Hej, na tomto vidiet aky ma firma proklientsky pristup a ci je ochotna ist aj nad ramec zakonu alebo sa alibisticky vyvlecie z toho a nie je ochotna popracovat na komunikacii. Nastastie vacsina soferov nezdiela tento pristup a mnohokrat milo prekvapuju.
Este tak zaviest pravidlo prestupovania medzi busmi v pripade, ze sa ocitnu v rovnakom momente na zastavke, pretoze toto zatvaranie dveri pred nosom a dupnutie na plyn skutocne nechapem. Zjavne to treba zaviest ako smernicu, pretoze ochotnych soferov v tomto je malo.
Este tak zaviest pravidlo prestupovania medzi busmi v pripade, ze sa ocitnu v rovnakom momente na zastavke, pretoze toto zatvaranie dveri pred nosom a dupnutie na plyn skutocne nechapem. Zjavne to treba zaviest ako smernicu, pretoze ochotnych soferov v tomto je malo.
Jadran
Maju 30 dni na odpoved, ale vacsinou sa drzia tejto lehoty.