Kedysi davno zhorena 2703 sa uz skveje na betone 2.kolony. Mozno uz aj vo vyprave. Sotousi,mozete si fotit zadok,krasne zgeneralkovany.Inak klobuk dole,nechali prednu masku v povodnej tmavozelenej farbe
Ak sa urobia takéto zmeny http://bratislava.sme.sk/rubrika.asp?rub=_all#pc6,tak L78 ubudne na Farského prestup do Ovsišťa na L84. Ostane iba L99. Ak by predľžili L78 až na Dostihovú dráhu, zvážala by určite viac ľudí z okolia AS Mlynské Nivy do Petržalky. Je to L78 kratšie, ako ísť odtiaľ L88.
Kamoš, ty máš mininálne dg. tzv. "inteligens komplex". Ja som zase odborník v tomto. Ak si si nevšimol, mňa vôbec nezaujíma technická stránka veci. Ja som znalec celkom v inej oblasti. Som bežný uívateľ MHD, ktorému záleží na tom, aby sa kultúrne viezol a pokiaľ možno, aj bezpečne. Navyše dizajn autobusu je tiež dôležitý, lebo dotvára atmosféru mesta. Ale toto ty nechceš zrejme chápať. Máš fixnú zameranosť na svoje "technické vedomosti". Odpovedali ti aj iní diskutujúci, čo sa týka otázky nízkej bezpečnosti takmer všetkých typov našich autobusov a jeden diskutujúci uviedol aj adresu stránky, kde to máš vymenované - možno na teba bude platiť takýto typ dôkazu, tak si to všimni. Zároveň to dokazuje aj fakt, že nie ja som blbec. Tak vieš čo, dobré predsavzatie si si dal, že sa už nebudeš nadrapovať. Ani sa nenadrapuj, lebo ja som skôr chcel, aby si moje názory prečítali kompetentní, ale tí tu možno ani nie sú.
tá 78čka je dosť obmedzená zápchami... ráno v smere do mesta (a tým pádom ani z mesta nemôže ísť nič, keď sa to nedostane ani do mesta), poobede naopak (včera pri ukončení 70tky som išiel cez Vrakuňu a kolóna bola od križovatky pri malom dunaji až po Astronomickú)...
Podľa tovjej teórie netreba ani elektrické droty zakrývať - však ľudia vedia, že nemajú na ne siahať paprčami.
Ikarus 28, ak si si nevšimol, ti nemože do dverí na kraji pricviknúť ruku a okrem toho sa k tebe neotvára špinavá strana dverí. Čo stále riešiš taký detail? Však aj v aute máš pred sebou sklo. Nemali by ho odstrániť?
Zvláštne je, že ja nepoznám žiadneho zamestnanca vtedajšej BAZ-ky, čo by býval v DNV (všetci bývajú v Petržalke) a všetci, čo bývajú v DNV, dochádzajú za prácou niekam do centra. Hlavne tam bývalo extrémne veľa BEÚS-ákov ? .
A ešte sa pred časom na imhd rozoberalo aj nejaké plánované, no stále nevybudované obratisko autobusov v DNV, čo s tým asi tiež súvisí. V tom tiež nie som akosi v obraze, kde to má byť? Pri novom Lídl?
Zaujímavé, že tento rok sa oznam o ukončení prevádzky cyklobusu linky č. 128 zverejnil až po jeho vykonaní (a to zataiľ iba na imhd). To jej skončenie uplynulý víkend bolo také náhle a nepredvídateľné? ?
Len pre Tvoju informaciu, Vladimir je zamestnany v riadiacej funkcii v MHD SAD Nitra a casto riesi problematiku (chybajucich) vozidiel. To len tak na okraj. Mozes sklopit usi a nerobit z inych ludi idiotov, len preto, ze si dovolia jemne zapochybovat o tvojich kategorickych tvrdeniach. Verim, ze patris medzi 2 najinteligentnejsie percenta obyvatelstva, ale to neznamena, ze mas patent na rozum. Koniec koncov tam patria aj Vladimir, S499 a ja.
Kazdopadne... DNV pri sucasnej velkosti, teda hned ako ju nadobudla, mali vzhladom na jej velkost zacat pestovat mestsky raz tej obce a nie spravit z nej iba zapadakov... mali sa tam vybudovat skoly, aj stredne a malo to byt funkcne mesto (neskor mozno okresne)... takto je plne zavisla na BA a vzhladom na jej vzdialenost a velkost, je to velmi stratove a nakladne... a v DNV nie je ziadny mestsky charakter... to je velka chyba, na ktoru BA a DNV bude este veeelmi dlho doplacat
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Solider