Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
BTW, vo vykurenom autobuse (rozdiel teplot nad 20 'C) hrozi starsim ludom kolaps z tepla a vsetkym ludom spotenie a nasledne prechladnutie po vyjdeni na ulicu. Zase ak je v autobuse prilis zima (cca 5 'C a menej), dochadza ku kondenzacii vydychaneho vzduchu na madlach, kozenke, plechoch apod. interieru. Takto vzniknuty vlhky povlak, ktoreho sa kazdy chyta holou rukou, je idealnym prostredim na rozsirovanie infekcii medzi prosty lud.
OFF TOPIC

Santer, klasIK: z vas musi mat marketingove oddelenie fy Danone radost. Ich reklamy im zeriete aj s udicou. Nuz teda, skusim do toho vniest trosku svetla.
1. Jogurt je zdravy v malom mnozstve a iba pokial je plnotucny s trvanlivostou do 5 dni.
2. Nizkotucny jogurt mava tuk nahradeny kolagenom z kosti, ratic a sliach jatocnych zvierat, dlha trvanlivost je dosahovana chemicky.
3. Normalna crevna flora je tvorena desiatkami roznych druhov bakterii, teda jediny druh (bifidobacterium animalis) propagovany firmou Danone vam normalnu floru urcite neobnovi.
4. Firma Danone ma pre tuto bakteriu patentovanych niekolko vlastnych vymyslenych ucene znejucich reklamnych nazvov (L. casei imunitass, L. casei defensis, Bifidus essensis, Bifidus regularis, Bifidobacterium digestivum).
5. Ak sa blizsie pozriete na podmienky vratenia penazi ak Activia nefunguje, zistite, ze Danone sa poistilo moznostou vplyvu pocasia na imunitu.
6. Placebo efekt dany vierou, ze pojedam nieco zdrave, je velmi silny.
7. Vitamin C je kyselina L-askorbova a jej ucinok je totozny bez ohladu na to, ci pochadza z multivitaminovej tabletky, Celaskonu, papriky, kiwi, citronu alebo kyslej kapusty, rozdiel je len v cene. BTW, varom sa nici, tj. caje s vitaminom C su naprd.
8. To iste plati o zeleze, jeho najlacnejsi zdroj je zatlct zelezne klince do jablka, po 24h vytiahnut a jablko zjest.
9. Konzervovane sardinky znizuju hladinu vit. C a navyse zvysuju hladinu kys. mocovej, co vedie k dne a oblickovym kamenom.
10. Zdravy clovek potrebuje 60-100 mg vit. C denne, chory max. 800, zbytok sa vymoci.
11. Normalnu crevnu floru podporuje zaradenie obilnych klickov, ovsenych vlociek a spargle do stravy a pravidelna stolica viac, nez pojedanie jogurtov.
12. Medzi dalsie reklamne nezmysly patri napr. vyzivovanie vlasov od korienkov ku koncekom (mrtve tkanivo) alebo fluor z pasty, kedze sklovina je absolutne nepriepustna a zub ziskava F z krvi (tj. z potravy).
TOPIC ON
Reakcia na: klasIK #91628:
jo a sardinky plne tazkych kovov ? v dnesnom svete sa uz naozaj "zdravo" zit neda ?
Reakcia na: Santer #91626:
podla odbornikov na vyzivu je actimel tiez riadna blbost. Ano obsahuje obrovske mnozstvo lactobacilov ale telo dokaze vyuzit iba zlomok a vyuzije presne rovnake mnozstvo ako ked si das obycajne acidofilne mlieko... ☺
sorry za OT
...aj ja teda pridávam príspevok súvisiaci s dopravou ?
http://www.star28.net/penguin_tebe.swf?msg=www.imhd.sk
Reakcia na: Santer #91626:
Správne, na trávenie a črevnú mikroflóru a ak je tá optimálna, aj vitamíny sa lepšie vstrebávajú, čo má za následok celkovo lepšiu imunitu a od toho odvodený zdravotný stav. Samozrejme netreba len Actimel piť, ale používať vhodné kombinácie prvkov a vitamínov, napr. proti anémii alebo u mňa lenivosti užívam denne na železo bohaté sardinky a na vit. C bohaté kiwi, takže žiadne chemikálie z lekárne. Vitamín C sám zlepšuje imunitu a má schopnosť napomáhať vstrebávaniu železa a teda tvorbe hemoglobínu červených krviniek, následne lepšiemu okysličovaniu mozgu a iných orgánov a tým pádom väčšej aktivite bez únavy. Síce tento môj výklad "veľmi" súvisí s dopravou, ale cítil som sa kompetentný ako (okrem iného) biológ zareagovať. ?
Reakcia na: srssen #91605:
No vies, co ti mozem na to povedat...to zlezi od sofera...dnes napriklad som zazil dva extremy, na obed domov v 202ke...vonku bolo aspon 6st..a on si veselo kuri ze dovidenia...a vecer na L 209 opacne...vonku zima, riadna...a vnutri nekuril vobec. Vazne , neda sa vyhoviet kazdemu...no a k tomu naobliekaniu...Ja osobne si bundu, pripadne mikinu vyzleciem v MHD, pokial je tam veelky teplotny rozdiel, cize sa nespotim, mozes mi vraviet, ze je to strata casu a podobne...sa vyzliekat a obliekat...ale ja cestujem MHD len ak cesta trva aspon tych 6min a viac...inac pouzivam ˇˇpesibusˇˇ...samozrejme, pokial sa ozaj ze niekam neponahlam, vonku neleje, a podobne A k tej activie a podobne..neviem, ale to je skor na travenie a crevnu mikrofloru sa mi zda, nechcem byt mudry...ja pravidelne uzivam Actimel, aj ked to nie je laca zalezitost, a takisto sumivy multivitamim, a nemozem si tu kombinaciu vynachvalit...chory som bol pred nedavnom asi po vyse roku a nieco..a to tiez len nejaky ten soplik..nic viac...
Reakcia na: Mikimaus #91584:

