podla odbornikov na vyzivu je actimel tiez riadna blbost. Ano obsahuje obrovske mnozstvo lactobacilov ale telo dokaze vyuzit iba zlomok a vyuzije presne rovnake mnozstvo ako ked si das obycajne acidofilne mlieko... ☺
sorry za OT
Správne, na trávenie a črevnú mikroflóru a ak je tá optimálna, aj vitamíny sa lepšie vstrebávajú, čo má za následok celkovo lepšiu imunitu a od toho odvodený zdravotný stav. Samozrejme netreba len Actimel piť, ale používať vhodné kombinácie prvkov a vitamínov, napr. proti anémii alebo u mňa lenivosti užívam denne na železo bohaté sardinky a na vit. C bohaté kiwi, takže žiadne chemikálie z lekárne. Vitamín C sám zlepšuje imunitu a má schopnosť napomáhať vstrebávaniu železa a teda tvorbe hemoglobínu červených krviniek, následne lepšiemu okysličovaniu mozgu a iných orgánov a tým pádom väčšej aktivite bez únavy. Síce tento môj výklad "veľmi" súvisí s dopravou, ale cítil som sa kompetentný ako (okrem iného) biológ zareagovať. ?
No vies, co ti mozem na to povedat...to zlezi od sofera...dnes napriklad som zazil dva extremy, na obed domov v 202ke...vonku bolo aspon 6st..a on si veselo kuri ze dovidenia...a vecer na L 209 opacne...vonku zima, riadna...a vnutri nekuril vobec. Vazne , neda sa vyhoviet kazdemu...no a k tomu naobliekaniu...Ja osobne si bundu, pripadne mikinu vyzleciem v MHD, pokial je tam veelky teplotny rozdiel, cize sa nespotim, mozes mi vraviet, ze je to strata casu a podobne...sa vyzliekat a obliekat...ale ja cestujem MHD len ak cesta trva aspon tych 6min a viac...inac pouzivam ˇˇpesibusˇˇ...samozrejme, pokial sa ozaj ze niekam neponahlam, vonku neleje, a podobne A k tej activie a podobne..neviem, ale to je skor na travenie a crevnu mikrofloru sa mi zda, nechcem byt mudry...ja pravidelne uzivam Actimel, aj ked to nie je laca zalezitost, a takisto sumivy multivitamim, a nemozem si tu kombinaciu vynachvalit...chory som bol pred nedavnom asi po vyse roku a nieco..a to tiez len nejaky ten soplik..nic viac...
Nič si z toho nerob, niekto použil môj nákres T6A5 na mapke liniek, nájdeš ju v každom vozidle DPB. Bez toho aby som s tým súhlasil, nie som tam uvedený ani ako autor. Nákresy som robil pre imhd.sk a katalóg vozidiel, nikdy som ich nerobil pre dopravný podnik a ak ich chceli použiť na svojich oficálnych materiáloch, mali sa ma aspoň spýtať si myslím. Nejde mi o peniaze, ale o princíp.
Mimochodom, oddnes som majitelom novučičkého Chevy Špak alias Spark alias Matiz.
A čo si čakal, že prvý autobus už bude stáť pripravený pri Technopole a čakať, kým pracovníci Siemensu zapnú semafóry? A napríklad taká skúšobná doba ti nič nehovorí? Však ich zapli len v piatok (opravte ma ak sa mýlim) a treba aj otestovať, či to bude fungovať. Čo keď po prvom daždi celú križovatku vyskratuje, budeme zas meniť trasy? Predpokladám, že zmena príde so začiatkom prázdninového obmedzenia, čiže od 22.12.
Ahoj neviete niekto ze kedy sa budu menit trasy liniek cislo 83 a 84. Lebo svetelna signalizacia je pri technopole uz funkcna a stale to akosi nezmenili.
To nie je chybicka krasy.
DP zobere "x" pocet busov za cenu "y"
Zivotnost podla vyrobcu bude 12 rokov.
rocna splatka teda bude y/12
"x" busov rocne usetri na pohonnych hmotach, nahradnych dielcoch, udrzbe, mzde pracovnikov udrzby financie v mnozstve "z"
tato suma "z" pojde rocne na splatky uveru.
Je samozrejme ze DP bude musiet pridat aj z inych zdrojov, ale uspora "z" pomoze pri financovani
Re #91618 JamaVOku: si jama a ta je v slovencine tá ? ? ?
No ale podla tvojho nazoru kolko rekonstrukcii T3 na typ KT3 by dokazali rocne UDJD spravit rpi dnesnom stave infrasktruktury a zamestnancov... styri, sest, desat? (samozrejme keby sme ratali, ze peniaze nehraju rolu?)
Chcem touto cestou "poďakovať" vodičovi 96/4, ktorý zastavil na linke 70 na ASMN ako tretí v poradí a neunúval sa znovu zastaviť pri označníku, takže sa jedna babka s francúzskymi barlami, ktorá čakala pri označníku, musela štverať do Karosy na linke 50.
Odbor stratégie DPB a odbor plánu a controllingu DPB majú moju hlbokú úctu za zrozumiteľné a jednoznačné pomenovanie súčasného stavu a seriózny plán do budúcnosti. Malou chybičkou krásy spracovania je, že do tabuliek zabudli dať Ikarusy 280.
Nezdá sa mi jedno - že základným zdrojom na financovanie budú vnútorné úspory DPB z reštrukturalizácie podniku a obnovy parku autobusov. Tie úspory totiž vzniknú až následne, po obnove.
A generálnou vadou na kráse predkladaného materiálu je návrh predkladaného uznesenia - poslanci ho majú ZOBRAŤ NA VEDOMIE, čo preložene znamená, že niekto si niečo spísal a povedal, my poslanci sme to zaregistrovali a budeme si naďalej robiť po svojom (t.j. nerobiť nič).
Mňa by hlavne zaujímalo, ako JamaVOku merala tých 70 km/h.... Mala so sebou radar ? ?
Áno, Sanos vytiahol hore Pražskou 70 podľa svojho rýchlomeru, v reále tak 60.
S trolejbusmi som mal ale radšej iné adrenalínové zážitky - jazdu plnou rýchlosťou cez rozjazdovú výhybku Trnavská/Trnavská x Jégého (pri ZŠ) alebo cez kríženie Šancová x Karpatská - vtedy ešte všetko podvesné armatúry, prípadne jazdu 40 km/h a pod jazdou oblúkmi na Trnávke...
Ale však to nie sú lieky aby ťa z chrípky vyliečili. Akurát ti môžu trochu posilniť obranyschopnosť. Žiadne zázraky. Keby to stále nereklamovali, tak by si to nikto ani nekúpil. ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ámos