Samozrejme ze sa to neda preto hovorim, ze elina nemoze byt nosnym systemom pre Bratislavu a uz vobec nie jedinym. Preto treba dalsie subsystemy a konkretne navrhujeme trolejbusovy subsystem a doplnkovy autobusovy subsystem.
co to znamena max 10 min (600m od trate) dostupnost? odkial? od vsadial? to sa neda. Keby isli Petrzalkou 2 elektrickove cesty, myslim, ze by sa dala Petrzalka kompletne obsluzit tymito 2 cestami, alebo jeden okruh.
Spomenme niektore:
- bezkoliznost
- max 10minutova pesia dostupnost (VUD uvadza max 8 min) = cca do 600 metrov od trate
- kratky cas pre cestu z lubovolnej stanice do lubovolnej
Zmluvu o spolupráci pri výstavbe železničnej trate v úseku od Bosákovej ulice po Janíkov dvor v bratislavskej Petržalke by sa mali podpísať bratislavský primátor, minister dopravy, pôšt a telekomunikácií SR a generálny riaditeľ Železníc SR v najbližších dňoch
Davnejsie som tu pisal nieco ohladne stranky Google Transit (www.google.com/transit) a tym, ze by sa tam mohli pridat aj linky DPB.. Vtedy ma tu niekto odbil s tym, ze to nie je potrebne, pretoze to funguje len v Amerike. Teraz to uz ale davnejsie rozbehli aj pre Europu a myslim si, ze by to nebolo zle spravit pre BA. Ja by som sa napr. podujal, je tu ale problem, ze treba povolenie od DPB a ti neodpisuju.. Ma tam niekto nejaky specialny kontakt? ?
"elektricka nesplna kriteria na to, aby bola nosnym systemom"
Môžeš mi uviesť, ktoré kritériá nespĺňa a prečo? Lebo ja ti tvrdím, že elekrička môže byť nosným dopravným systémom (viď napr. Brno, Ostrava, Záhreb....).
Este raz. Nie je ucelom, aby vsetko chodilo len cez NS MHD.
Diverzifikacia dopravnych prudov je nielen OK, ale az vtedy je dopravny system optimalny.
Re #98521 Valec: To ze mesto medialne a marketingovo pertraktuje elektricku ako nosny system je sice skutocnostou, ale skutocnostou je aj to, ze elektricka nesplna kriteria na to, aby bola nosnym systemom.
MZP SR ziada dopracovat DUSku prepojenia a vlastnici bytov ako dotknuti ucastnici konani ziadaju realizaciu az finalneho variantu NS MHD. Vzhladom na fakt, ze teraz sa robi len projekt pre uzemko, plus konanie plus stavba a tak prvy termin kedy moze elina jazdit je prelom rokov 2012-2013 za predpokladu ze vsetko pojde ako po masle. Tak to fakt ze radsej pockajme este dva roky a mame finalny variant.
ďakujem. to vozíčkarske je určite rovnaké, to červené sa musím dnes pozrieť (keďže tu jazdia SU väčšinou na linkách, kde nie sú príliš zastávky na znamenie, tak som si to ani nevšímal) ak sa mi podarí natrafiť na Solaris, čo je na garantovaných NP spojoch tento týždeň dosť zložité ?
len som sa chcel uistiť, či si to fakt iba niekto svojvoľne nevymyslel s tým červeným ? a kde sú potom zvukové signály v SU? je to fakt pri mieste pre vozíčkarov? lebo pri dverách je tusím iba dopyt.
Re #98529 TeBeCe: len fór je v tom, že v niektorom Ik buse bolo nad dverami napísané, že žlté slúži pri zastávke na znamenie a červené pri výstupe s kočíkom ?
v Ikarusoch su take nalepky so znameniami vodicovi (tlacidlo stop) - 1x zastavka na znamenie, 2x vystup kocika/invalida a 4x nudzove zastavenie. videl som to uz aj v starsich soroch, kde je to ale nerealne, lebo po prvom stlaceni to zacne x-krat pipat ?
čl4, bod 7: Kde treba 2-krát zazvoniť? lebo na niektorom kĺbovom Ik buse som videl pri predných dverách napísané, že žlté tlačidlo (tuším stop) slúži pre zastávku na znamenie a červené (alarm) na výstup. Ako to je reálne? A kde sa zvoní napr. v Solarisoch? ? Žeby dvakrát tlačidlo pri vozíčkaroch? A dokonca som si nevšimol, či aj v SU je napísané vysvetlenie zvonenia 1, 2 a 4-krát, ako bývalo v Ik nad každými dverami...
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
kecho