Reakcia na: d3k0 #85593:
Jemu totiž nevyhovuje ani jedno. 95+13 je lotéria (čo uznávam že je) a 99+93 zásadne odmieta, pretože jazdiť na juh, keď chce ísť na sever, sa mu zdá neprípustné. Preto je nútený cestovať 95+83+93. Pričom ale odmieta vyraziť o jeden spoj skor v prípade, že by nejaký prípoj nestihol, pretože nutne musí doraziť tri minúty pred odchodom vlaku. Že si vobec derieš klávesnicu. ?
fobust
Prototyp NB 18 prišiel s viacerými závadami a nedostatkami, takže než sa začne objednávať vo veľkom, tak by som trval na zapracovaní pripomienok a požiadaviek prepravcu. A DPB MUSÍ v tomto prípade nespať a aktívne navrhnúť zmeny, inak to zasa dopadne ako už veľa veci predtým... Následne by sa mal testovať DRUHÝ prototyp, prípadne malá overovacia séria a až na potom, po úspešnch testoch objednávať veľké série. Vyzreté sériové vozy osobne očakávam až budúci rok na sklonku leta, prípadne na jeseň. Všetko záleží od toho, aké podmienky DPB dá, ako rýchlo ich výrobna spracuje a ako dopadnú ďalšie testy. Chcem povedať, že na rozidiel od MANov, Mercedesov, Citelisov a pod je SOR NB 18 jediný prototyp a vôbec prvý kĺbový autobus od SORu. Takže nejedná sa o predvádzanie, ale o skutočné testovanie NOVEJ a EŠTE NEOVERENEJ koncepcie vozidla. Dúfam že nikto nesníva o tom že už na jar sa budeme voziť v desiatkách týchto vozov.