Reakcia na: Själavrak #85617:
Bolo by, ale kde na to vziať peniaze? Na KV radiále je husto už dnes - v rannej špičke priemerný interval medzi spojmi 1 min 43 s, takže ak tam je nejaká semaforová križovatka s dĺžkou cyklu 105 sekúnd alebo viac, vlaky sa musia grupovať. A dynamickú preferenciu tam urobiť nemožno, pretože ak by raz za 52 s dostávali voľno električky, odfajčíš kolízne smery. Riešenia sú v podstate 4:1. akceptovať, že na jeden signál pôjdu dva vlaky a že dynamická preferencia nebude,
2. nasadiť kapacitnejšie vozidlá v predĺženom intervale (napr. 3xT3:-)),
3. vybudovať trať, ktorú si spomínal,
4. zmimoúrovniť kríženia, ergo zakopať trať pod zem alebo vytiahnuť na estakádu, pretože tam je to už natoľko prekrižovatkované, že pri použití prostých MÚ križovatiek by to vyzeralo ako v Mlynskej doline.
810zssk