o to nejde, vacsina petrzalskych liniek ma dostatocnu intenzitu na trolejbusy. Aj 99. Ide o to, ze v trolejbusovej doprave su ine priority, menej investicne narocne. Napr. Patronka. Nove trolejbusy (vozidla) treba na DD, DH cize na samotne doplnenie stavu klbovych trolejbusov.
Re #99069 Valec:
ospravedlnujem sa, asi to bolo pokrocilou hodinou a toto mi vypadlo ?
ozubnicova zeleznica je tiez potom kvazi elektricka vramci obce ?
Ja len zopakujem, že ťahať paralelné trasy je silne neekonomické a pre výrazne bohatšie mestá od Bratislavy neutiahnuteľné.
Ak raz bude v koridore NDS jazdiť čokoľvek (E, NDS), tak to bude absolútne hlavným dopravným systémom vo vzťahu Petržalka - mesto a na akúkoľvek paralelnú trolejbusovú či autobusovú dopravu možno zabudnúť.
Trolejbusy do Petržalky? Áno, prečo nie. Ale vo forme trolejbusovej "L99" po najbližšiu zastávku NDS a tam prestup.
Poskytla. Nie vsak do buducej spadovejoblasti pri Nivach. Ostatne relacie sa daju dostatocne riesit trolejbusmi.
Re #99040 810zssk: Znovu ta poprosim o podlozenie tvojich nazorov dopravnou studiou. Dakujem.
Samozrejme, ze na NS MHD budu jazdit nove supravy vyhovujuc aj spomianym kriteriam.
Re #99050 intony: S tym nemienim polemizovat. Odmietam vsak k jednej chybe/omylu pridavat dalsie.
Re #99051 intony: Ved prave ze nie. Preto desat raz merat a raz stavat.
Re #99053 Emo: Tvoje pochybynosti sa nezakladaju na realite. Znovu odporucam nastudovat IZ a vyjadrenia predstavitelov mesta. Takze sa vyjadruj k tomu co je planovane.
Odporucam sa zahlbit do historie fora a znovu si to nastudovat.
Re #99028 Vladimír: Je to tak. Financovanie metra v BA sme presvihli ani nie o rok. Aj ked este po neznej revolucii nam nukali z Prahy financovanie, no my sme zavahali.
Ano, diverzifikacia aj vo vyzname viacej druhov dopravy. Len tak sa zabezpeci optimalita aj z hladiska ekonomickeho ale hlavne dopravneho.
Re #99029 Solider: Nie, to nemozes. Nebyvas totiz v Petrzalke. A ak by si sa predsa len odhodlal sem docestovat len kvoli tomuto ucely, zrejme by si sa dockal necakanej reakcie...
Re #99030 S499.1023: Pretoze tak ako ani ty nema dostatocne vzdelanie a kvalifikaciu. On navyse nie je ani volic, aby mohol zhodnotenie robit aspon z mralneho hladiska. Ako decko nema ani dostatocne skusenosti a rozhlad.
to je mi moriadna hlupost, je to tam dane len preto aby nas policajti mohli pokutovat.... tou cestou chodim casto a nevidim ZIADEN dovod preco by sa tade nemohlo jazdit 90.....
Na tebou vymenovanom počte obcí s električkou to síce nič nemení, ale pre presnosť je Štrbské Pleso od minulého roku zase súčasťou Štrby
( http://sk.wikipedia.org/wiki/%C5%A0trbsk%C3%A9_Pleso ).
Takže ozubnica je v podstate taká obecná hromadná doprava. ?
Prekvapuje ma, že takúto základnú vec niekto z tu diskutujúcich nevie, ale bratislavské električky sú od počiatku elektrické, teda od 27. augusta 1895.
No ja by som povedal, že jedinou slovenskou obcou, ktorá sa môže pochváliť električkou, je Trenč. Teplá, nakoľko v ani jednej z tých 3 ďalších dedín nejde električka priamo do obce, ale má len stanicu či zastávku kdesi na okraji alebo až za obcou.
AK by si chcel TREŽ považovať silou mocou za železnicu, tak potom by to bola prvá elektrifikovaná železničná trať na Slovensku. Ak však rátame trate ako také, bez ohľadu na to, či sú železničné alebo električkové (a podľa mňa má TREŽ od železnice ďaleko), potom patrí prvenstvo našim električkám.
Štrbske je cast Vysokych Tatier... takze len styri obce sa mozu pochvalit elektrickou (Strba, Velky Slavkov, Nova Lesna a Trencianska Tepla)... tym co najvacsia mestska cast a vobec obec tak skoro mat nebude a este su aj hlasy proti tomu
Máš pravu, TEŽ síce spája len 2 mestá. Veľký Slavkov, Nová Lesná, Štrba-Štrbské pleso sú samostatné obce. ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Kami