Tiež to tak vidím a už som tu o tom písal koncom leta, že keď sa zaradia 24 m vozy, tak to vidím na redukciu intervalu cez víkend na L71 a L72. Z mesta by sa tak dal urobiť aj preklad medzi L42 a L72. Však cez víkend môžu 24 m vypraviť aj na L72 ak by sa obávali o nezvládnutie náporu cestujúcich z mesta pri 15 min. intervale. Síce to nikdy rád nepíšem ak sa majú redukovať intervaly, ale vždy lepšie ako nejaké skracovanie nebodaj rušenie liniek.
To aj predpokladam. Hlavne vikend ocakavam preklopenie na 15min. ako prve u oboch 71/72. Pripadne nieco ine. Uz teraz je vikendovy prekladovy 5min na DH zbytocny.
no len aby to časom neskončilo tak že na 201 sa preriedi interval + 202 dajú po Hraničnú a sevas .. buďme radi kým jazdia (resp. budú jazdiť) všetky tie megavozy ..
Niekto tu písal, že 38Tr prešla z Hl. st. na Čiližskú na batériu, čo môže byť pravda, lenže aj tak je rozdiel v maximálnej kapacite a skutočnej kapacite batérie počas prevádzky, ak by išla takú dlhú trasu viackrát po sebe.
Tie 2 - 25 metrove maju byť vždy ako založne cakajuc vo vozovni. v pripade poruch alebo obmien pri nahodnych poruchách v prevadzke. Takže na žiadne ine linky nie je vhodné ich dávať aby boli vzdy po ruke pre 71 . Idealne je ich na vikendy pouzit na linku 61 ktora ma 15 min intervali a to len ak by baterie zvladli letisko. test aspon v sobotu spravit
V čom nevidíš logiku? Že sa kúpi 16 trolejbusov pre linku, na ktorej premáva 14 trolejbusov, a preto inde cez týždeň jazdiť nebudú? Zasnežené víkendy na 44 v pohode stačia aj so sólom, už zopár rokov neboli cez víkendy kĺbaky. A teraz už dokonca nejazdí ani 144
DPB ich primárne objednal pre L71, keďže je to najvyťaženejšia linka v sieti trolejbusových liniek. L42 má problém iba medzi Hodžovým a Autobusovou stanicou Nivy inak je to v pohode s kapacitou a L72 sa naplní na Cintorínskej a potom už iba ľudia vystupujú až po Čiližskú. Takže inde nevidím zmysel. L44 cez víkend ak je sneh na Kolibe si vystačí aj s bežnými kĺbmi.
"Brusel", nech už tým myslíš kohokoľvek, si žiadnu takú podmienku samozrejme nedal, čo ostatne dokazuje aj fakt že DPB ich nasadil aj inde.
Ide o rozhodnutie DPB že budú nasadzované na L71 kde sú kapacitne potrebné a pre ktorú sú určené. Neznamená to že inde ísť "nemôžu", ale nie je dôvod ich inde nasadzovať. To je normálna prax snáď po celom svete že linka má určená nejakú kapacitu vozidla ktorá na nej má byť poskytnutá, a nemiešajú sa náhodne vozidlá rôznych dĺžok ak na to nie je dôvod (napr. prejazd, nasadenie vozidla na kurz ktorý robí vyťažený spoj, a podobne).
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Klepeto