Reakcia na: Marcelllooo #99073:
Ja len zopakujem, že ťahať paralelné trasy je silne neekonomické a pre výrazne bohatšie mestá od Bratislavy neutiahnuteľné.Ak raz bude v koridore NDS jazdiť čokoľvek (E, NDS), tak to bude absolútne hlavným dopravným systémom vo vzťahu Petržalka - mesto a na akúkoľvek paralelnú trolejbusovú či autobusovú dopravu možno zabudnúť.
Trolejbusy do Petržalky? Áno, prečo nie. Ale vo forme trolejbusovej "L99" po najbližšiu zastávku NDS a tam prestup.
Majo
Re #99032 Ike: TREŽ bola uvedená do prevádzky v roku 1909, takže určite nemohla byť prvou elektrifikovanou traťou na Slovensku. Neviem, či pôvodné stožiare by si tam našiel, ak áno, tak len veľmi málo. Fakt je ale ten, že tie, čo tám sú, sú zväčša dosť staré. TEŽ spája len dve mestá - Poprad a Vysoké Tatry, ostatné sú len mestské časti mesta Vysoké Tatry. A najkratšia slovenská električková trať je určite TREŽ (5,427 km).