Reakcia na: Peon #87181:
no ja by som neprotestoval keby boli na 56, ale keby mala tak interval 15/20/15//20. Neviem síce kto ňou cestuje do práce z Račanov ale na Východnom sú dáke podniky a tak, a určite ľudia z Východného cestujú odtiaľ na električky. Podľa mňa by im tam pomohla opäť linka 155. Ja som sa viezol 56 cez víkend a bola celkom plná. Čiže tých 15/20/15//20 by bolo dôstojných. A rovnaký interval by som zaviedol aj na 65, lebo taký interval 20/30/20//20 je maximálne nevhodný. Keď má autobus interval ešte tých 15/20/15//20, že námatkovo dojdeš na zastávku tak neni to taká pohroma ako stáť tam vyše 25minút keď doješ náhodou 5min po odchode 65.
Amoral
úlety toho návrhu sú:
- dve linky na Kopčany, aký interval budú mať ak tam teraz premáva 80: 12/24/16//24?
- tri linky z Vyšehradskej a chýba spojenie so zástavkou Lúčanka!
- dve linky okolo Dostihovej dráhy, trocha kontrast s tým,že sa hovorí o nepotrebnosti 83 do danej oblasti a teraz toto, teda jedine,žeby 191(klbák): 20/-/20//- , 81 (sólo): 20/20/20//20
- počet liniek na Jiráskovej a Romanovej = 5:2, ak 87 supluje za 98 tak 6/12/7,5//12 (vylepšenie int.) a 80?!
- 78 veľký súbeh s trolejbusovými linkami
- na Panónskej jediná linka : 85 žeby interval 2/6/3//7,5?
- veľký počet električkových liniek = dlhý interval
- zaujímalo by ma čo je v Janíkovom dvore? či je to len oblasť alebo tam aj dakto/dačo žije?
- spojenie Bradáčova - Topolčianska - Šintavská neni
plusy :
- obojstranná obsluha Dostihovej dráhy : možnost dojsť z oboch strán 81 a 191
- posilnenie dopravy (kde na to zboerú vozidlá?)
- obsluha Viedenskej cesty
- linka 86 cez Einsteinovu na Apollo