Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #91701:

Podľa toho aké. Stavať domácky koncové zosilovače je blbosť, ale klasické lampové hlavy podomácky vyrobiť vieš ak sa v tom vyznáš. Ja som síce žiaden zosilovať nepostavil, ale môj otec áno. Jeden známy vymyslel trojkanálový zosík ešte skôr než to Fender mal v predaji.
Reply on: ivanbuto #91704:
A ešte môže byť istý problém s kapacitou obratiska, aj keď záleží to od grafikonu 41 vs. 203. Na Búdkovú sa v súčasnosti akurát zmestia dva krátke trolejbusy.
Reply on: hoppusmark01 #91661:
Tak L41 na Búdkovú kvitujem. Len tam asi budú musieť už fakt chodiť iba SORky, lebo pochybujem, že polorozpadnuté Vrakosy by to vytiahli hore Drotárskou. ?

Samozrejme, eventuálne ten úsek zatrolejovať, aj s Hroboňovou, a následne prípadne upraviť linkové vedenie 203/207, hovorilo sa o tom aj tuto na fóre pred pár týždňami. Len je otázne, či by sa na Drotárskej uživil 12 minútový interval v pracovných dňoch.
Reply on: Solider #91686:
? ako to sa hambiš za to že si z vychodu aj ja som a som na to hrdí šak najt v blave 100% blavaka je umenie ❗
Reply on: ivanbuto #91697:
Digitálny neviem, za mňa boli len analógové. Tie premeriavali o 10-20%.
Reply on: drink #91696:
RÁDIOamatéri si nestavajú vlastné zosilňovače. A aj keby si ich stavali, bol by si úplne mimo. Najdrahšie zosilňovače sveta vychádzajú z amatérskych konštrukcií.
Reply on: Solider #91686:
A ako pozerám, tak sa za to hanbíš...
Reply on: hoppusmark01 #91688:
Ty máš tiež bezúročné úvery? Pri dobe splácania 30 rokov rátaj tak 200% úročenie, čiže 300 mil. ročne...
Reply on: Mike #91663:
Akurát, že šalingradské nevedia jazdiť na jeden zberač ? .
Reply on: S499.1023 #91615:
O koľko skresľuje tachometer na 14/15Tr? Teda myslím digitálny, ak je tam napr. rýchlosť 57 km/h, tak koľko idem v reále? Už aj to sa mi nepáči, že obmedzovače sú na 56-58 km/h, a nie na 60 , ak teda musia byť.
Reply on: Ámos #91693:
Tak som to nemyslel, asi to slovo budem menej používať ?

Ja by som "šoto" prirovnal k rádioamatérovi, ktorý si postaví vlastný zosilňovač (existuje ešte niekto taký?). Neznamená to, že to urobí horšie (často možno lepšie), ale nie je to (väčšinou) vhodné pre sériovú výrobu (kvôli cene, výrobnému postupu, údržbe, záruke a pod...)

HOWGH!
Reply on: Puki #91694:
Ja som zažil iné... a podľa toho súdim ?
Reply on: Solider #91678:
Tak v tomto sa dosť mýliš. Kým som nevidel KT8N2 tak by som neveril ako je niektorí substrát blbý a cpe sa do nízkopodlažnej časti. Rovnako sa mi to potvrdilo aj pri návšteve Ostravy. Všetci nacpaný v nízkopodlažnej časti ako sardinky a zbytok prázdny. ?
Reply on: drink #91691:
mne sa skor zda, ze dnes ked chceme niekoho nazor potopit tak ho oznacime vsemocnym slovickom šoto a sme vyrieseny a kazdemu je jasne,ze je to zle...
Reply on: Ámos #91690:
pričom by možno odpadli výdavky 150 mil. ročne na rozširovanie ciest, keďže nové električky by určite pritiahli viac ľudí z áut.
Reply on: Solider #91680:
"V rámci BA to pre nich nové vozidlá SÚ!" - argument jak sviňa. V rámci BA máme najlepšie autobusy v rámci BA ?

Mne sa práve KT3xx zdá skôr pre šotoušov, ULF je pre Fahrgastov (nehovorím, že chcem v Bratislave ULF) ?
Reply on: hoppusmark01 #91688:

1. jednu rataj pri cene 80 mil.
2. - cize to bude 4 mld. co je 133 mil. rocne
3. myslim si ze v Europskej investicnej banke by sa nato dali zohnat prachy
4. myslim si ze min. financii by Bratislave dal vynimku na dane zadlzenie. BA je schopna rocne splacat 150 mil navyse.
Reply on: Solider #91686:
? sorry, myslel som ze si z BA, mi to tu tak pouzivame, lebo madar je zevraj xenofobne tak sme vybrali niekoho z vlastneho naroda ☺ sorry nechcel som ta urazit...
Ako to tak skúšam počítať, nové električky sú síce dosť veľká investícia, ale keď sa ich cena rozpočíta na cca 30 rokov, už to tak veľa nie je.. čiže ak by mesto zobralo úver napríklad na nákup 50 nových nízkopodlažných električiek (každá napr. 60 mil.Sk), celková cena by bola 3 mld.Sk, čo je pri dobe splácania 30 rokov 100 mil.Sk ročne.. a to zas až tak veľa nie je..
Reply on: Ámos #91685:
Z môjho pohľadu cestujúceho sa mi zdá pohodlnejšia jazda v 7085, ako v 7101-06. Ale rešpektujem tvoj názor.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.