Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Pomenoval si to extremne spravne... sa sulam... ;-D
Bohuzial prave som si zistil ze sa sulam na totalnej idiotine takze ma to hned preslo. Akoze ja fakt neviem, ale v pohode by snad stacilo zdvojpruznit Raciansku (hoci aj to je dost radikalne). Miesta tam je skoro dost, asi na 1,8 pruhu. Lebo ked sa tam napchaju motoristi zo ST tak prave delirium bude toto! Pri zastavkach je na Racianskej len 1 pruh! Budem sa modlit aby ich nenapadlo zrusit na Racianskej elektricky 🙂
Color, KLF: lenže magistrát navrhuje severnú tangentu takto. Toto (tunel s vyústením na Smrečnianskej) je podľa nich to lepšie riešenie.
To horšie bol úplne katastrofické. To malo byť nasledovné. Ideš dole Pražskou na úrovni domov zabočíš doľava o 90°, správne popod odstavné kolajiská, tam kde bolo kolajisko prvej hlavovej? stanice, potom popod predstaničné nám tam kde sú teraz konečné busov na hl st. (budujeme povrchovo!!!) cez obratisko električiek (preto mali zrušiť trať od Radlinského po Starohorskej na stanicu), ďalej rozbombardujeme niekoľko 10tok domov a garáží na Dobšinského + roh Palárikovej a Žabotovej (však tam chcú narvať 4pruh, takže to by bolo ané sado-maso) a pokračujeme na Strečniansku, ktorú zmetieme z povrchu aby sme sa na križovatke Dobšinského Pionierka vytočili na Smrečniansku.
To nemôže napadnúť projektanta ani v delíriu, keď mu po výkresoch behajú biele myšky a ružový slon mu popritom funí do ucha, ale našich pánov na čele s bačom áno. To je sen pravda!!!
Takže k tejto *****ine navrhli akože niečo "priechodnejšie" a to je ten tunel nad Jaskovým radom. Jedno ako druhé je blbosť jak voda v koši. (to ale nemám od ficka 🙂 )
tr3mp:
Ked pocujem meno Lunacek, tak sa mi otaca zaludok. Nechcem nadavat, ale to co COLOR vyhviezdickoval plati na Lunacka. To je tiez *****. A ked ti nieco tvrdi, tak tomu vobec never.
Hej... prave pozeram ci som to s H3 tagom neprehnal...
Nie, nie sporsty *****, ale sprosty KRABUST 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂
riko: Situaciu okolo severnej tangenty (ST) sledujem. Lunacek sice vravi, ze tych 60 pripomienok je splnitelnich, ale dufam, ze takto koncipovany projekt sa nikdy neuskutocni.
ST nebude sluzit ani tak na to, aby odbremenila Sancovu, ako skor na to aby este lepsie doviedla IAD zo zapadnej casti mesta na vychodnu stranu centra (oblast okolo Karadzicovej), pretoze Sancova je malo pripustna. Vyustenie Smrecnianskou na Racianske myto podla mna sposobi najma toto.
Osobne som tiez zastancom tuneloveho riesenia Patronka - Jarosova. Je sice dlhsie, ale drahsie nemusi nevyhnutne byt, pretoze nezasahuje stavbou do obyvanej oblasti a nevyziada prakticky ziadne asanacie. O ekologickych prinosoch pre oblast kade ma viest ST ani nehovoriac. Zaroven by sa obislo aj stupanie cez Brniansku a Prazsku.
Turbo> Je to stary dedo s mrtvolnym pohladom, ktory do zastavky zasadne vleti 40-50-60..., pri zaciatku zastavky zacne prudko brzdit a na konci vzdy klatuje (-> Magnetak). Sprosty *****!!!!!!! Navyse sa ani nevie prihlasit do BUSE a odchody si pozera tak, ze listuje v zastavkach! *****!!! Ne aby sa prihlasil ze mu to pojde samo! Do skoly som dnes isiel 7077: drk----drk----drk---drk--drk-drkdrkdrkdrkdrk... V podstate mi ta jeho rychla jazda vyhovuje ale s brzdenim je to horsie. Jo, vcera odchadzal z NLS +1.
