Stavať podomácky koncové zosilňovače NIE JE blbosť. A nehovorím o muzikantských aparátoch, ale o domácich. Ak ovšem počúvaš dom MP3-ky z počítača a tvrdiš, že je to kvalita "porovnateľná s CD", tak máš samozrejme pravdu, pre Teba by to blbosť bola ? .
Podľa toho aké. Stavať domácky koncové zosilovače je blbosť, ale klasické lampové hlavy podomácky vyrobiť vieš ak sa v tom vyznáš. Ja som síce žiaden zosilovať nepostavil, ale môj otec áno. Jeden známy vymyslel trojkanálový zosík ešte skôr než to Fender mal v predaji.
A ešte môže byť istý problém s kapacitou obratiska, aj keď záleží to od grafikonu 41 vs. 203. Na Búdkovú sa v súčasnosti akurát zmestia dva krátke trolejbusy.
Tak L41 na Búdkovú kvitujem. Len tam asi budú musieť už fakt chodiť iba SORky, lebo pochybujem, že polorozpadnuté Vrakosy by to vytiahli hore Drotárskou. ?
Samozrejme, eventuálne ten úsek zatrolejovať, aj s Hroboňovou, a následne prípadne upraviť linkové vedenie 203/207, hovorilo sa o tom aj tuto na fóre pred pár týždňami. Len je otázne, či by sa na Drotárskej uživil 12 minútový interval v pracovných dňoch.
RÁDIOamatéri si nestavajú vlastné zosilňovače. A aj keby si ich stavali, bol by si úplne mimo. Najdrahšie zosilňovače sveta vychádzajú z amatérskych konštrukcií.
O koľko skresľuje tachometer na 14/15Tr? Teda myslím digitálny, ak je tam napr. rýchlosť 57 km/h, tak koľko idem v reále? Už aj to sa mi nepáči, že obmedzovače sú na 56-58 km/h, a nie na 60 , ak teda musia byť.
Tak som to nemyslel, asi to slovo budem menej používať ?
Ja by som "šoto" prirovnal k rádioamatérovi, ktorý si postaví vlastný zosilňovač (existuje ešte niekto taký?). Neznamená to, že to urobí horšie (často možno lepšie), ale nie je to (väčšinou) vhodné pre sériovú výrobu (kvôli cene, výrobnému postupu, údržbe, záruke a pod...)
Tak v tomto sa dosť mýliš. Kým som nevidel KT8N2 tak by som neveril ako je niektorí substrát blbý a cpe sa do nízkopodlažnej časti. Rovnako sa mi to potvrdilo aj pri návšteve Ostravy. Všetci nacpaný v nízkopodlažnej časti ako sardinky a zbytok prázdny. ?
1. jednu rataj pri cene 80 mil.
2. - cize to bude 4 mld. co je 133 mil. rocne
3. myslim si ze v Europskej investicnej banke by sa nato dali zohnat prachy
4. myslim si ze min. financii by Bratislave dal vynimku na dane zadlzenie. BA je schopna rocne splacat 150 mil navyse.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
drink
Mne sa práve KT3xx zdá skôr pre šotoušov, ULF je pre Fahrgastov (nehovorím, že chcem v Bratislave ULF) ?