Reakcia na: intony #98941:
Elektrickove podjazdy vsak posobia ako retarder - spomaluju dopravu a su v rozpore s principom prebudovania na rychloelektricku. Mozu vyriesit (aspon z casti) koliznost, nie vsak rychlost. Otazne tiez je, ci by z praktickeho hladiska uz nebolo nutne (alebo aspon lepsie) realizovat hlbeny tunel v celej dlzke, kvoli rozostupom, ktore su v istych usekoch velmi male.
Marcelllooo
2. NS MHD bude sucastou tohoto systemu
3. Moze. No a? Nema suvis s uvedenym
4. Navrhovany NS MHD je navrhnuty ako bezbarierovy a bezkolizny. Elektrickova siet je navrhovana ako barierova a kolizna.
5. Trasa elektricky nie je ako trasa NS MHD. Su rozdielne v dost podstatnych ohladoch.
6. Preto sa to nazyva Dopravno-URBANISTICKE riesenie, ze sa uvazuje aj v urbanistickych suvislostiach ako organicka sucast uzemia do ktoreho je zasadene. Navrhovana elektricka uzemie degraduje, NS MHD vytvara predpoklady pre zhodnocovanie a vsestranny rozvoj.
7. Mozno ano a mozno nie.
Tatranska elektricka je dobry priklad. Z uzivatelskeho hladiska je to jedno a nieco podobne by malo byt aj prave v pripade NS MHD.
Petrzalka ma vytvorene realne podmienky pre mestsku kolajovu dopravu len v trase NS MHD.