Presne tak, už som to tu spomínal viackrát, že ich jediné rozumné využitie sú Dolné Hony, kde ten diferák nie je tak zaťažovaný (keď nie je priechodné riešenie zbaviť sa ich čo najskôr)
V čase nákupu som ja osobne všetkých kompetentných upozorňoval, že vozidlá rozhodne nie sú stavané na to, aby každých 15 minút štatrtovali a o minútu zasa vypínali diesel, diferenciálne problémy 25Tr, kde je rovnaký diferenciál ako v autobusovej verzii, sa dali so 100% spoľahlivosťou predpovedať na základe skúseností s vozidlami Škoda Samos S200Tr.
Odpoveď istého ing. BW znela:" Vysúťažili sme toto, musíme to kúpiť", pri pokuse o nejakú diskusiu, či nemohlo byť zadanie napríklad na pohon dvoch náprav sme sa dostali do obvyklej roviny debaty "My tu máme iné starosti, politici rozhodujú, ja to nemôžem ovplyvniť ale keby som tu nebol ja, bol by tu niekto omnoho horší, takže ja som sa vlastne obetoval" etc.
Inak si taktiež myslím, že zase až tak zlé to nebolo a myslím, že keby sa vozom odobral APU a poslali by sa normálne niekam na Untere Selbstbefriedigung, tak by ešte pár rokov dokázali odslúžiť.
V čase nákupu sa ešte nevedelo, že vozidlá 25 Tr budú také nespoľahlivé, ako sa časom ukázali. Na svoju dobu však podávali slušné výkony aj s ohľadom na to, že sa im počas absencie zatrolejovaného obratiska Riviéra neprimerane nakladalo. Ja osobne by som do nich už ale neinvestoval, keďže by to bolo dnes už neekonomické.
Dosť hlúpo sú osadené, som zvedavý, ako sa tam ľudia budú vyhýbať, nebodaj ešte ak majú kočíky či poštárske tašky. Akože, rozumiem, že dočasná stavba, nechceli veľmi hýbať s chodníkom, ale to sa už mohli tie štyri roky zvládnuť aj úplne bez striešky, nie?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
trolejbus6207
Tak na to som fakt zvedavý