Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Caute pani, mam len jedinu otazocku. Je nejaka sanca ze zajtra v ramci posilovej dopravy pocas Dna bez aut bude jazdit nejaky Ikarus 280?
Reply on: Själavrak #85542:
Skor s dvoma. Idealne pouzit tr3mpho "dogmu"...

Re #85564 Jezo: Farba sedi, ale nezda sa mi ze uz by mal aj nahrate BUSE.

Re #85571 Valec: Tu mam a je to veeelmi zaujimave, odporucam 🙂
Reply on: enge2 #85596:
Trosku drahe riesenie, najma ked medzi SAV a Prokopa Velkeho zarucene povezie vzduch. To uz radsej nejaku 188 (ex 88) s 30 min intervalom a 1x vodic na 1x SOR BN 9.5 (pre dochodcov) pocas celeho tyzdna 🙂
Reply on: d3k0 #85593:
je to jedno podla mna staci spravit jednu upravu a to dat L84 aj cez vikend a je po probleme
Pre fotografov (zajtra 22.9.):
http://www.fotomaraton.sk/
Reply on: Själavrak #85591:
Prečo by to mal byť trapas? Aj prestup je normálny spôsob dopravy.
Själavrak:
K 83/99 - ok, sorry. Kazdopadne, neviem, odkial mas, ze sa uvazuje nad presmerovanim 83 do Ovsista - uvadzalo sa, ze sa zmenia trasy 83 a 84 - nic viac. Takze len pre info - 83 pojde k Technopolu a nie do Ovsista.

Re #85591 Själavrak:
Konkretne akymi troma spojmi po trase 81 musis ist?
Kutlikova -> Zochova = 98+93/94, 99+93/94
Kutlikova, Bradacova, Romanova -> Zochova = 99+93/94
Hrobakova -> Zochova = 95+83
Nam. hraniciarov, Jungmannova, Halova -> Zochova = 83
Zaporozska, Kremnicka, Einsteinova -> Zochova = 80

a keby si uz just chcel tu Hlavnu stanicu, tak:
Kutlikova -> Hl. st. = 98+93, 99+93, 95+13
Kutlikova, Bradacova, Romanova -> Hl. st. = 99+93, 95+13
Hrobakova -> Hl. st. = 95+13
Nam. hraniciarov -> Hl. st. = 95+13, 83+93
Nam. hraniciarov, Jungmannova, Halova -> Hl. st. = 83+93
Zaporozska, Kremnicka, Einsteinova -> Hl. st. = 80+93

Odporucam najskor sa naucit cestovat teraz, nepisat zavadzajuce informacie, a potom navrhovat zmeny... A este mi neda nedodat, ze ked bola ta 81 taka super, neviem preco CityLink so svojou verziou 81 odisiel do teplych krajin, pretoze im tym nik nejazdil... Ved za taku super linku sa oplati dat par korun navyse 🙂
Reply on: Ike #85588:

Prototyp NB 18 prišiel s viacerými závadami a nedostatkami, takže než sa začne objednávať vo veľkom, tak by som trval na zapracovaní pripomienok a požiadaviek prepravcu. A DPB MUSÍ v tomto prípade nespať a aktívne navrhnúť zmeny, inak to zasa dopadne ako už veľa veci predtým... Následne by sa mal testovať DRUHÝ prototyp, prípadne malá overovacia séria a až na potom, po úspešnch testoch objednávať veľké série. Vyzreté sériové vozy osobne očakávam až budúci rok na sklonku leta, prípadne na jeseň. Všetko záleží od toho, aké podmienky DPB dá, ako rýchlo ich výrobna spracuje a ako dopadnú ďalšie testy. Chcem povedať, že na rozidiel od MANov, Mercedesov, Citelisov a pod je SOR NB 18 jediný prototyp a vôbec prvý kĺbový autobus od SORu. Takže nejedná sa o predvádzanie, ale o skutočné testovanie NOVEJ a EŠTE NEOVERENEJ koncepcie vozidla. Dúfam že nikto nesníva o tom že už na jar sa budeme voziť v desiatkách týchto vozov.
Reply on: S499.1023 #85567:
Hej kus šrotu na elektrický pohon s laminátovou bedňou, ja na stanicu nechodím tak často, ale keď už idem tak nikdy nenesiem ľahké veci a prestupovať na voľakedy 10 zastávok čo som zvládol 81, teraz ísť troma spojmi je pod úroveň, tak sa zobuď ty expert. Takisto ako z Ovsišťa na Šafko ísť na tú smiešnu vzdialenosť dvoma linkami je trapas. To,že to tebe nedochádza ešte neznamená,že je to v pohode tak ako to je. A teším sa keď sa linky zmenia podľa potreby ľudí,presne tak ako ty teraz nechceš alebo hovoríš aké to sú kraviny ako vzápätí nájdeš argumenty, aké sú tie zmeny vynikajúce. Riťolez!
Reply on: Ike #85588:
Ok, ale údržbári musia vedieť čo im ide pod ruky. Podľa mňa väčšina z nich ani nevie čo v Solarise je, preto údržba Soláčov stojí za to za čo stojí a na chybu v tých 22 kusoch sa došlo až keď jeden zhorel, čo je drahý špás.
Reply on: Ike #85586:
Ja by som ale 83 a 84 nerušil! Hovorím,že by sa tam predĺžila L9 a dal by sa na ňu 4min interval.
Reply on: Själavrak #85585:
ale ak bude Sor spolahlivostou tak ako ostatne sory tak nech ich kupia ach 200
Reply on: fobust #85584:
Ani mne sa nepáči a nikdy ani nepáčil SOR a hrbatý už vôbec. Ale pri súčasnej mizérii je lepší akýkoľvek SOR ako nič. A ak by BA spravila veľkú objednávku autobusov, možno by zas firme zostalo zopár chechtákov na nejakú novinku, napr. nový design. Len nech si ho od Porsche nenechávajú spraviť.
Reply on: Själavrak #85581:
hlavny dopravny koridor do mesta z dubravky cez nabrezie? to by ta dubravcania zavesili za prvy kandelaber... to som zvedavy kam by si chcel premiestnit kapacity z liniek 83 a 34? jedine ze by si tam zaviedol 0minutovy interval...
?
Reply on: TeBeCe #85576:
Neviem ale ak bude ten SOR spoľahlivosťou rovnako na tom ako designom tak MHD serem a radšej sa pridám k IAD.
Reply on: Max #85580:

Hrbatý SOR sa mi nikdy nepáčil, v žiadnom prevedení. Taký quasimodo sa mi hnusí. A áno, aj som sa viezol hrbatým SORom.
Reply on: TeBeCe #85576:
? fakt ako tu už dakto písal, pripomína mi to dopravu na letisku, ten bus. Do mesta to nepatrí. Prečo sa nekúpi Citelis alebo Mercedes?
Reply on: d3k0 #85563:
Ešte raz! Hovoril som,že L99 dať od Jungmannovej po trase terajšej L83 a zmeniť interval na 6/10/6//12. Tieto zmeny sa týkali L99! Nie L83! Chápeš?
A ty? Trúba! Som nehovoril o 83 cez tunel čo si asi myslel Ike, ale o nosnej električkovej linke cez tunel z Dúbravky? Aspoň viem o dvoch kreténoch ktorým treba všetko rozpisovať do detailov! ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.