Nechci tu odo mňa, aby som tu cez mobil robil krízový plán. Aj tá 212 by sa dala pretrhnúť na plackovitú a kopcovitú časť. Na Mliekárenskej sa klobása pri troche opatrnosti otočí a v dlhodobejšej perspektíve by som nechal projektanta a toho, kto to schválil, aby to prerobili. 4,5 platu plus nejaký ten rok bez prémií by to aspoň čiastočne zaplatili.
kĺby jazdiaci cez kopce:
204 a 207 - obe po 7 vozov - spolu 14
212 - 16 vozov, - výprava spolu 30 (a to nepočítam linku 33)
Sóla jazdiace po rovine:
205 - 6 vozov, 208 - 5 vozov - spolu 13 vozov.
Ešte keby jazdili aj na 210 a ten úsek na dízel po Eurodieru by sa neobsluhoval, tak to je 5 vozov. Teda max. 18 vozov. a aj to sa berie že kĺb sa neotočí, alebo otočí iba s problémami na Mliekarenskej, teda tá 208 by bola tiež otázna.
Takže tá výmena sól a kĺbakov sa dá spraviť iba v obmedzenej miere a nejaké linky (poradia) by sa aj tak museli točiť na Hlavnej Stanici / Hodžovom nám, príp. 207 na Šulekovej.
Že by sa začalo tým, že keď už máme vozidlá s pohonom jednej nápravy, tak v prípade kalamitnej predpovede vypravíme cez Kramáre len sóla a klobásy dáme na plackolinky?
Bars zložité?
Bratislava nie je Norsko. Sypac a jeho instalacia stoji velke peniaze a ta investicia sa ti jakziv nevrati v meste, kde snezi mozno trikrat do roku. A skutocne chcem vidiet, ako na plne nizkopodlaznu mestsku SORku, kde je medzi karoseriou a kolesom par centimetrov miesta, nasadi niekto retaz...
Mna len fascinuje, ze do mna, ako vodica osobneho auta, kazdu jesen hucia, ake su zimne pneumatiky potrebne. A to nielen len pri snezeni, ale aj od nizkych teplot. A aj tie zimne gumy mam, aj ked auto mozem v klude pri takomto pocasi nechat doma.
A tu sa nam v klude, v hlavnom meste, premavaju autobusy a trolejbusy, ktore vezu denne desatisice ludi, na celorockach (ktore su ktovie ako zjazdene), ktore pri troche snehu absolutne stracaju trakciu. Ved to je chore.
Inac, v r. 1990 sme sli do Mnichova, co sme na ceskej strane chceli dat retaze, tak na nemeckej bola sucha cesta. Nechapali sme, az kym sme neuvideli. Nemci neodhrnali smeh z vozovky, ale ho odmetali. Nechodilo vozidlo s radlicou, ale s podobne sikmym zariadenim, kde sa v protismere otacala kefa a zametala sneh na kraj vozovky, takze nezostavala ziadna vrstva ako pod pluhom, a ked tak minimalna. Mozno by aj toto stalo za zamyslenie.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Cestovateľ Jakub