Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Jedno z vyuzitii novych SORov:
http://imgs.sk/images/P1050550cr1jpg-27558.jpg
(Novy Cas - Bratislava, 5.10.2007, nenasiel som na internete)

DPB od noveho roku planuje zriadit linku Novy Most - Zeleznicna stanica Wolfsthal. Caka sa vraj na schvalenie rakuskou stranou. Napad sa mi paci, len dva komentare:
-dalsia "ziskova" linka (min. 1Euro = cca 34Sk)
-je neaka synchronizacia s BID? Ci sa to snazi DPB uchytit, aby mu ostala aj po pridelovani?
Reakcia na: Solider #87157:
Som zvedava, kedy tieto uslachtile vozy uz konecne hromadne vyradia, viem ze nejsu peniazky na nove busy, a ze pokial to jazdi tak to nedaju prec, ale aj tak... To si potom jeden odkupim na pamiatku. ☺
Reakcia na: lama317 #87155:
Trnávka ma plynové Vrakosy v lepšom stave, ako Cífer.
jazdy vobec sor nb 18 ? ?
Reakcia na: Solider #87154:
No ved prave ze tie karosy... ?
Reakcia na: lama317 #87152:
Od novembra berie 1. kolóna o.i. aj linku č. 20, čiže budeš tam môcť vidieť Ikarusy 415 a plynové Karosy B732.
Reakcia na: Valec #87112:
Tak keď vidím cenu 18 metrového Solarisu tak sa mi točí hlava! Lebo v porovnaní s 15m Solarisom sa jednoznačne viac oplatí klbák, a nielen oplatí ale v súčasnom stave by bol potrebný ako soľ.
No, naozaj by Dlhace mohli byt akorat tak ticho... Co ma vravet DNV- sidlisko, ked na linku c. 20, ktora tiez chodi raz za uhersky rok, davaju tie najstarsie sroty a uz sa parkrat stalo, ze nas ten krap nechal niekde v Technickom Skle co je na mile daleko od civilizacie... A tiez nie je ziadna novinka ze z tych autobusov odpadavaju casti uz aj za jazdy, a sofer musi brzdit rucnou brzdou, takze cesta potom pripomina jazdu na umelom rode-bykovi. ? Cestovanie bratislavskou MHDeckou by uz mohli zaradit medzi adrenalinove sporty. ?
...ale sak na co by sme sa inak stazovali, keby bolo vsetko dokonale??
Reakcia na: Ámos #87087:
S tou 78+95 schvaľujem, napadlo ma to tiež. Inak 78 je vždy oveľa rýchlejšie spojenie Petržalky s ASMN než 88. S výnimkou možno pre Ovsište ale pre zvyšok Petržalky by bola tá predĺžená 78 vítaná doprava na ASMN. ?
Reakcia na: fobust #87085:
S tou SOR 9.5 s intervalom som také počul,že 2min interval ráno na 88 ? vysvetloval som,že je to somarina,že plno vozidiel na obratisku a kto by platil šoférov?
Reakcia na: Ámos #87070:
nevyhotovil by si nejaký zoznam liniek kde by sa zišli čiste len SOR 9.5?
Podľa toho čo som sa ja vozil tak by stačili na : 23 (nemám overenú ale dávam ako tip),28,38,41,43 (tam asi pustia len CNG,že?), 49,51 (som neistý),52 (tip),54,57,58,77,79,99 (nikdy som ju nevidel plnú).
Reakcia na: 810zssk #87147:
"Dámy a páni" som tiež pár krát od revízorov v poslednom čase počul.
Reakcia na: 2xT3SUCS #87144:
Damy a pani? 😃 Tak to som nepocul ani raz v zivote..
Reakcia na: richardhudec #87143:
Rišo, že sa Ti chce mínať toľko tých papierov 🙂
V bratislavskych busoch si moze byt bezpocnostou ako tak ista jedine azbestova Marry...
Reakcia na: 810zssk #87128:
málokedy (žiaľ) mám revízorov v elek3čke, ale ak tam sú, VŽDY počujem slová, ktoré píšeš doplnené o "dámy a páni"... asi mám šťastie, hm...
http://imgs.sk/index.pl?obr=DSCN0977resizeJPG-27556.jpg myslim, ze po zdrazeni nocakov budu moct taxisluzby tie oznamy a cisla lepit aj cez cestaky nocakov ?
Reakcia na: 01287 #87141:
myslis 3-kolonne chrumkave CNG karosy a firebusy s drevenymi sedackami ?
ja ti da mam ye nove autobusy myslis tie kde zateka do nich neviem kto ma modernizovane karosy ? ? ? ? ?
Reakcia na: KT8 #87138:
horsi su uz len petrzalcania... chodia im tam najnovsie autobusy a najviac sa stazuju ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.