Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Andy #156858:
Keď si vlk obyčajný všimne tú tabuľu, tak v jeho očiach to ospravedlnením je. V ideálnom prípade si mávne rukou, a nezačne polemizovať, aký záložák má ísť na akú linku. Len na Trnávke je viac ako 30 vozov odstavených v tejto chvíli, plus do toho nemá kto robiť, veľká kopa vynechaných a nehradených jázd, naozaj môžeme byť radi, že vôbec niečo jazdí. Preto myšlienka nízkopodlažného ZV na nízkopodlažné poradie je priveľkou utópiou.
Mozes byt rad ze vobec su este zalozaky.
Reakcia na: Jadran #156856:
Keď veľká časť liniek má garantované nízkopodlažné spoje, záložné vozidlo má byť automaticky nízkopodlažné, čiže tá tabuľa nič nerieši ani neospravedlňuje.
Karosa 2643 z 19.3.2016 (vo výprave ako objednávka) to bola asi retrojazda? Mala na Syslej ul. na transparente 86 Kúpalisko Údernícka. Linka 86 ani neviem kedy naposledy jazdia ale bolo to už asi dávno.
Reakcia na: birch #156854:
Samozrejme, že to s tým súvisí. Aby ľudia držali jazyk za zubami ...
Spoje X13 aktualne s cca 20 minutovym meskanim minimalne pre opravu praveho pruhu na Stefanikovej.
Reakcia na: Max #156853:
4111 má tabuľku "Záložné vozidlo Petržalka" a okrem toho aj 4827 má tabuľku "Záložné vozidlo". Obe som videl dnes a na 4827 som si tú tabuľku všimol už pred pár dňami. Možno to súvisí s tým, že sú vysokopodlažné autobusy na garantovane nízkopodlažnom spoji.
Reakcia na: Max #156852:
Okrem toho aj ZV 4265 a tiež 4111 s tabuľkou ZV - čo tie tabule boli niekde v akcii v Lidli?
Na linke 94 videné ZV 4222 - vyzeralo to celkom zaujímavo 🙂
Aj 22.3. vynechany spoj L84 o 5:42 Sust smer Dubravka...
Reakcia na: Jadran #156841:
Je rozdiel medzi podnetom a sťažnosťou. Sťažnosti musia mať spĺňať formálne náležitosti podľa zákona o sťažnostiach a pokiaľ ich spĺňajú, tak orgán je povinný ich vybavovať a informovať sťažovateľa o výsledku prešetrenia. Pokiaľ sťažnosť nespĺňa náležitosti, ktoré by spĺňať mala (meno a priezvisko, adresa, predmet sťažnosti a podpis), tak sa odloží (čiže povinne sa ňou nezaoberajú). Podnety nerieši žiaden zákon a preto je na úvahe orgánu, či na nich bude reagovať alebo nie.
Reakcia na: 810zssk #156847:
A aky to ze ma byt dopravny prikaz???
Reakcia na: 810zssk #156845:
Toto je mantra všetkých modrogumných firiem. Ja mám o dva týždne stretnutie dopravcov na sieti ŽSR a už sa teším na okrídlené "Nie sme povinní...".
Reakcia na: martinah #156846:
Pokial viem, povinnost umoznit prestup medzi vozidlami bola opakovane urcena dopravnym prikazom.. zial, prax je aka je 😞
Hej, na tomto vidiet aky ma firma proklientsky pristup a ci je ochotna ist aj nad ramec zakonu alebo sa alibisticky vyvlecie z toho a nie je ochotna popracovat na komunikacii. Nastastie vacsina soferov nezdiela tento pristup a mnohokrat milo prekvapuju.

Este tak zaviest pravidlo prestupovania medzi busmi v pripade, ze sa ocitnu v rovnakom momente na zastavke, pretoze toto zatvaranie dveri pred nosom a dupnutie na plyn skutocne nechapem. Zjavne to treba zaviest ako smernicu, pretoze ochotnych soferov v tomto je malo.
Reakcia na: Jadran #156844:
Stanovuje. Ale pokial nie je staznost dorucena mailom elektronicky podpisana, tak ju firma riesit nemusi.

(7) Ak sťažnosť podaná v elektronickej forme alebo telefaxom nie je podpísaná a sťažovateľ ju do piatich pracovných dní od jej podania nepotvrdí vlastnoručným podpisom, sťažnosť sa odloží. Lehota na vybavenie sťažnosti začína plynúť prvým pracovným dňom nasledujúcim po dni doručenia písomného potvrdenia. Ak písomné potvrdenie obsahuje iné údaje než sťažnosť podaná telefaxom alebo v elektronickej forme, orgán verejnej správy sťažnosť podanú telefaxom alebo v elektronickej forme odloží.
Reakcia na: 810zssk #156843:
Povinnosť riešenia sťažností a iných podnetov vo vzťahu zákazník vs. poskytovateľ nestanovuje nejaký zákon? ?
Reakcia na: Jadran #156841:
Bohuzial povinni nie su a casto to ani neriesia.
Reakcia na: Jadran #156841:
skusim, uvidim, budem rada, ked sa v tomto trochu oprasia, podla informacii uvedenych na stranke zatial stale trvaju na svojom povodnom, http://www.dpb.sk/podnety/vybavovanie-staznosti/
Reakcia na: martinah #156840:
Musia riesit kazdy podnet, ci uz to pride mailom alebo postou a su povinni na vsetky i reagovat.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.