o sluzbach pomlcim, kontakt so zakaznikom je tam vsak na vyssej urovni, hoci bol som uz svedkom kedy ma nastvali (vodic na mna frflal - i ked nalejme si cisteho vina, vydal mi kopec drobakov, ktore sa mi z mojej ruky nestastne vysypali rovno do jeho pokladne a pochopitlne sa sami neroztriedili tak ako ich tam on mal predtym ).. ale aj ine pripady som zazil...
to suhlasim ze to nie je len okolo busov len konstatujem ze MHD v BA nie je na takej urovni aka by mala byt - aj sluzby (teda hlavne)... na nove busy som zvedavy
To už neviem, či to bol tmavozelený favorit alebo forman (ktorý Emo spomínal), lebo som to len na okamih zazrel. Každopádne nakladať vrecia s odpadom do osobného auta (favoritu) asi nie je najlepšie riešenie. ?
interier ani nasich karos nie je zly... zle je ze je tam smrad motora, ze tam pistia brzdy tak ze sa to neda pocuvat, ze cely autobus nadskakuje a ze pri kazdom radeni sa rataju zuby... toto je rozdiel medzi SadDS karosami a DPBKarosami..
ano, ani jedny nepatria do 21. storocia ale v SADDS je snaha to aspon zamaskovat
okrem zrejme mensej poruchovosti mi nova Karosa B 930 nepripada ako vozidlo patriace svojou kvalitou interieru do 21. storočia. Minimalne vtom ze je to VP a rozdiel medzi 700 Karosam je akurat v inych sedadlach.
ale ved vravim ze eliny su ina vec... tam sa velmi technologie nemenia a proti historickemu vzhladu nic nemam ale musis uznat ze tie nase CNG kraksne nie su ani zachovale historicaky ani pohodlne vozidla ktore by splnali kvality 21. storocia
Asi myslíš firmu KOSEC, tá čistí vybrané priestory vrátane niektorých zastávok. Ale rezort technickej infraštruktúry DPB tiež raz za čas čistí iné zastávky. Sú to tí istí, čo zbierajú koše. A oni majú rôzne autá, občas vidím ako nakladajú vrecia so smeťami aj do Favorita...
Jasné, to som o Žiline písal. Toľko som tú vetu preštylizovával, že nakoniec vôbec nemuselo vyplynúť, že je to výsledok žilinského tarifného experimentu.
Pozri, keby bola v terajšej cene električenky zahrnutá aj nočná doprava, ja by som nič nenamietal. Ale Majo navrhoval zaviesť ešte zvlášť príplatok k električenke za ND. A to sa mi už nepáčilo (teda pokiaľ by ten príplatok mal platiť každý, kto má električenku bez ohľadu na to, či ND využíva alebo nie). ?
V Budapeši do leta minulého roka jazdili v pravidelnej premávke ešte električky z roku 1939, teraz tam jazdia ešte stále dobre staré vozidlá (v BA by už boli určite historickými), ale nikomu to neprekáža, pretože jazdia často, rýchlo, sú čisté, spoľahlivé, v dobrom stave atď. Myslím, že cestujúcich nepriláka vozidlo ako také, ale služba, akú mu ponúkneš.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ike
alebo toto
http://www.sadds.sk/img/karosa-c934-interier.jpg
interier ani nasich karos nie je zly... zle je ze je tam smrad motora, ze tam pistia brzdy tak ze sa to neda pocuvat, ze cely autobus nadskakuje a ze pri kazdom radeni sa rataju zuby... toto je rozdiel medzi SadDS karosami a DPBKarosami..
ano, ani jedny nepatria do 21. storocia ale v SADDS je snaha to aspon zamaskovat
napr toto
http://www.sadds.sk/img/karosa_c934_1+.jpg
a toto
http://imhd.sk/ba/index.php?img=23281&typ=gm
je neporovnatelne