Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Turbo: byvam tam, ale nie som za to. Myslim, ze elina je cool vec, ale pchat ju vsade za kazdu cenu nie je rozumne. Na nasej ulici je ideal trolejbus, autobus - dovolim si povedat, ze elina by to tam dokonca zdrzovala. Ja by som napriklad velmi rad videl elinu na Stefanikovej, no ale tiez viem, ze je to nerealne koli doprave. Turbo, kym sa nespravi co som vravel, ze sa motorova doprava UPLNE vyluci z centra, tak elinu nedas skoro nikam uz. Ja by som ako novy elinovy hlavny tah videl (Stefanikova, ale to nebude), Obchodna, Hurbanovo nam. (blba zatacka z Obch. na SNP 😢 ), Nam. SNP, Kamenne nam., Sturova, Safarikovo nam., Stary most, Petrzalka. Tuto trat si ZIVO viem predstavit ako RYCHLO prejazdnu, samozrejme 2-kolajnu) pre eliny. Tymto smerom sa zamyslajme skor, nie na Nam. 1. maja.
KLF:
Tak ked tam byvas, tak by si mal byt za tu trat, nie? 🙂 Ja by som bol za, ale aj za zachovanie trate na Obchodnej. O tom, ci to bude alebo nie, alebo v akom casovom horizonte to ma byt sa nebavime. Takze nechaj nas bavit sa, ok? 🙂 Aj tak sa tym nic nevyriesi. Tak isto ked sa tu hadame o rozchode je vsetkym jasne, ze ostane tisicka lebo to jednoduchio inak nebude - ako prelozka trate z Obchodnej. 🙂
Trat na Nam. 1. maja.
Chlapci (hlavne d3k0) - tato tema moze byt pre nas uplne uzavreta. ;))) netreba ju rozoberat ako rozchod. Trat na Obchodnej ulici je IDEALNE postavena, presun na Nam. 1. maja by bol menej idealny, pretoze na Obchodnej vystupuje vacsina ludi z Race a Karlovky, pripadne Dubravky, ktory idu do mesta a smeruju dole do centra. Je to nezmysel prekladat ju odtial kamkolvek. Ale bezpredmetne je to preto, lebo trat na Nam. 1. maja nebude. Nam. 1. maja je hlavny tah Petrzalka - Raca, nema zmysel tam strkat kolajnice. Ale ani toto este nie je dovod preco nema zmysel debatovat o tejto trati. 😉 Dovodom je to, ze sa to spominalo uz za komunizmu. Na Nam. 1. maja byva uz mnoho rokov X VELMI (!) vplyvnych ludi v meste (pri kt. je Moravcik len obycajny pajac) a NEEXISTUJE ani debata na temu trate pre elektricky na tejto ulici. To viem na 100000000% - byvam na tejto ulici tiez a mam DOKONALY prehlad o tom, co sa malo a ma stavat na ulici. Cize elektricky tu v horizonte 50 rokov 1000% nebudu, ak by niekto chcel stavim sa s nim o 10000.- korun, tu pred vsetkymi. To si nerobim zarty. Takze debatu mozme ukoncit, v opacnom pripade bude mat vahu debaty, ci postavime vo Vrakuni kozmodrom pre raketoplany a v Cunove areal zavodov automobilov F-1...
Trochu konkretizujem myslienku prelozenia trate z Obchodnej ulice smerom hore. Dovod, preco sa vobec uvazuje o prelozenie trate spociva v tom, ze elektrickove teleso je postavene na mieste, pod ktorym je mnoho podzemnych pivnic a tie sa pomaly prepadavaju. S nimi aj trat - pamatate si ten prepadnuty kus smerom k Florianskemu nam. - opravovali to tam 8.10.2001 - tu je fotka. Takze v prvom rade ide o toto. Dalsia vec, ktora sa tym vyriesi bude pesia zona bez cohokolvek. Vsetci ale vieme ako to dopande. Navrhovana prakladka zacina na Racianskom myte, odkial by sa mala vybudovat nova elektrickova trat po Mytnej ulici (ci aka to je, opravte ma ak sa mylim). Trat by pokracovala popod bodovou NBS, okolo Strojnickej fakulty STU na Nam. 1. Maja (ci piateho??? 🙂. Odtial na Hodzovo nam. a cez Suche myto az na Hurbanovo nam., kde by sa napojila na sucasnu trat na Kapucinskej ulici, resp. na Nam. SNP. Co by as zrusilo? Islo by o trat na Obchodnej ulici a cast trate na Radlinskeho ulici, konkretne usek od Obchodnej ulice au po Florianske nam. Teda trat z HLST cez Starohorsku by ostala zachovana. V krizovatke Starohorska - Mytna by as vybudovala krizovatka s moznostami odbocenia zo Starohorskej smerom zo stanice na oba smery (zrejme).

Ja osobne by som takuto trasu privital, lebo aspon by linka 1 iduca z Hlavnej stanice isla cez Hodzovo nam. (aj ked po obchadzke), ale tento dolezity prestupny uzol by bol obsluzeny. Okrem toho by nam uz z Racka viedli dve trate, cize by bolo obsluzene vacsie uzemie mesta. Z mojho hladiska by bolo najlepsim riesenim tuto trat postavat, ale sucasnu trat nerusit, nechat tam aspon jednu linku (povedzme linku 9). Ostatne linky presunut na "vrch". Co by sa tym vyriesilo? Obchodna ulica by bola nadalej pesou zonou, ale ostala by obsluzena aspon jednou linkou, takze by sa zabranilo parkovaniu auticok na ulici. Zaroven by znizenim poctu liniek z pat na jednu vyrazne kleslo zatazenie trate a ak by sa rekonstruovaala, tak urcite by ta cesta jednu el. linku uniesla. Dalsou vyhodou je znizenei zranitelnosti elektriciek v meste. Ak by sa opravovala jedna trat (napr. Spitalska) a na Hodzovom nam. by doslo k nehode, tak by sa doprava mohla odklonit cez Obchodnu. Za posledny akceptovatelny variant sa da povazovat rekonstrukcia trate na Obchodnej ulici s tym, ze by tam uz nepremavali pravidelne linkove vozuidla, trata by bola urcena iba na vyluky, pripadne pre vyhliadkove jazdy historickymi elektrickami.

