Lebo na výpravniach (nie len na trolejbusových) visia rôzne rozkazy, oznamy, nariadenia a iné zdrapy papierov, kde a čo môžu/nemôžu/musia vypravovať v rámci "skladby vozidiel", lebo niekto si zmyslel, že to tak bude. Potom tá výprava vyzerá tak, ako vyzerá posledných pár mesiacov.
Presne tak, už som to tu spomínal viackrát, že ich jediné rozumné využitie sú Dolné Hony, kde ten diferák nie je tak zaťažovaný (keď nie je priechodné riešenie zbaviť sa ich čo najskôr)
V čase nákupu som ja osobne všetkých kompetentných upozorňoval, že vozidlá rozhodne nie sú stavané na to, aby každých 15 minút štatrtovali a o minútu zasa vypínali diesel, diferenciálne problémy 25Tr, kde je rovnaký diferenciál ako v autobusovej verzii, sa dali so 100% spoľahlivosťou predpovedať na základe skúseností s vozidlami Škoda Samos S200Tr.
Odpoveď istého ing. BW znela:" Vysúťažili sme toto, musíme to kúpiť", pri pokuse o nejakú diskusiu, či nemohlo byť zadanie napríklad na pohon dvoch náprav sme sa dostali do obvyklej roviny debaty "My tu máme iné starosti, politici rozhodujú, ja to nemôžem ovplyvniť ale keby som tu nebol ja, bol by tu niekto omnoho horší, takže ja som sa vlastne obetoval" etc.
Inak si taktiež myslím, že zase až tak zlé to nebolo a myslím, že keby sa vozom odobral APU a poslali by sa normálne niekam na Untere Selbstbefriedigung, tak by ešte pár rokov dokázali odslúžiť.
Aktualne prestoj elektriciek Lafranconi smer Karlova Ves
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
trolejbus6207