Inak by ma zaujimalo preco sa z nocnej 514-ky stala N53-ka a nie N56-ka, kedze v 514-ke chodievalo viac ľudí z Východného ako z celých Vajnor?
Na objasnenie: 514-ka chodila z Hlavnej stanice do Vajnor, pricom zachadzala aj na Vychodne. N53-ka chodi z Hlavnej len do Vajnor a na Vychodne chodi teraz kritizovana (teraz aj nevyuzita, aky "udiv") N56-ka, ktora chodi de facto odnikadial cez Vychodne nikam. Okrem toho z jej cestovneho poriadku sa nevyzna ani "diva svina".
Linky 52 a 56 by som urcite nezlučoval, 55 a 65 si viem skor predstavit, aj ked napad vsuvania odchodov kratsich liniek medzi trasy dlhsich sa mi javi ako rozumny a vcelku aj efektivny.
No napr. s linkami 52,54,56 a 55 by sa dala spraviť úprava. Môj návrh :
- mohli by zlúčiť 56 a 52, 6/15/9//15 :
Rača - Studená = 18/30/18//30
Rača - ŽST Vajnory = 18/30/18//30, v grafikone "z"
Rača - Na pasekách = 18/-/-//-, v grafikone "n"
- oblasť Barónky by prevzala 65, čím by sa dala do nej včleniť 55, 10/20/10//20 :
Rača - Na Pantoch = 20/-/20//-, v grafikone "n"
Rača - Na Pantoch - Jurajov dvor = 20/20/20//20
pozeral som si trasy liniek na stránkach DPB, a ako vidím, už do toho dlho nikto nekopol.... napr. L59 má stále uvedené zastávky Mýtna, Vazovova a pod.
Tá schéma bola nakreslená podľa návrhu mesta ešte pred prelinkovaním v Petržalke. V súčasnosti sa na ňu môžeme akurát tak s úsmevom pozerať.
Re #87190 Amoral: Ja som len chcel vyvrátiť tvoj argument, aká by bola pre celú Petržalku okrem okolia TPD výhodná linka 78 pri ceste na ASMN. Ja napr. aj L95 využívam len veľmi málo, načo by som cestoval na Šafko, keď tam nič nie je. Nie som dôchodca z Ovsišťa. ?
Také sa deje v Brne. Zlúčením liniek 52 a 54 získala dedina Žebětín spojnie s Bystrcom v intervale 10/20/10/15, neisto pôvodných tušim 15/30/15/30.
Teda po našom, ako keby 53 s intervalom, aký má dnes, pokračovala z Vajnor so zachádzkou cez dnešné obratisko naspäť na Rybničnú a ako L65 do Rače. To by bolo pre L65 zahustenie, aj keď pre úsek Zl. Piesky - Vajnory zriedenie, ak by bola L65 zrušená.
A ja bývam kúsok od Romanovej a 95 mi je pri ceste do centra vieš na čo?! Na prestupovanie na eliny s dlhým intervalom! Na to! Teba aspoň odvze rýchlo buď 99 alebo 84 k 78 k TPD a máš pohodu.
no ja by som neprotestoval keby boli na 56, ale keby mala tak interval 15/20/15//20. Neviem síce kto ňou cestuje do práce z Račanov ale na Východnom sú dáke podniky a tak, a určite ľudia z Východného cestujú odtiaľ na električky. Podľa mňa by im tam pomohla opäť linka 155. Ja som sa viezol 56 cez víkend a bola celkom plná. Čiže tých 15/20/15//20 by bolo dôstojných. A rovnaký interval by som zaviedol aj na 65, lebo taký interval 20/30/20//20 je maximálne nevhodný. Keď má autobus interval ešte tých 15/20/15//20, že námatkovo dojdeš na zastávku tak neni to taká pohroma ako stáť tam vyše 25minút keď doješ náhodou 5min po odchode 65.
Ja myslím,že ak začne premávať do Petržalky električka tak sa posilní linka 99, na kratší interval alebo sa nasadia na ňu kĺbové autobusy, lebo jej význam ako linky ktorá bude zvážať ľudí k električke a naopak pôjde hore. Ak sa zruší tak DPB bude mať maslo na hlave, lebo všetcia dobre vieme ako sa 99 zastávalo. ?
úlety toho návrhu sú:
- dve linky na Kopčany, aký interval budú mať ak tam teraz premáva 80: 12/24/16//24?
- tri linky z Vyšehradskej a chýba spojenie so zástavkou Lúčanka!
- dve linky okolo Dostihovej dráhy, trocha kontrast s tým,že sa hovorí o nepotrebnosti 83 do danej oblasti a teraz toto, teda jedine,žeby 191(klbák): 20/-/20//- , 81 (sólo): 20/20/20//20
- počet liniek na Jiráskovej a Romanovej = 5:2, ak 87 supluje za 98 tak 6/12/7,5//12 (vylepšenie int.) a 80?!
- 78 veľký súbeh s trolejbusovými linkami
- na Panónskej jediná linka : 85 žeby interval 2/6/3//7,5?
- veľký počet električkových liniek = dlhý interval
- zaujímalo by ma čo je v Janíkovom dvore? či je to len oblasť alebo tam aj dakto/dačo žije?
- spojenie Bradáčova - Topolčianska - Šintavská neni
plusy :
- obojstranná obsluha Dostihovej dráhy : možnost dojsť z oboch strán 81 a 191
- posilnenie dopravy (kde na to zboerú vozidlá?)
- obsluha Viedenskej cesty
- linka 86 cez Einsteinovu na Apollo
V 7116 je na strope prilepena reklama TV JOJ: Stvrtok 21:00. Vtedy sa vysiela CSI L.A. Ze to je prave v elektricke ?
Inak vsimol si niekto, ze na Americkom nam. je pred kazdou vymenou podla sablon nastriekane cislo liniek, pre konkretnu vymenu ? Nieje to predpriprava na zahranicnych soferov? ?
K ankete a moznosti "rozširovanie MHD o nové linky (napr. Cintorín Petržalka, Wolfsthal, Ovsište) na úkor existujúcich liniek" - chcelo by to bud ten Wolfsthal dat prec, alebo k nemu pripisat ze ta linka bude zarabat peniaze na rozvoj tych ostatnych (presnejsie - je to podmienka jej existencie, t.j. ak nebude ziskova bude zrusena).
Co sa tyka cislovania v BID to bude urcite. Lenze ako bolo uz povedane, bude tam osobitna tarifa, cize rozhodne nemozno hovorit o integracii.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.