Inak priznám sa, že niekedy mám pocit, že horšie nápady DPB vznikajú práve v týchto diskusiách. To stou 71/72 by ste hádam ani nemohli myslieť vážne. Toto keď sa niekto inšpiruje tak vám ďakujem veľmi pekne sa zničenie MHD, ktorá roky funguje a spoliehame sa na ňu. Očividne polovica z vás čo tu píše o nevyužití liniek 71/72 s nimi cestujete večer po 22hej alebo počas vianočných sviatkov kedy v BA nikto nie je. 24m vozy sa nakupovali pre nedostatočnú kapacitu linky 71. Vy tu teraz píšete a navrhujete podaktorí aby sa 72 zrušila, skrátila alebo zhoršil interval? To vám komu dáva logiku?? Čo by ste tým vyriešili? Nič. Len by ste problém, ktorý je teraz ponechali problémom stále.
#176678
ty ako často cestuješ MHD na Dolné hony keď tvrdíš, že je to zbytočné? Úsek ich spoločnej trasy využíva málo ľudí, že by nastúpili na Hronskej napr. a vystúpili na CV príklad. Oba spoje sú ľuďmi využívané primárne pre ich konečné respektíve úseky kde sa už rozdeľujú. Takže to, že sa na DH prekladajú v 5 minútovom intervale je pekné ale tu sa vyťaženosť ráta ťažko, keďže obe linky majú tieto zástavky skôr ako zberné. V konečnom dôsledku sa tu furt a stále bavíme o 10 minútovom intervale keď chcem ísť do Centrálu, na Trnavské alebo ďalej ku stanici. Rovnako 10 minút keď chcem ísť na Nivy alebo Rajskú. Keď zhoršíš preklad na DH tak ľuďom opäť pokašleš cestovanie do ich cieľov nie na zberných zastávkach kde ten preklad 5 minút je.
K rušeniu 72ky by som veľmi rád povedal jedno. Od septembra tohto roku je linka 72 súca kapacitne na posilnenie intervalu (čo vieme, že už moc nejde) alebo väčšie vozy. Cestujem ňou každý deň z práce alebo do práce. Nie raz sa mi už stalo z práce na Košickej smer DH, že som musel počkať napríklad na 42 lebo do 72 som sa jednoducho nedostal. Počas víkendu keď sú v meste hoc aké akcie tak je interval 10 minút jedna obrovská katastrofa lebo je 72ka plná nonstop. Mimo akcii je postačujúci akurát 10 minút.
Prosím vás, premýšľajte čo píšete kým to sem napíšete lebo ak sa týmto niekto začne riadiť/inšpirovať tak môžeme začať rušiť buspruhy lebo takýmito opatreniami ľudí presunieme iba do áut a nikam inam. Sorry za taký dlhý komentár ale extrémne ma tieto úvahy niektorých dostali.
#176678
ty ako často cestuješ MHD na Dolné hony keď tvrdíš, že je to zbytočné? Úsek ich spoločnej trasy využíva málo ľudí, že by nastúpili na Hronskej napr. a vystúpili na CV príklad. Oba spoje sú ľuďmi využívané primárne pre ich konečné respektíve úseky kde sa už rozdeľujú. Takže to, že sa na DH prekladajú v 5 minútovom intervale je pekné ale tu sa vyťaženosť ráta ťažko, keďže obe linky majú tieto zástavky skôr ako zberné. V konečnom dôsledku sa tu furt a stále bavíme o 10 minútovom intervale keď chcem ísť do Centrálu, na Trnavské alebo ďalej ku stanici. Rovnako 10 minút keď chcem ísť na Nivy alebo Rajskú. Keď zhoršíš preklad na DH tak ľuďom opäť pokašleš cestovanie do ich cieľov nie na zberných zastávkach kde ten preklad 5 minút je.
K rušeniu 72ky by som veľmi rád povedal jedno. Od septembra tohto roku je linka 72 súca kapacitne na posilnenie intervalu (čo vieme, že už moc nejde) alebo väčšie vozy. Cestujem ňou každý deň z práce alebo do práce. Nie raz sa mi už stalo z práce na Košickej smer DH, že som musel počkať napríklad na 42 lebo do 72 som sa jednoducho nedostal. Počas víkendu keď sú v meste hoc aké akcie tak je interval 10 minút jedna obrovská katastrofa lebo je 72ka plná nonstop. Mimo akcii je postačujúci akurát 10 minút.
Prosím vás, premýšľajte čo píšete kým to sem napíšete lebo ak sa týmto niekto začne riadiť/inšpirovať tak môžeme začať rušiť buspruhy lebo takýmito opatreniami ľudí presunieme iba do áut a nikam inam. Sorry za taký dlhý komentár ale extrémne ma tieto úvahy niektorých dostali.
Max