Dik ? ? ? ? A potom sa tam postavi elektricka a my budeme kyvat LoLovi ako jedinemu na truc jazdiacemu hypermodernymi jednotkami 810 po osmej generalnej oprave v plytkom tunelY do oblasti Niv a do Ziliny kde sa bude chodit ucit od "expertov" z vyskumneho ustavu domovnickeho co to vlastne je DEK (najrv domovy elektronicky kluc, potom dotykovy elektronicky kluc a nakoniec to vlastne ani nie je kluc, ale cely system )
To neviem, videl som ho len z diaľky, a bol to kraťas
Re #99122 Ike: ...a kvôli zlepšeniu adhéznych vlastností by to chcelo upraviť súpravu na 810+010+010+810+810+010+810 (takú som totiž už raz na Dolných Honoch smerom na Dunaszerdu skutočne videl) Ale inak úplne úchvatné, klobúk dolu (keby som nejaký mal)
Každá armatúra navyše predstavuje jednak peniaze a jednak potenciálny zdroj porúch, obzvlášť pri parno-vodnej údržbe.
Napr. obchádzka 205 cez Jelačičovu je úplne v pohode.
A prečo by mali ísť linky zo Šancovej do vozovne okolo hradu, keď môžu ísť cez Klamáre, mi tiež nie je jasné.
Je potrebné vybudovať niektoré prepojenia ale rozhodne nie bezhlavo drôtovať všetky zmyselné aj nezmyselné smery.
Inak, štvorramenná trolejbusová križovatka s možnosťou odbočenia zo všetkých smerov do všetkých smerov podľa mojich vedomostí (čo nevylučuje, že sa môžem mýliť, poučenie rád privítam) ani vo svete nie je. Najrozsiahlejšia mne známa je križovatka v Ostravepri Novej radnici, kde z ôsmich možných stôp chýba jedna.
Presne tak, ako som to raz videl riešiť jedného záložáka, ktorý potreboval od Steina (v smere na Nivy) odbočiť doprava na Záhradnícku Rozbehol to na cca 10km/h, zatočil, nechal zberače s veľkým rachotom vytrolejiť, za odbočením zastavil, nahodil zberače na trolej správnym smerom, a šiel ďalej
nudze hej, ale neviem ci na bezpecny odklon linky... je totiz rozdiel ci sofer zhodi palice v odpocovacom pruhu, prehodi ich a ide bezpecne dalej, alebo ked vbehne na zotrvacnost do krizovatky, celu ju zablokuje a bude tam saskovat.. nedajboze to nebude stacit a ostane tam visiet a v BA mame hned kolaps
jeden trofel mozno ano, ale na operativny odklon to nestaci
Ono je to nudzove riesenie. Len som poznamenal ze v pripade nudze sa to da pouzit.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023
Napr. obchádzka 205 cez Jelačičovu je úplne v pohode.
A prečo by mali ísť linky zo Šancovej do vozovne okolo hradu, keď môžu ísť cez Klamáre, mi tiež nie je jasné.
Je potrebné vybudovať niektoré prepojenia ale rozhodne nie bezhlavo drôtovať všetky zmyselné aj nezmyselné smery.
Inak, štvorramenná trolejbusová križovatka s možnosťou odbočenia zo všetkých smerov do všetkých smerov podľa mojich vedomostí (čo nevylučuje, že sa môžem mýliť, poučenie rád privítam) ani vo svete nie je. Najrozsiahlejšia mne známa je križovatka v Ostravepri Novej radnici, kde z ôsmich možných stôp chýba jedna.