1. jednu rataj pri cene 80 mil.
2. - cize to bude 4 mld. co je 133 mil. rocne
3. myslim si ze v Europskej investicnej banke by sa nato dali zohnat prachy
4. myslim si ze min. financii by Bratislave dal vynimku na dane zadlzenie. BA je schopna rocne splacat 150 mil navyse.
? sorry, myslel som ze si z BA, mi to tu tak pouzivame, lebo madar je zevraj xenofobne tak sme vybrali niekoho z vlastneho naroda ☺ sorry nechcel som ta urazit...
Ako to tak skúšam počítať, nové električky sú síce dosť veľká investícia, ale keď sa ich cena rozpočíta na cca 30 rokov, už to tak veľa nie je.. čiže ak by mesto zobralo úver napríklad na nákup 50 nových nízkopodlažných električiek (každá napr. 60 mil.Sk), celková cena by bola 3 mld.Sk, čo je pri dobe splácania 30 rokov 100 mil.Sk ročne.. a to zas až tak veľa nie je..
jooj, ved si to tam prestuduj na tej stranke cele. Robia sa z 2xT3, z jednej K2 alebo z dvoch uplne novych skrin + dosadenim stredneho clanku. (co si ty z vychodu?)
K2S pre cestujúceho nie lepšia voľba, pretože K3R má viac miest nielen na sedenie, ale aj na státie, má nízkopodlažný článok - ale aj tak staré babky budú stále nastupovať cez predné dvere a nadávať...
KT3UA nie je investicia na 40 rokov ak ju robis zo starych vozov. Vtedy je to na 15 rokov. S novym celickom je to akceptovatelne si myslim.
Pre cestujuceho K2S je nova elektricka a K2G premalovana stara elektricka.
drink
Mne sa práve KT3xx zdá skôr pre šotoušov, ULF je pre Fahrgastov (nehovorím, že chcem v Bratislave ULF) ?