KLF, riko> Ten by siel, Jarosovu uz za lokalitu Racko nepovazujem 🙂
Hlavne to nesmie vyustovat v lokalite Racianske myto, ktoru Ja ohranicujem Sancovou, Pionierskou, Racianskou a Sunavcovou. Tieto nadherne miesta (kde som vyrastal+vyrastam, takze preto) nesmu zaniknut! A so Smrecianskou takmer susedi park Racko v ktorom je cez leto FAKT vela deciek. Cim viac aut -> tym menej ich bude. Nikdy nebudem suhlasit s variantou aka je teraz.
riko: Jo, presne tento variant si myslim, ze je najrozumnejsi ! Ak nie jediny rozumny !
COLOR:
Dobre, buem sa krotit. Ale co uz... Raz za cas to treba napisat (aj ked nie sem). A trat by isla vedla bodovy NBS, ale vzhladom na jej vysku smo napisal popod. Ale je to normalna povrchova trat.
A kto je Magnetak???
tr3mp: k tej severnej tangente - neviem či z nej niečo bude lebo MŽP SR vydalo k obom variantám záporné stanovisko, resp. k tunelovému riešeniu (nad Jaskovým radom) sa vyjadrilo že možno áno, ale malo 60! pripomienok. Niekedy v zime bolo v Primaciálnom paláci "posedenie" ohľadne tangenty, ale bol to horor.
Osobne si myslím, že stavať ju podľa navrhovaných variantov nemá cenu, lebo nič nerieši. Odkloní totiž dopravu z Pražskej v miestach, kde už začínajú domy v smere k SAV, prejde ponad trať mostom do tunela a vyleze na Smrečnianskej!!! a vypustí autá na Račianske mýto, prípadne autá môžu pokračovať k zváraku. Čo sme vyriešili? Nič!
Keby chceli postaviť tunel od Patrónky popod Kramáre a Kolibu s vyústením na Jarošovej pri zváraku to je niečo iné.
Pod NBS? A to akoze chces mat taky prievan? Ved ked sa pojde cez trezor, vsetky okna budu otvorene a vsetky ruky budu hrabat Stefanikovky. KTO TO POTOM BUDE ZATVARAT????!!!!! 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂
Ale nie... tri subezne trate, to by bola rarita, ale som ZA! No na Obchodnej by som nenechaval 9-inu z dvoch dovodov: a) Jazdi len do osmej (hore-dole par desiatok minut) b) ide len po Karlovku, niekde medzi by sa muselo prestupovat a aj Racania chodievaju do mesta 🙂 takze radsej nechat 5-ku alebo nejaku novu linku.
Turbo> Krot sa. Ked si zanadavam ja tak nie az tak verejne.
btw. Magnetak vcera spravil dalsie ploche kola, konkrente na voze 7077. Pred nim spomeniem napriklad 7084, 7057... Stastny to voz s ktorym este nejazdil.
Tatoo> Suhlasim s tebou a myslim ze nie som jediny. Na vine je (ako inak) mesto 😞 , pretoze este v zivote necestovalo dvadsatdevinou 😉 a objednalo totalne pinditka. Ked nahodou prsi tak zmoknes a kludne mozes byt v pristresku. Je totiz tak maly... ...nema cenu pokracovat... 😞
Juro: ja nechcem zrusit Obchodnu, ale medzi ludmi nech sa prepletaju len tie linky MHD co vezu ludi z a do centra. Lebo extremom je situacia ked cez pesiu zonu vedie magistrala ale aj uplne vylucenie hromadnej dopravy z cetra (Mostova, Obchodna, Nam SNP ... ). Alebo potom treba na elinu vybavit SPZ s X a potom moze ist hocikde 🙂 🙂 🙂
Všimol si už niekto to "geniálno" čo vytvoril DP pod Novým mostom?
Nové prístrešky na zastávkach autobusov smerujúcich k tunelu sú síce elgantné ale...
