Reply on: S499.1023 #85567:
Hej kus šrotu na elektrický pohon s laminátovou bedňou, ja na stanicu nechodím tak často, ale keď už idem tak nikdy nenesiem ľahké veci a prestupovať na voľakedy 10 zastávok čo som zvládol 81, teraz ísť troma spojmi je pod úroveň, tak sa zobuď ty expert. Takisto ako z Ovsišťa na Šafko ísť na tú smiešnu vzdialenosť dvoma linkami je trapas. To,že to tebe nedochádza ešte neznamená,že je to v pohode tak ako to je. A teším sa keď sa linky zmenia podľa potreby ľudí,presne tak ako ty teraz nechceš alebo hovoríš aké to sú kraviny ako vzápätí nájdeš argumenty, aké sú tie zmeny vynikajúce. Riťolez!
fobust
Prototyp NB 18 prišiel s viacerými závadami a nedostatkami, takže než sa začne objednávať vo veľkom, tak by som trval na zapracovaní pripomienok a požiadaviek prepravcu. A DPB MUSÍ v tomto prípade nespať a aktívne navrhnúť zmeny, inak to zasa dopadne ako už veľa veci predtým... Následne by sa mal testovať DRUHÝ prototyp, prípadne malá overovacia séria a až na potom, po úspešnch testoch objednávať veľké série. Vyzreté sériové vozy osobne očakávam až budúci rok na sklonku leta, prípadne na jeseň. Všetko záleží od toho, aké podmienky DPB dá, ako rýchlo ich výrobna spracuje a ako dopadnú ďalšie testy. Chcem povedať, že na rozidiel od MANov, Mercedesov, Citelisov a pod je SOR NB 18 jediný prototyp a vôbec prvý kĺbový autobus od SORu. Takže nejedná sa o predvádzanie, ale o skutočné testovanie NOVEJ a EŠTE NEOVERENEJ koncepcie vozidla. Dúfam že nikto nesníva o tom že už na jar sa budeme voziť v desiatkách týchto vozov.