Je rozdiel medzi podnetom a sťažnosťou. Sťažnosti musia mať spĺňať formálne náležitosti podľa zákona o sťažnostiach a pokiaľ ich spĺňajú, tak orgán je povinný ich vybavovať a informovať sťažovateľa o výsledku prešetrenia. Pokiaľ sťažnosť nespĺňa náležitosti, ktoré by spĺňať mala (meno a priezvisko, adresa, predmet sťažnosti a podpis), tak sa odloží (čiže povinne sa ňou nezaoberajú). Podnety nerieši žiaden zákon a preto je na úvahe orgánu, či na nich bude reagovať alebo nie.
Hej, na tomto vidiet aky ma firma proklientsky pristup a ci je ochotna ist aj nad ramec zakonu alebo sa alibisticky vyvlecie z toho a nie je ochotna popracovat na komunikacii. Nastastie vacsina soferov nezdiela tento pristup a mnohokrat milo prekvapuju.
Este tak zaviest pravidlo prestupovania medzi busmi v pripade, ze sa ocitnu v rovnakom momente na zastavke, pretoze toto zatvaranie dveri pred nosom a dupnutie na plyn skutocne nechapem. Zjavne to treba zaviest ako smernicu, pretoze ochotnych soferov v tomto je malo.
Stanovuje. Ale pokial nie je staznost dorucena mailom elektronicky podpisana, tak ju firma riesit nemusi.
(7) Ak sťažnosť podaná v elektronickej forme alebo telefaxom nie je podpísaná a sťažovateľ ju do piatich pracovných dní od jej podania nepotvrdí vlastnoručným podpisom, sťažnosť sa odloží. Lehota na vybavenie sťažnosti začína plynúť prvým pracovným dňom nasledujúcim po dni doručenia písomného potvrdenia. Ak písomné potvrdenie obsahuje iné údaje než sťažnosť podaná telefaxom alebo v elektronickej forme, orgán verejnej správy sťažnosť podanú telefaxom alebo v elektronickej forme odloží.
vsak prave, aby vobec riesili podnet, treba zaslat postou, v dnesnej dobe to vyzera skor ako umysel znizovat si statistiky staznosti, pretoze nie kazdy vysoli postovne, odcaka rady na poste za ich chyby s velkou pravdepodobnostou zamietnutia
Pravidelne vidim toho isteho a verim, ze sa tu pohybuju aj ostatni soferi. Inak dp uz zmenil formu podania staznosti pisomnou formou iba cez postu alebo sa uz modernizoval aj v tomto?
Len tak medzi recou / pravdepodobne je tam kazdy den iny sofer - ked si napisala sem prispevok na 4 riadky, tak zvladnes aj kratsiu staznost na www.dpb.sk . ?
Zdravim, mate prosim niekto moznost odkazat kolegovi L80 do Kopcian, ktory pravidelne niekolkokrat do tyzdna dlhodobo prichadza na zastavku zst petrzalka miesto 07:33 minutu az dve skor, aby s tym prestal a zacal jazdit podla harmonogramu? Pravidelne nepocka ani na prestupujucich prichadzajucej L99, zavrie dvere a ponahla sa prec. Tiez sme pracujuci podobne ako on, ktori platia nemale cestovne a snazia sa dostat vcas do prace. Pochopim ak sa stane parkrat, ale nie systemovo dlhy cas. Vdaka za pretlmocenie.
Minule (v piatok) bola na Vajanskeho premavka rychlostou kroku, tak si to pan vodic jednoducho strihol po elektrickovej trati, dokonca smerom Most SNP ? To castejsie takto vodici vyuzivaju nespojazdnenu trat ako "bus-pruh" alebo to bol iba tento jeden frajer? (petob77 by hromzil, v protismere!)
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
martinah
Este tak zaviest pravidlo prestupovania medzi busmi v pripade, ze sa ocitnu v rovnakom momente na zastavke, pretoze toto zatvaranie dveri pred nosom a dupnutie na plyn skutocne nechapem. Zjavne to treba zaviest ako smernicu, pretoze ochotnych soferov v tomto je malo.