tr3mp: k tej severnej tangente - neviem či z nej niečo bude lebo MŽP SR vydalo k obom variantám záporné stanovisko, resp. k tunelovému riešeniu (nad Jaskovým radom) sa vyjadrilo že možno áno, ale malo 60! pripomienok. Niekedy v zime bolo v Primaciálnom paláci "posedenie" ohľadne tangenty, ale bol to horor.
Osobne si myslím, že stavať ju podľa navrhovaných variantov nemá cenu, lebo nič nerieši. Odkloní totiž dopravu z Pražskej v miestach, kde už začínajú domy v smere k SAV, prejde ponad trať mostom do tunela a vyleze na Smrečnianskej!!! a vypustí autá na Račianske mýto, prípadne autá môžu pokračovať k zváraku. Čo sme vyriešili? Nič!
Keby chceli postaviť tunel od Patrónky popod Kramáre a Kolibu s vyústením na Jarošovej pri zváraku to je niečo iné.
Osobne si myslím, že stavať ju podľa navrhovaných variantov nemá cenu, lebo nič nerieši. Odkloní totiž dopravu z Pražskej v miestach, kde už začínajú domy v smere k SAV, prejde ponad trať mostom do tunela a vyleze na Smrečnianskej!!! a vypustí autá na Račianske mýto, prípadne autá môžu pokračovať k zváraku. Čo sme vyriešili? Nič!
Keby chceli postaviť tunel od Patrónky popod Kramáre a Kolibu s vyústením na Jarošovej pri zváraku to je niečo iné.
Tatoo
Nové prístrešky na zastávkach autobusov smerujúcich k tunelu sú síce elgantné ale...
Sú postavené tak blízko ku kraju chodníka, že čakajúci sa sotva pomestia a keď ľudia dobiehajú z autobusov, ktoré došli z Petržalky na 30-ku alebo 37-ku nastáva elegantná strkanica na zastávke č. 29. Mimo to, 29 má úchvatné intervaly (cca. 25 - 30 minút v špičke) a cestujúci majú k dispozícii dve lavičky po troch miestach pre štíhlych...
Že na 29-nu čakajú najmä starší ľudia - no a čo?!
Jeden odpočutý názor počas čakania:
"Ten somár čo to sem osadil asi v živote necestoval v dvadsaťdevine"
Nezostalo mi nič iné, len ticho súhlasiť.