevadzku auta 😉
Reakcia na: 810zssk #9:
o mna tu predsa vobec nejde.. 🙂 ja 95kou ani velmi necestujem. ide tu o zauzivany princip lebo ten prestupny uzol je pomerne dolezity..
Reakcia na: majak #10:
Ono asi najlepsie by bolo pozriet planovac cesty - dnesny stav a novy stav.

Skusme teda nejake spojenia (rezim volne dni, kedze cez spicku bude jazdit 6):
Romanova - Karlova Ves
dnes: 30-39 minut, 8 z 10 naj spojeni nejde cez Safko
po novom: 31-40 minut, 9 z 10 naj spojeni nejde cez Safko
Realne je to rovnako ako dnes, kedze sa medzi Safkom a KV pridavala 1 minuta kvoli obmedzeniam rychlosti elektriciek (o tu minutu viac uz dnes elektricky v praxi meskaju)

Farskeho - Karlova Ves
dnes: 95+12 najde iba pri 3 spojeniach z 10, trvanie 30-32 min
po novom: 95+28/70+E, trvanie 32-34 min, co je ale realne len o 1 min viac kvoli pridanej 1 min

Cize aj bez priamej linky zo Safka do KV bude dlzka spojeni rovnaka ako dnes.
Reakcia na: majak #10:
Akurat dnes som tvrdil, ze ludia si spravidla nevedia najst najrychlejsiu cestu a je to presne pre toto zmyslanie. Safko ako uzol je zbytocne. Ale ludia co si cestu planuju prstom po mape skratka silou mocou budu chciet chodit cez Safko, lebo si tak skratka za tie roky zvykli a nenapadne ich ina cesta.
Reakcia na: d3k0 #11:
na zaklade tohto realenho odovodnenia uznavam ze sa ako prestupny uzol da vyuzit novy most pripadne ako si spomenul autobusy v kombinacii s elektrickou.
Mimo špičky ide z celej Petržalky min. jedna linka na zastávku Aupark , (resp. priamo pod Nový most) kde sa dá pohodlne prestúpiť na 88/91 smer Nový most - električka. Do budúcnosti treba rátať s prestupom Zochova/Kapucínska. O intervale na túto zastávku sa ani netreba baviť. Prestupovať na Šafárikovom námestí počas uzávierky Starého mosta je riadna obchádzka a somarina.
Osobne som inak toho nazoru, ze 95 by mohla byt okruzna... Farskeho - Apollo - Landererova - Dostojevskeho - nabrezie - Novy most - Aupark - Einsteinova - Farskeho (alebo naopak). Len neviem ci by km dovolili.

Alebo to nechat len pod Novy most (bez Apolla; tam je aj tak 88). Cele je to na zvazenie, ale podla mna sucasna 95 nie je dobra.
Reakcia na: 810zssk #15:
Pod mostom uz nemas miesto.
Reakcia na: Marek1978 #16:
Jedine ak si to myslel ako priebeznu konecnu.
Reakcia na: Marek1978 #17:
No samozrejme, ak by bol okruzny variant tak len priebezna. Ako normalna konecna by to nemalo logiku 🙂
Reakcia na: 810zssk #18:
A to by mohla ist cez Muchovo nam. na Farskeho ?
Reakcia na: Marek1978 #19:
No ved tak som to myslel.. v useku Novy most - Farskeho by sla ako N80 🙂
asi by to robilo viac km
Reakcia na: 810zssk #15:
V porovnaní so súčasnou trasou je podľa Google maps rozdiel 0 km (bez zachádzky na Šafko dokonca úspora 300 metrov) a časovo je to o 1 minútu menej. Zachádzku na Šafko by som ponechal už len z toho dôvodu, že by tam mohli byť 2 vyrovnávacie minúty (ak by sa teda nedali nechať pod Novým mostom alebo na Malej scéne).
Reakcia na: Valec #22:
No tak to by slo... akurat pokial ide o Safko, velmi by som tam tie dve minuty nedaval, kedze cestujucim napr. z Petrzalky pod most by to cestu natiahlo. Ved 95 ma aj tak dobry interval...
Reakcia na: Valec #22:
Super. Tak by bola okruzna s priebeznou konecnou ako L68 alebo 98 a ziadne vyrovnavacie minuty netreba.
95 by mohla mať priebežnú konečnú na Šafku, alebo pod Novým mostom (v prípade, ak by nezachádzala na Šafko)
Osobne si linku 95 viem predstaviť v trase: Vyšehradská - Farského (bez zmeny) - Most Apollo - Landererova - Malá scéna - (Šafárikovo nám.) - Nový most - Aupark (pri Auparku ani nemusí stáť, stojí tam už dosť liniek, netreba, aby tam stála aj 95) - dalej ako N80 na Muchovo nám. - Farského a naspäť na Vyšehradskú.

Reakcia na: Marek1978 #24:
Presne tak som to myslel.
Reakcia na: Sharpay #25:
o kolko to podla teba natiahne km a cas?
Reakcia na: Sharpay #25:
btw. mam taky pocit ze zastavovanie liniek pri auparku ako aj samotnu zastavku si plati aupark a domnievam sa ze keby tade isla 95ka ze aj ta tam bude stat ked to co i len trocha bude mozne - to znamena ak pojde okolo a neodboci ako povedzme 50ka z auparku na most kedy nema kde zastavit alebo ako 80ka v smere na einsteinovu kedy tiez nema kde zastavit.. ved v smere do centra kedysi 80ka tiez nezastavovala pri auparku ak sa pamatas..
Reakcia na: majak #27:
km = 0

Cas tazko povedat...

Pokial ide o Aupark, ma kde stat, ved schadza az za nadjazdom za D2. Urcite by tam mala stat, bez ohladu ci si to niekto plati (o com pochybujem).