Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: d3k0 #85593:
Jemu totiž nevyhovuje ani jedno. 95+13 je lotéria (čo uznávam že je) a 99+93 zásadne odmieta, pretože jazdiť na juh, keď chce ísť na sever, sa mu zdá neprípustné. Preto je nútený cestovať 95+83+93. Pričom ale odmieta vyraziť o jeden spoj skor v prípade, že by nejaký prípoj nestihol, pretože nutne musí doraziť tri minúty pred odchodom vlaku. Že si vobec derieš klávesnicu. ?
Reakcia na: 810zssk #85603:
diiki
Reakcia na: d3k0 #85593:
Re #85593 d3k0: Pravdu mu vravíš ale na druhej strane mnohé z tých prestupov vôbec nenadväzujú a to hlavne cez víkend. Napr ranné (4-6 hod) "prípoje" cez víkend 95 + 83 sú robene tak natesno že prázdna L83 prejde rýchlo od DD k Nám. hraničiarov a nepočká na L95 ktorá stojí na križovatke, a stáva sa to pravidelne
Reakcia na: d3k0 #85593:
Pravdu mu vravíš ale na druhej strane mnohé z tých prestupov vôbec nenadväzujú a to hlavne cez víkend. Napr ranné (4-6 hod) "prípoje" cez víkend 95 + 83 sú robene tak natesno že prázdna L83 prejde rýchlo od DD k Nám. hraničiarov a nepočká na L95 ktorá stojí na križovatke, a stáva sa to pravidelne
Reakcia na: Pantograf1 #85602:
Na 94. A predpokladam ze tam bude takmer vzdy..
Cawte viete mi powedt kde je dneska ten Sor???...diki ?
Reakcia na: Själavrak #85585:
SOR je na tom vykonom rovnako ako dizajnom. Uzasny.
Caute pani, mam len jedinu otazocku. Je nejaka sanca ze zajtra v ramci posilovej dopravy pocas Dna bez aut bude jazdit nejaky Ikarus 280?
Reakcia na: Själavrak #85542:
Skor s dvoma. Idealne pouzit tr3mpho "dogmu"...

Re #85564 Jezo: Farba sedi, ale nezda sa mi ze uz by mal aj nahrate BUSE.

Re #85571 Valec: Tu mam a je to veeelmi zaujimave, odporucam 🙂
Reakcia na: enge2 #85596:
Trosku drahe riesenie, najma ked medzi SAV a Prokopa Velkeho zarucene povezie vzduch. To uz radsej nejaku 188 (ex 88) s 30 min intervalom a 1x vodic na 1x SOR BN 9.5 (pre dochodcov) pocas celeho tyzdna 🙂
Reakcia na: d3k0 #85593:
je to jedno podla mna staci spravit jednu upravu a to dat L84 aj cez vikend a je po probleme
Reakcia na: Själavrak #85591:
Prečo by to mal byť trapas? Aj prestup je normálny spôsob dopravy.
Själavrak:
K 83/99 - ok, sorry. Kazdopadne, neviem, odkial mas, ze sa uvazuje nad presmerovanim 83 do Ovsista - uvadzalo sa, ze sa zmenia trasy 83 a 84 - nic viac. Takze len pre info - 83 pojde k Technopolu a nie do Ovsista.

Re #85591 Själavrak:
Konkretne akymi troma spojmi po trase 81 musis ist?
Kutlikova -> Zochova = 98+93/94, 99+93/94
Kutlikova, Bradacova, Romanova -> Zochova = 99+93/94
Hrobakova -> Zochova = 95+83
Nam. hraniciarov, Jungmannova, Halova -> Zochova = 83
Zaporozska, Kremnicka, Einsteinova -> Zochova = 80

a keby si uz just chcel tu Hlavnu stanicu, tak:
Kutlikova -> Hl. st. = 98+93, 99+93, 95+13
Kutlikova, Bradacova, Romanova -> Hl. st. = 99+93, 95+13
Hrobakova -> Hl. st. = 95+13
Nam. hraniciarov -> Hl. st. = 95+13, 83+93
Nam. hraniciarov, Jungmannova, Halova -> Hl. st. = 83+93
Zaporozska, Kremnicka, Einsteinova -> Hl. st. = 80+93

Odporucam najskor sa naucit cestovat teraz, nepisat zavadzajuce informacie, a potom navrhovat zmeny... A este mi neda nedodat, ze ked bola ta 81 taka super, neviem preco CityLink so svojou verziou 81 odisiel do teplych krajin, pretoze im tym nik nejazdil... Ved za taku super linku sa oplati dat par korun navyse 🙂
Reakcia na: Ike #85588:

Prototyp NB 18 prišiel s viacerými závadami a nedostatkami, takže než sa začne objednávať vo veľkom, tak by som trval na zapracovaní pripomienok a požiadaviek prepravcu. A DPB MUSÍ v tomto prípade nespať a aktívne navrhnúť zmeny, inak to zasa dopadne ako už veľa veci predtým... Následne by sa mal testovať DRUHÝ prototyp, prípadne malá overovacia séria a až na potom, po úspešnch testoch objednávať veľké série. Vyzreté sériové vozy osobne očakávam až budúci rok na sklonku leta, prípadne na jeseň. Všetko záleží od toho, aké podmienky DPB dá, ako rýchlo ich výrobna spracuje a ako dopadnú ďalšie testy. Chcem povedať, že na rozidiel od MANov, Mercedesov, Citelisov a pod je SOR NB 18 jediný prototyp a vôbec prvý kĺbový autobus od SORu. Takže nejedná sa o predvádzanie, ale o skutočné testovanie NOVEJ a EŠTE NEOVERENEJ koncepcie vozidla. Dúfam že nikto nesníva o tom že už na jar sa budeme voziť v desiatkách týchto vozov.
Reakcia na: S499.1023 #85567:
Hej kus šrotu na elektrický pohon s laminátovou bedňou, ja na stanicu nechodím tak často, ale keď už idem tak nikdy nenesiem ľahké veci a prestupovať na voľakedy 10 zastávok čo som zvládol 81, teraz ísť troma spojmi je pod úroveň, tak sa zobuď ty expert. Takisto ako z Ovsišťa na Šafko ísť na tú smiešnu vzdialenosť dvoma linkami je trapas. To,že to tebe nedochádza ešte neznamená,že je to v pohode tak ako to je. A teším sa keď sa linky zmenia podľa potreby ľudí,presne tak ako ty teraz nechceš alebo hovoríš aké to sú kraviny ako vzápätí nájdeš argumenty, aké sú tie zmeny vynikajúce. Riťolez!
Reakcia na: Ike #85588:
Ok, ale údržbári musia vedieť čo im ide pod ruky. Podľa mňa väčšina z nich ani nevie čo v Solarise je, preto údržba Soláčov stojí za to za čo stojí a na chybu v tých 22 kusoch sa došlo až keď jeden zhorel, čo je drahý špás.
Reakcia na: Ike #85586:
Ja by som ale 83 a 84 nerušil! Hovorím,že by sa tam predĺžila L9 a dal by sa na ňu 4min interval.
Reakcia na: Själavrak #85585:
ale ak bude Sor spolahlivostou tak ako ostatne sory tak nech ich kupia ach 200

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.