Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: ba1031 #88000:
treba kontaktovat PePa 🙂
Reakcia na: TeBeCe #87998:
Jaaaj,,tak to nie.To bol asi nejaky srandista. ? Inak nevies kde sa daju zohnat take samolepky "otvaranie dveri"ako su v trolikoch?Diky.
Čo je to linka 64 za spoj???
Reakcia na: ba1031 #87997:
problem je v tom, ze na kazdej zastavke chcel niekto vystupovat a on nedal ani dopyt ani nic (dokonca ani na patronke kde vsetci vystupovali). proste zastavil a pokracoval v debate s kolegom.
Reakcia na: TeBeCe #87591:
A v com je problem?Ja tiez v malo obsadenom voze neotvaram,zastavim dam dopyt a cakam.Ked nikto nechce nastupit ani vystupit taham dalej.
RE #61839 Mike nuz,teraz som vedla pisal o tom,ze ziadne info nebolo o vrateni 2703 do premavky a cuduj sa,prave to dorazilo ku mne na mail,spolu aj s 1807
Nuz zo vcera na dnes som mal N21,ale zastavky su stale v povodnej polohe,zase sa niekto unahlil s info o zmene,taktiez dodnes nie je zriadena zastavka PRIDANKY v smere na Hl.stanicu pre N21 a N37,hoci palubak,transparenty a aj zastavkove CP pisu,ze zastavka funguje.

Zmena polohy zastávky ŽST Lamač pre linky 30, 37, 38, 63, 92, N37 a
zmena obsluhy zastávok na linke N21 od 15.10.2007
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Od 15. októbra 2007 od cca 10.00 dôjde k zmene obsluhy zastávky ŽST
Lamač. Linky 30, 37, 38, 63, 92, N37 budú v smere z Lamača na Patrónku
obsluhovať nové nástupište až za križovatkou s ulicou Janka Alexyho. Na
pôvodnom nástupišti bude zastavovať iba linka 23. Linka N21 v smere na
Hlavnú stanicu nebude zastavovať na zastávke Na vrátkach, ale na novom
nástupišti zastávky ŽST Lamač.
Reakcia na: Mirec1 #87990:
Technická známka veci ťa nezaujíma ale jednoznačne vieš, že treba kúpiť Mercedesy? Aha, to je zaujímavá odbornosť ? . Svoj názor na tvoju odbornosť si nechám pre seba.
Mohol by si ale uviesť ten príspevok, kde ktorý diskutujúci uviedol akýsi odkaz na adresu, kde sú vymenované akési dôkazy pre tvoje bludy? Inak to môžem zhrnúť tak, že si uvaril niečo z vody a teraz skáčeš z témy na tému len aby si dokázal, že, tvojimi vlastnými slovami "nie ty si blbec". Presne podľa breviára diskutéra.
Kedysi davno zhorena 2703 sa uz skveje na betone 2.kolony. Mozno uz aj vo vyprave. Sotousi,mozete si fotit zadok,krasne zgeneralkovany.Inak klobuk dole,nechali prednu masku v povodnej tmavozelenej farbe
Ak sa urobia takéto zmeny http://bratislava.sme.sk/rubrika.asp?rub=_all#pc6,tak L78 ubudne na Farského prestup do Ovsišťa na L84. Ostane iba L99. Ak by predľžili L78 až na Dostihovú dráhu, zvážala by určite viac ľudí z okolia AS Mlynské Nivy do Petržalky. Je to L78 kratšie, ako ísť odtiaľ L88.
Reakcia na: S499.1023 #87887:

Kamoš, ty máš mininálne dg. tzv. "inteligens komplex". Ja som zase odborník v tomto. Ak si si nevšimol, mňa vôbec nezaujíma technická stránka veci. Ja som znalec celkom v inej oblasti. Som bežný uívateľ MHD, ktorému záleží na tom, aby sa kultúrne viezol a pokiaľ možno, aj bezpečne. Navyše dizajn autobusu je tiež dôležitý, lebo dotvára atmosféru mesta. Ale toto ty nechceš zrejme chápať. Máš fixnú zameranosť na svoje "technické vedomosti". Odpovedali ti aj iní diskutujúci, čo sa týka otázky nízkej bezpečnosti takmer všetkých typov našich autobusov a jeden diskutujúci uviedol aj adresu stránky, kde to máš vymenované - možno na teba bude platiť takýto typ dôkazu, tak si to všimni. Zároveň to dokazuje aj fakt, že nie ja som blbec. Tak vieš čo, dobré predsavzatie si si dal, že sa už nebudeš nadrapovať. Ani sa nenadrapuj, lebo ja som skôr chcel, aby si moje názory prečítali kompetentní, ale tí tu možno ani nie sú.
Reakcia na: Peon #87955:
tá 78čka je dosť obmedzená zápchami... ráno v smere do mesta (a tým pádom ani z mesta nemôže ísť nič, keď sa to nedostane ani do mesta), poobede naopak (včera pri ukončení 70tky som išiel cez Vrakuňu a kolóna bola od križovatky pri malom dunaji až po Astronomickú)...
Reakcia na: Peon #87955:
Podľa tovjej teórie netreba ani elektrické droty zakrývať - však ľudia vedia, že nemajú na ne siahať paprčami.
Ikarus 28, ak si si nevšimol, ti nemože do dverí na kraji pricviknúť ruku a okrem toho sa k tebe neotvára špinavá strana dverí. Čo stále riešiš taký detail? Však aj v aute máš pred sebou sklo. Nemali by ho odstrániť?
Reakcia na: Solider #87965:
Zvláštne je, že ja nepoznám žiadneho zamestnanca vtedajšej BAZ-ky, čo by býval v DNV (všetci bývajú v Petržalke) a všetci, čo bývajú v DNV, dochádzajú za prácou niekam do centra. Hlavne tam bývalo extrémne veľa BEÚS-ákov ? .
Reakcia na: Peon #87955:
Pokiaľ viem, tak akurát na stupavských linkách. Ajkovi to v DNV nespravia ? .
Reakcia na: Ámos #87954:
No a to je presne hlavičkou po klinci - presne na tento vtip moj príspevok odkazoval ? .
Reakcia na: Peon #87955:
Co sa tyka dveri dovnutra: Stava sa ze clovek sa zamysli a tu ruku tam da. Mne sa to stalo v SORe NB18 a nebolo to zrovna najprijemnejsie.
Reakcia na: TeBeCe #87629:
No na Patrónku sa dá niekedy dojsť na -6, aj keď nemalo by to byť pravidelne. Nebol to náhodou vodič v zácviku?
Reakcia na: Valec #87978:
A este aj SOŠ PZ SR ? A volakedy aj SOU Polnohospodarske. ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.