Nech je akokolvek, uvidime co na nas nasi Pani poslanci vymyslia. Dufajme iba, ze to nebude ziadna sprostost, ako to metro.
🙂 z Nám 1.maja by mohla ist ta trat cez podjazd pred Schustrom a potom hybaj cez Novy most do Petrzalky 🙂 Len to treba predlozit poslancom na WC ( pardon VUC).
nemyslim si zeby likvidacia trate na obchodnej bola dobrou myslienkou, je sice pravda ze sa tam motaju ludia spolu s pomaly iducimi elektrickami, ale vela ludi na tych zastavkach na obchodnej aj nastupuje a vystupuje... Mozbyt by bola zaujimava tretia priecna trat cez mesto, hlavne ak by relativne expresne vedela spojit severnou stranou periferie, ale urcite nie na ukor existujucej trate...
Trat po Obchodnej a Radlinskeho bola postavena uz v roku 1899 (teda vlastne v predminulom storoci 😉 ). Zrusena bola v roku 1926 a od 1951 po Obchodnej chodia trolejbusy. Takze planovane zrusenie by bolo uz druhe v jej historii.
Mimochodom, prelozenie trate na Mytnu a 1.maja je len hmlista myslienka, alebo je uz aspon trochu jasne, kade presne by trat mala viest a ako by boli umiestnene zastavky?
Z> snad raz to bude aj na nete (no mozno az po vyradeni toho busu 🙂 )...ale kedze mam dve rovnake fotky, jednu ti mozem venovat 🙂
Az?! Ale dobre, ja sa nehadam 😉
Obchodna - od 6.7.1981
Z: Odjakziva nie. Postavili ju tusim v 50- alebo v 60-tych rokoch. A 2604 vybehne na buduci tyzden, 2603 mozno este pred nou.
Anndy> 😞 😞 😞 😞 😞 😞 😞 😞 😞 😞 😞 😞 😞 😞
no ja som nedavno cital v nejakom clanku v novinach, ze napr. s rekonstrukciou chodnikov na obchodnej a podobne pocita magistrat az vtedy, ked budu eliny prec :((((
Ad:trat Obchodna

Asi by to narusilo mnohorocny kolorit tejto ulice-co si ja pamatam, elektricky k nej odjakziva patrili...
Nevie sa, kedy maju vybehnut do ulic zvysne klbove plynaky?

Inac, ta varianta, o ktorej som pisala (ta studia nafta-plyn pre Ik280, ten rebriiikovy 🙂 ) bol pravdepodobne plyn LCG. Aky druh to je?
Spectre> Ale dobre, neryp! Ja dobre viem ze to nie je to iste! S tou vRakosou suhlasim.
mam otazocku> 7305 je T3S alebo Mod?
Ad:frenky, TeBeCe

frenky: Je to v podstate jedno, na akej linke, ide mi viac o voz-domaca linka naviac by potesila 🙂

TeBeCe: Ufffff 🙂 🙂 🙂 Budu tie fotky aj na nete, aby som si mohla doplnit archiv? Myslim, ze asi by si sa nerad vzdaval kvoli Z originalu... 🙂
Juro: Cela ta myslienka trate po Mytnej a Nam. 1. maja spociva v tom, aby sa viac oddelili od seba trate na Obchodnej a Spitalskej. Z Nam. 1. maja by to malo ist cez Hodzovo a Hurbanovo nam., aj ked mne by sa naviac pacilo, keby to islo rovno na Staromestsku a do tunela, co je vsak nerealne.
Martyku, než tu začneš něco psát, tak si to nejpreve zjisti. Linky a jejich pořadí.
102:14
144:21
152:20
175:11
187:20
200:31
X-C:41
Pro všechny, kdo tu četl, že se milý Martyk musí smát, po součtu mi to dělá 158 pořadí, tedy pokud dobře počítám.

Tak než tu začneš zase něco příště psát, tak si zjisti nformace. Jestli chceš, vezmu tě do garáže klíčov, kde dosteneš i grafikony všech linek.

Pro neznalé. Linky, které jsem napsal jezdí ze Severního města a jsou prodlouženy po trase metra C až na Pražského povstání. Linka X-C jezdí pouze v úseku Nádraží Holešovice-Pražského povstání. Takže po trase Nádraží Holešovice-Pražského povstání jezdí linky, 102,144,152,175,187,200 a X-C! Jejich součet dělá 158 pořadí za den.
Ve vyloučeném úseku metra se všechny linky počítají, jako jedna, jelikož na displayi mají všechny napsáno X-C.
Zase si mě nasral.
Keby isla elina z Obchodnej prec, uvolnilo by to miesto pre auta vselijakych borcov, ktori tam teraz velmi kde nemaju zaparkovat. A ani si velmi neviem predstavit, kde by sa pri sucasnej situacii na Nam. 1.maja vosli elektricky. Sucasna trat je podla mna dobre situovana.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.