Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Palo1987 #91621:
A čo si čakal, že prvý autobus už bude stáť pripravený pri Technopole a čakať, kým pracovníci Siemensu zapnú semafóry? A napríklad taká skúšobná doba ti nič nehovorí? Však ich zapli len v piatok (opravte ma ak sa mýlim) a treba aj otestovať, či to bude fungovať. Čo keď po prvom daždi celú križovatku vyskratuje, budeme zas meniť trasy? Predpokladám, že zmena príde so začiatkom prázdninového obmedzenia, čiže od 22.12.
Ahoj neviete niekto ze kedy sa budu menit trasy liniek cislo 83 a 84. Lebo svetelna signalizacia je pri technopole uz funkcna a stale to akosi nezmenili.
Reakcia na: Martin Fundárek #91616:
To nie je chybicka krasy.
DP zobere "x" pocet busov za cenu "y"
Zivotnost podla vyrobcu bude 12 rokov.
rocna splatka teda bude y/12
"x" busov rocne usetri na pohonnych hmotach, nahradnych dielcoch, udrzbe, mzde pracovnikov udrzby financie v mnozstve "z"
tato suma "z" pojde rocne na splatky uveru.

Je samozrejme ze DP bude musiet pridat aj z inych zdrojov, ale uspora "z" pomoze pri financovani

Re #91618 JamaVOku: si jama a ta je v slovencine tá ? ? ?
Reakcia na: S499.1023 #91614:
No ale podla tvojho nazoru kolko rekonstrukcii T3 na typ KT3 by dokazali rocne UDJD spravit rpi dnesnom stave infrasktruktury a zamestnancov... styri, sest, desat? (samozrejme keby sme ratali, ze peniaze nehraju rolu?)
Reakcia na: S499.1023 #91615:
NIE SOM TÁ ALE TEN!!!
Chcem touto cestou "poďakovať" vodičovi 96/4, ktorý zastavil na linke 70 na ASMN ako tretí v poradí a neunúval sa znovu zastaviť pri označníku, takže sa jedna babka s francúzskymi barlami, ktorá čakala pri označníku, musela štverať do Karosy na linke 50.
Reakcia na: Valec #91591:
Odbor stratégie DPB a odbor plánu a controllingu DPB majú moju hlbokú úctu za zrozumiteľné a jednoznačné pomenovanie súčasného stavu a seriózny plán do budúcnosti. Malou chybičkou krásy spracovania je, že do tabuliek zabudli dať Ikarusy 280.
Nezdá sa mi jedno - že základným zdrojom na financovanie budú vnútorné úspory DPB z reštrukturalizácie podniku a obnovy parku autobusov. Tie úspory totiž vzniknú až následne, po obnove.

A generálnou vadou na kráse predkladaného materiálu je návrh predkladaného uznesenia - poslanci ho majú ZOBRAŤ NA VEDOMIE, čo preložene znamená, že niekto si niečo spísal a povedal, my poslanci sme to zaregistrovali a budeme si naďalej robiť po svojom (t.j. nerobiť nič).
Reakcia na: ivanbuto #91603:
Mňa by hlavne zaujímalo, ako JamaVOku merala tých 70 km/h.... Mala so sebou radar ? ?
Áno, Sanos vytiahol hore Pražskou 70 podľa svojho rýchlomeru, v reále tak 60.
S trolejbusmi som mal ale radšej iné adrenalínové zážitky - jazdu plnou rýchlosťou cez rozjazdovú výhybku Trnavská/Trnavská x Jégého (pri ZŠ) alebo cez kríženie Šancová x Karpatská - vtedy ešte všetko podvesné armatúry, prípadne jazdu 40 km/h a pod jazdou oblúkmi na Trnávke...
Reakcia na: Ámos #91600:
V kapacite ÚDJD nie je problém, ide LEN o peniaze.
Reakcia na: Jakub1 #91611:
Ale však to nie sú lieky aby ťa z chrípky vyliečili. Akurát ti môžu trochu posilniť obranyschopnosť. Žiadne zázraky. Keby to stále nereklamovali, tak by si to nikto ani nekúpil. ?
Reakcia na: JamaVOku #91610:
No tak tam sa pekne niekedy stíha zelená, to je fakt. ?

Ale jasné, že keď vy tam na Trnávke nemáte obmedzovače, tak potom sa s tým dá dobre zabaviť.
Reakcia na: srssen #91605:
Už týždeň mám chrípku, ale že by mi DANONE alebo AKTIVIA nejak špeciálne pomáhlali... To nie... To by nebolo také lacné.
Reakcia na: ivanbuto #91607:
...Po Štefánikovej... smerom na SAVku, cesta bola uplne prazdna, tak preco nie??
Reakcia na: Technopol #91588:
najprv tam bola len trvala zelena. Ale vcera som tam pozoroval cervenu. Najprv som si myslel ze to spustila nejaka 98, ale nie. Tam bol pevny signalny plan.
Reakcia na: srssen #91605:
pochybujem ze aktivia od danone niekomu skutocne pomoze...
neda sa vyhoviet kazdemu
jednu chcu tych 30 iny 20 niekto chce aby sa nekurilo vobec, neda sa vyhoviest vsetkym
Reakcia na: JamaVOku #91539:
Predpokladám, že dole Pražskou? 🙂
Reakcia na: frenky #91553:
Povolená je 60.
Prečo musí byt v MHD 30°C ked vonku nieje ani 5°C ved to je na 100% chrípku? Normalny cestujúci je oblečeny tak aby mu nebola na zastavke zima v MHD sa spoti a po vystupeni je chory. Pochibujem ze dopravny podnik bude v prostriedkoch rozdavat AKTIVIU od DANONE
Reakcia na: Martin Fundárek #91546:
V oblasti Chalupkovej ide o.i. o to, aby sa statická doprava patrične obmedzila, a aby sa vyvorili optimálne podmienky pre peších, ale aj pre MHD. Električka to už nebude, ale tak aspoň maximum preferencie cez BUS pruhy.

A trolejbus po Landererovej? ?

Krat. hovorila o tom, že križovatky a uzly majú obmezdenú priepustnosť, a podľa toho by sa mala dimenzovať aj statická doprava.

Ale to, že ak sa povie doprava, tak prvé, čo ľudí napadne, sú zápchy, autá, križovatky, parkovanie a počet jazdných pruhov... to je problém nielen magistrátu tuto v BA. A nielen v BA.
Reakcia na: JamaVOku #91539:
Mne sa skôr zdá, že ide tak okolo 60 km/h, ako hovoril fobust. To by vydávalo iný zvuk pri 80 km/h.

Aj keď počul som, že u nás sa tak zvyklo jazdiť, aj na 9 Tr. A že Sanos vytiahol HORE Pražskou 70.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.