Keď veľká časť liniek má garantované nízkopodlažné spoje, záložné vozidlo má byť automaticky nízkopodlažné, čiže tá tabuľa nič nerieši ani neospravedlňuje.
Karosa 2643 z 19.3.2016 (vo výprave ako objednávka) to bola asi retrojazda? Mala na Syslej ul. na transparente 86 Kúpalisko Údernícka. Linka 86 ani neviem kedy naposledy jazdia ale bolo to už asi dávno.
4111 má tabuľku "Záložné vozidlo Petržalka" a okrem toho aj 4827 má tabuľku "Záložné vozidlo". Obe som videl dnes a na 4827 som si tú tabuľku všimol už pred pár dňami. Možno to súvisí s tým, že sú vysokopodlažné autobusy na garantovane nízkopodlažnom spoji.
Je rozdiel medzi podnetom a sťažnosťou. Sťažnosti musia mať spĺňať formálne náležitosti podľa zákona o sťažnostiach a pokiaľ ich spĺňajú, tak orgán je povinný ich vybavovať a informovať sťažovateľa o výsledku prešetrenia. Pokiaľ sťažnosť nespĺňa náležitosti, ktoré by spĺňať mala (meno a priezvisko, adresa, predmet sťažnosti a podpis), tak sa odloží (čiže povinne sa ňou nezaoberajú). Podnety nerieši žiaden zákon a preto je na úvahe orgánu, či na nich bude reagovať alebo nie.
Hej, na tomto vidiet aky ma firma proklientsky pristup a ci je ochotna ist aj nad ramec zakonu alebo sa alibisticky vyvlecie z toho a nie je ochotna popracovat na komunikacii. Nastastie vacsina soferov nezdiela tento pristup a mnohokrat milo prekvapuju.
Este tak zaviest pravidlo prestupovania medzi busmi v pripade, ze sa ocitnu v rovnakom momente na zastavke, pretoze toto zatvaranie dveri pred nosom a dupnutie na plyn skutocne nechapem. Zjavne to treba zaviest ako smernicu, pretoze ochotnych soferov v tomto je malo.
Stanovuje. Ale pokial nie je staznost dorucena mailom elektronicky podpisana, tak ju firma riesit nemusi.
(7) Ak sťažnosť podaná v elektronickej forme alebo telefaxom nie je podpísaná a sťažovateľ ju do piatich pracovných dní od jej podania nepotvrdí vlastnoručným podpisom, sťažnosť sa odloží. Lehota na vybavenie sťažnosti začína plynúť prvým pracovným dňom nasledujúcim po dni doručenia písomného potvrdenia. Ak písomné potvrdenie obsahuje iné údaje než sťažnosť podaná telefaxom alebo v elektronickej forme, orgán verejnej správy sťažnosť podanú telefaxom alebo v elektronickej forme odloží.
vsak prave, aby vobec riesili podnet, treba zaslat postou, v dnesnej dobe to vyzera skor ako umysel znizovat si statistiky staznosti, pretoze nie kazdy vysoli postovne, odcaka rady na poste za ich chyby s velkou pravdepodobnostou zamietnutia
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
martinah