Vid #98689... To by si musel preklasifikovat a kompletne prerobit organizaciu dopravy v celom centre... Co je asi nerealne, nakolko SNP sa sa zamerne ukludnuje...
Taktiez, ako si dosiel k tym casom by ma zaujimalo...
Re #98692 eripmav: Tak to bude najskor za dva roky.
Re #98696 merice: Odporucam nastudovat konecne ten "Investicny zamer NS MHD" a zistil by si, ze Safko ma byt organmizovane tak, ze toto je vylucene...
Re #98697 eripmav: Mnoho ludi ide 85 do centra ale smerom na Sturovu, k Prioru, Spitalsku, k Malej scene, teda tam, kde Novy most je mimo pesiu dostupnost. Plus rataj Eurovea a nove centrum na Dostojevskeho/Nivach/Prievozskej.
Najlepsie sa mi javiol navrh cez Apollo, Landererovu a na Safko...
Ale aj v tomto pripade to nie je zosuladene s planovanou organizaciou Safka.
..., kde by jej pokračovaním mohla byť L95, keby ju dali z Nového mosta /resp, Apola/ na šafko. Čiže 78 na šafko a odtial 95 do Petržky. Ona má pekné intervaly, čiže si myslím ani ľudia by sa nerozčulovali...
Zaujímave ?
Som zvedavý, pre aký variant sa rozhodne dpb. Ale som zvedavý aj na to, či len zmení L95-ku resp. aj 78-ku, alebo zaroveň pristúpi aj k zmene iných liniek prevažne z Petržky.
Apropo L78. Tam má predsa konečnú skoro hneď za mostom. Tú ako plánuje presmerovať? Cez Apolo, Nový most? Alebo pôjde ešte vôbec do Petržky? Možno bude končiť na šafku. ?
O tom nutenom vystupovani na šafku viem. Ale mal by som strach, že ľudia z tejto časti mesta by už nemali spoj do Petržalky. Bolo by to nefer, aby z okolia hodžka ich tam išlo realtivne veľa. Bola by to sice nutena konečna ale bude to obsluhovaná oblasť. A aj L 78 ma nútenú konečnu v "neverlande" Ne? ?
ist z noveho mosta na safko je podla mna zbytocne... vacsina petrzalcanov z L95 podla mna na safku vystupuje len nutene, lebo tam je konecna ? prestupuju dalej alebo idu pesi niekam do centra, z tohto pohladu ist z noveho mosta na safko je zbytocne - a je to daleko a obchadzkou, staci najst nejake vhodne miesto odkial je to do centra blizko pesi a aj je to "prestupny uzol" ak tak nieco v bratislave mozno nazvat ? - trebars by to mohlo koncit aj pod novym mostom, len osobne sa mi zda hodzovo namestie urcite lepsie (a nie je to z osobnych preferencii) - aj z hladiska pesieho presunu do centra, aj z hladiska prestupu, mohlo by to koncit mozno aj na Kolarovom namesti, alebo ak bude dost vozidiel, trebars aj na Hlavnej stanici...
z mosta Apollo ale si neviem predstavit ze by to koncilo inde ako na Safku, to naozaj musi ist tam, lebo neviem kto by vystupoval niekde na Kosickej, alebo pred SND...
Môže byť. Ale potom by nebolo obsluhované okolie Šafka. Predsa už ani L 78 by tade nešla. Mňa ešte napadlo, že z Nového mosta by zliezla smer nábrežie, okolo SNM a na Šafku by odbočila doľava na konečnú Šafko. Však odbočky na Starý most budú zrušené, tak by urobili odbočku doľava z Vajanského nábrežia na Šafko. Alebo by išla po koľajniciach. Nie som Petržalčan, ale podľa mňa tam po Moste SNP ide smerom na Hodžko už dosť liniek. Ale som fakt zvedavý ako to vyriešia.?.?.?.? ?
ja by som bol za trasu cez Novy Most s konecnou na Hodzovom namesti (otacali by sa na Zupnom namesti, miesta je tam dost na tej novej otocke) s tym ze bez zastavky Aupark a Zochova, lebo by hrozilo upchatie kedze by tam stali vsetky nosne linky Petrzalky... trasa z Petrzalky by mohla ist cez Aupark, naspat neviem ci este funguje zjazd z Einsteinovej na Cernysevskeho - ale to by asi nemal byt vyrazny problem, pripadne po uzavreti Stareho Mosta by bolo asi vhodne spravit nejaky zjazd z Einsteinovej na Jantarovu cestu... http://www.gmap-pedometer.com/?r=1664342
Ja navrhujem: Pri TPD v Petržke doprava cez Bosákovu, zastávka Mlynarovičova dalej smer Apolo most, potom cez apollo most, okolo nového SND a bývalej malej scény na Šafko. Naspäť rovnako. ?
neviem ci Hl. stanica by bola najvytazenejsie miesto predlzenej L95, expres safko-hl.st. bez zastavky by bola dost nezmysel podla mna... skorej by som povedal ze drviva vacsina by vystupila na Hodzovom namesti, pripadne na SAV - ci uz preto ze tam maju ciel cesty, alebo pre prestup napriklad na trolejbusy na Kramare, do centra, na Prazsku... suhlasim ze autobus po trase elektricky by bol asi zly precedens ? ale asi aj tak nie je asi o com, lebo cochvila sa hadam zavrie stary most pre rekonstrukciu na elektricku, takze L95 bude nutene zmenena, mozno pojde nakoniec aj tak po novom moste a - mozno bude mat konecnu niekde na Hodzovom namesti, ale nakoniec predsalen na tej Hlavnej stanici ?
Ja si nemyslim, ze dpb pristupy na predlzenie L95 zo šafka na hl. stanicu. Ak som dobre pochopil, tak by išla cez Nam.SNP? To by bol precedens. Doprava na SNP-čku sa zmenila a zakázal sa prejazd zhora na Kamenne a zdola na Hurbanovo. To čo platí v noci pri nočnej doprave asi nebude možne zrealizovať cez deň.
Nebolo by potom rozumnejšie poslať L95 /nie každú, ale každú druhú alebo tretiu linku/ zo Šafka naspäť po šturovej potom doprava okolo univerzity cez Vajanského nábrežie, okolo Hotela Danube hore okolo Dómu a cez zastávku zochova a Štefánikovu na hl. Stanicu? Nám SNP zaťažiť autobusovou mhd by neprispelo k skultúrneniu centra mesta. Eliny sú predsa čistejšie a elegantnejšie. Trasu Šafko - Hl. stanicu by som nechal obsluhovať ako expres. Bez ďalšej zastávky. ?
aspoň by to s tou L95 mohli vyskúšať na nejaký týždeň alebo dva, keď prídu nové autobusy a bude ich dosť.. a odsledovať, čo to spraví s L93 a L13 čo sa týka naplnenosti, a koľko autobusov navyše by bolo treba..
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.