Ja to presmerovanie L84 schvalujem, lebo sa spolu s L83 tym vytvori podobna dvojica liniek ako su L93+L94. Je to systemove opatrenie-zahustit interval na hlavnych tahoch a tí, co byvaju dalej od hlav.tahu budu pouzivat priblizovadla ako L99 alebo nohy. V terajsom stave bolo na Hraniciarov cakanie na prestup z L95 na L83 smer mesto niekedy plnych 15 minut, tak som nevedel ci mam ist peso na L84 na Jungmanovu alebo co, lebo L88 isla zhruba naraz z L83. Dufam, ze 83+84 budu chodit v preklade.
Peon
a; Minibus sa vezme zo 151-ky a na Lopenícku pôjde znova SOR (možno opäť 51-ka). Sa mi zdá, že tam už nie je problém sa ani pre SOR otočiť, keďže sa už dávno otáča na pôvodnom (ale tuším trochu zmenšenom) obratisku.
b; Na 180-ku dajú SOR. Tak tomu bolo, keď v roku 200x na pamiatky zosnulých (až 4 dni) premávali po tej istej trase 2 SOR-y.
Re #88033 Själavrak: Ja akosi stále nemôžem uveriť, že 84-ka už nepôjde priamo okolo EUBA. Možno to v poslednej chvíli zmenia (ako napr. to oznámené obojsmerné zachádzanie 37-ky cez MiÚ Záhorská Bystrica od septembra).
Myslím, že najvhodnejšia trasa pre 84-ku by bolo ako tu už niekto navrhoval, cez Einsteinovu -> bola by od HoPa pri EUBA rýchlejšie a nemala by až taký súbeh s 83-kou. A teda aj na Farského, Mlynarovičovej a Bosákovej by bola z mesta skôr (aj naopak samozrejme). A určite by nebolo od veci ju spolu so 78-kou zaviesť aj cez víkend.
Re #87987 S499.1023: ☺ Heh, môj príspevok som nemyslel až tak ako si ho prezentoval ty. Nejaké malé dieťa môže v Ikaruse 280 strčiť prsty do takej štrbiny pri dverách, keď sú otvorené, a to je nebezpečné. Po zatvorení štrbina "zmizne" (neviem to lepšie opísať, snáď niekto pochopil, čo som myslel). A aj vnútorná strana dverí môže byť niekedy špinavá. ?
Re #88005 zakaznik: Nemám žiadnu štúdiu, ja som to napísal len ako môj predpoklad. Dajme tomu teda, že sklo sa nerozbije, ale človek sa oň riadne udrie, keď tam je (to sklo).