Ešte stále nemáš zimné gumy? ?
Reakcia na: TeBeCe #91593:

Nič si z toho nerob, niekto použil môj nákres T6A5 na mapke liniek, nájdeš ju v každom vozidle DPB. Bez toho aby som s tým súhlasil, nie som tam uvedený ani ako autor. Nákresy som robil pre imhd.sk a katalóg vozidiel, nikdy som ich nerobil pre dopravný podnik a ak ich chceli použiť na svojich oficálnych materiáloch, mali sa ma aspoň spýtať si myslím. Nejde mi o peniaze, ale o princíp.

Mimochodom, oddnes som majitelom novučičkého Chevy Špak alias Spark alias Matiz. 🙂
Reakcia na: TeBeCe #91593:
Tvoje nákresy účinkovali aj v dnešnej Paľbe. ?
Reakcia na: Palo1987 #91621:
A čo si čakal, že prvý autobus už bude stáť pripravený pri Technopole a čakať, kým pracovníci Siemensu zapnú semafóry? A napríklad taká skúšobná doba ti nič nehovorí? Však ich zapli len v piatok (opravte ma ak sa mýlim) a treba aj otestovať, či to bude fungovať. Čo keď po prvom daždi celú križovatku vyskratuje, budeme zas meniť trasy? Predpokladám, že zmena príde so začiatkom prázdninového obmedzenia, čiže od 22.12.
Ahoj neviete niekto ze kedy sa budu menit trasy liniek cislo 83 a 84. Lebo svetelna signalizacia je pri technopole uz funkcna a stale to akosi nezmenili.
Reakcia na: Martin Fundárek #91616:
To nie je chybicka krasy.
DP zobere "x" pocet busov za cenu "y"
Zivotnost podla vyrobcu bude 12 rokov.
rocna splatka teda bude y/12
"x" busov rocne usetri na pohonnych hmotach, nahradnych dielcoch, udrzbe, mzde pracovnikov udrzby financie v mnozstve "z"
tato suma "z" pojde rocne na splatky uveru.

Je samozrejme ze DP bude musiet pridat aj z inych zdrojov, ale uspora "z" pomoze pri financovani

Re #91618 JamaVOku: si jama a ta je v slovencine tá ? ? ?
Reakcia na: S499.1023 #91614:
No ale podla tvojho nazoru kolko rekonstrukcii T3 na typ KT3 by dokazali rocne UDJD spravit rpi dnesnom stave infrasktruktury a zamestnancov... styri, sest, desat? (samozrejme keby sme ratali, ze peniaze nehraju rolu?)
Reakcia na: S499.1023 #91615:
NIE SOM TÁ ALE TEN!!!
Chcem touto cestou "poďakovať" vodičovi 96/4, ktorý zastavil na linke 70 na ASMN ako tretí v poradí a neunúval sa znovu zastaviť pri označníku, takže sa jedna babka s francúzskymi barlami, ktorá čakala pri označníku, musela štverať do Karosy na linke 50.
Reakcia na: Valec #91591:
Odbor stratégie DPB a odbor plánu a controllingu DPB majú moju hlbokú úctu za zrozumiteľné a jednoznačné pomenovanie súčasného stavu a seriózny plán do budúcnosti. Malou chybičkou krásy spracovania je, že do tabuliek zabudli dať Ikarusy 280.
Nezdá sa mi jedno - že základným zdrojom na financovanie budú vnútorné úspory DPB z reštrukturalizácie podniku a obnovy parku autobusov. Tie úspory totiž vzniknú až následne, po obnove.

A generálnou vadou na kráse predkladaného materiálu je návrh predkladaného uznesenia - poslanci ho majú ZOBRAŤ NA VEDOMIE, čo preložene znamená, že niekto si niečo spísal a povedal, my poslanci sme to zaregistrovali a budeme si naďalej robiť po svojom (t.j. nerobiť nič).
Reakcia na: ivanbuto #91603:
Mňa by hlavne zaujímalo, ako JamaVOku merala tých 70 km/h.... Mala so sebou radar ? ?
Áno, Sanos vytiahol hore Pražskou 70 podľa svojho rýchlomeru, v reále tak 60.
S trolejbusmi som mal ale radšej iné adrenalínové zážitky - jazdu plnou rýchlosťou cez rozjazdovú výhybku Trnavská/Trnavská x Jégého (pri ZŠ) alebo cez kríženie Šancová x Karpatská - vtedy ešte všetko podvesné armatúry, prípadne jazdu 40 km/h a pod jazdou oblúkmi na Trnávke...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.