Sú postavené tak blízko ku kraju chodníka, že čakajúci sa sotva pomestia a keď ľudia dobiehajú z autobusov, ktoré došli z Petržalky na 30-ku alebo 37-ku nastáva elegantná strkanica na zastávke č. 29. Mimo to, 29 má úchvatné intervaly (cca. 25 - 30 minút v špičke) a cestujúci majú k dispozícii dve lavičky po troch miestach pre štíhlych...
Že na 29-nu čakajú najmä starší ľudia - no a čo?!
Jeden odpočutý názor počas čakania:
"Ten somár čo to sem osadil asi v živote necestoval v dvadsaťdevine"
Nezostalo mi nič iné, len ticho súhlasiť.
Kami: Obchodna ma asi 500 m. Elina tu sice ide krokom, ale vybehnem z obchodu alebo krcmi a sadnem na nu. Do metra by som musel putovat pod zem nejake cca. 3 minuty ale to som uz davno v eline a v polke Obchodnej.
Ta trat je tam dobre umiestnena, len by to chcelo trosku vylepsit tymi prvkami ako si pisal. A hlavne poslat do paze vsetkych co sa tam motaju na autach.
Ako napisal tr3mp, bola by to pekna pesia zona, a este krajsie parkovisko. Pokial vsak v tejto republike bude policia, sudnictvo a pravne vedomie ludi v takom stave v akom je tak sa mozme snazit ako chceme.
kami: jo, aj ja som uz bol vo Svajciarsku...
Na Obchodnej nikdy nemoze byt rychla elektricka. Ved aj teraz ked sa rychlo presuvam po Obchodnej (peso) mam problem sa vyhnut mnozstvu ludi a este do toho ide elektricka. Skor by to chcelo nejakym sposobom urobit rychly tranzit cez mesto (pod zemou ???) a v oblasti pesej zony (od tunela po Kollarko a pod.) linky s mensou frekvenciou (10 min ?). Momentalne vyzeraju trate elin a ich okolie v centre otrasne, uplne v kontraste s rekonstruovanym centrom. Viem si zivo predstavit elinu iducu v ozajstnej pesej zone na odhlucnenej trati rychlostou 10 km/h, pricom chodcov na nu upozorni rad svetiel v dlazbe napriklad 20 metrov pred elinou.
Turbo: no podla mna sa to aj inak povedat da 🙂
Nuz co, po decembri budeme zase nadavat na niekoho ineho (alebo aj nie, uvidime).
Inak, co sa tyka toho clanku v Sme a postoja mesta k akcii, aspon ciastocnym pokrokom je, ze sa mesto rozhodlo uzatvorit Nam. SNP. Minuleho roku sa to nedalo, s tym, ze je to "dolezita dopravna tepna", ale o nejaky cas neskorsie sa uz kvoli Mikona Ralley uzatvorit mohlo ...
KLF: Inak k tomu hlavnemu tahu Petrzalka - Raca. Po dobudovani Severnej tangenty bude dokonceny II. dopravny okruh v trase Severna tangenta - Prazska - Brnenska - Mlynska dolina - Most Lafranoni - Einstteinova - Pristavny most - Bajkalska - Jarosova. Zaroven sa odlahci Sancova, ktora je teraz sucastou aj I. aj II. okruhu. Cela oblast vo vnutri I. okruhu (Sancova - Stefanikova - Staromestska - nabrezie - Dostojevskeho rad - Karadzicova - Legionarska) by mala byt oblastou s utlmenou dopravou, pocul som (bez zaruky 😉, ze sa v nej uvazuje o zone 30. V tom pripade by tranzitna (v zmysle vnutromestsky tranzit) automobilova doprava do Race nebola vedena cez Nam. 1. maja a Mytnu, ale Stefanikovou a Legionarskou (resp. Einsteinovou a Bajkalskou) a cim by sa tieto ulice odlahcili a dalo by sa uvazovat aj u prelozke elektrickovej trate. Ale pokial nevidim aspon aky-taky oficialny zamer, nechce sa mi verit, ze by sa to vobec kedy uskutocnilo ...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.