Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 810zssk #99111:
keď si odmyslím manipulačku v Trnávke, potom Jelačičovu a jednu odbočku Karadžičova x Záhradnícka tak nejak viac možností sa u nás nenúka. Okrem toho za tých x rokov furt niesu v schopní vystavať druhú stopu na Patrónke čo vyznieva viac než komicky ?
Reakcia na: Ike #99122:
100 bodov...
Reakcia na: S499.1023 #99126:
Ale spojením aspoň tých križovaní spomenutých v #99137 by trolejbusové ZV mohli byť flexibilnejšie.

Mimoriadne i vopred plánované dočasné odklony trás liniek by sa mohli v niektorých prípadoch efektívnejšie spraviť (napr. tá 205-ka nie cez Jelačičovu).

A bolo by viac možností na výber pre prípadné budúce zmeny v linkovom vedení trolejbusov.

PS: Aká je to parno-vodná údržba?
Reakcia na: Ike #99131:
Krása ? ? ? ?
Reakcia na: Beus #99139:
No tak to by mohla byť skôr tá v Przni pri Mrakodrape, ktorá síce nemá toľko smerov pre trombelusy ale zato sa v tom ešte motajú aj električky... Prvá fotka tu: http://www.spvd.cz/?p=cz/plzen/vyvoj/trol3.html&m=cz/plzen/vyvoj/menu_vyvoj.html
Reakcia na: S499.1023 #99126:
"Najrozsiahlejšia mne známa je križovatka v Ostravepri Novej radnici, kde z ôsmich možných stôp chýba jedna." - to je tá, čo som o nej počul, že pri nejakej odbornej exkurzii bola miestnym sprievodcom komentovaná v štýle "Tak, pánové, a teď když se podíváte nad sebe, uvidíte sedm tun železa." ? 🙂
(NE)KRIŽOVANIA TROLEJBUSOVÝCH TRATÍ V BRATISLAVE

Re #99114 810zssk: No aspoň, že tak, ale to je nesystémové riešenie. ? Tam je však pomerne vysoké riziko poškodenia trolejového vedenia, však?

Zaujíma ma napríklad, či sa to neplánuje spraviť, aspoň to Šancová /Štefánikova, ale aj to priamo pod Hlavnou stanicou, aby sa z nej mohol dostať trolejbus napr. na Hodžovo nám. či na Kramáre.

A takisto by sa iste zišlo Karadžičova / Záhradnícka a Záhradnícka / Miletičova. Kde sú v Bratislave ešte takéto (ne)križovania trolejbusových tratí? Či toto sú všetky?
Reakcia na: Beus #99134:
diky 😃 samozrejme ze v tom tunely je zastavka napojena na vytahovy system R14
Reakcia na: Solider #99133:
No a Beus tam praveze este vlozil dalsie 810 🙂
Reakcia na: Ike #99131:
Tak tomu hovorím METRO 😃 Skoro som sa zošmykol pod stôl, keď som tú štrúdľu zbadal 😉
Reakcia na: Beus #99130:
Niečo také (alebo ako som ja spomenul 810+011+011+011+011+810) jazdí do Sniny ?
Reakcia na: Ike #99131:
Dik ? ? ? ? A potom sa tam postavi elektricka a my budeme kyvat LoLovi ako jedinemu na truc jazdiacemu hypermodernymi jednotkami 810 po osmej generalnej oprave v plytkom tunelY do oblasti Niv a do Ziliny kde sa bude chodit ucit od "expertov" z vyskumneho ustavu domovnickeho co to vlastne je DEK (najrv domovy elektronicky kluc, potom dotykovy elektronicky kluc a nakoniec to vlastne ani nie je kluc, ale cely system 😃 )
Reakcia na: 810zssk #99125:
http://i31.tinypic.com/bj9yjp.jpg
ze si to ty... ? ?

Re #99127 S499.1023: alebo skor SlovakTouchKeysLines ?
Reakcia na: S499.1023 #99129:
To neviem, videl som ho len z diaľky, a bol to kraťas 😉

Re #99122 Ike: ...a kvôli zlepšeniu adhéznych vlastností by to chcelo upraviť súpravu na 810+010+010+810+810+010+810 🙂 (takú som totiž už raz na Dolných Honoch smerom na Dunaszerdu skutočne videl) 🙂 Ale inak úplne úchvatné, klobúk dolu (keby som nejaký mal) 😉
Reakcia na: Beus #99118:
A ten záložák sa vovla Karol Z. alebo Jan H. ? ? ? ?
Reakcia na: 810zssk #99125:
To je extrémne plytký (tzv. ľahký) tunel s hĺbkou O cm ? .
Reakcia na: Ike #99122:
Výborné! Ešte tam premaľuj logo na SlovakRailwayLines Regio Light a bude to dokonalé ? .
Reakcia na: enumaelish #99110:
Každá armatúra navyše predstavuje jednak peniaze a jednak potenciálny zdroj porúch, obzvlášť pri parno-vodnej údržbe.
Napr. obchádzka 205 cez Jelačičovu je úplne v pohode.
A prečo by mali ísť linky zo Šancovej do vozovne okolo hradu, keď môžu ísť cez Klamáre, mi tiež nie je jasné.
Je potrebné vybudovať niektoré prepojenia ale rozhodne nie bezhlavo drôtovať všetky zmyselné aj nezmyselné smery.
Inak, štvorramenná trolejbusová križovatka s možnosťou odbočenia zo všetkých smerov do všetkých smerov podľa mojich vedomostí (čo nevylučuje, že sa môžem mýliť, poučenie rád privítam) ani vo svete nie je. Najrozsiahlejšia mne známa je križovatka v Ostravepri Novej radnici, kde z ôsmich možných stôp chýba jedna.
Reakcia na: Ike #99122:
Pozor, ale toto nie je v plytkom tunelY.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.