Ani nie tak zbytočná, ako vynútená. Tá linka je myslená len po Nám. Hraničiarov, ale keďže tam sa nemá kde točiť, tak musí ísť k Dostižke. No a to už môže zobrať aj tých 2 cestujúcich. ?
Tak mozno vysla aj vcera, a mozno aj predtym, ved som v nej isiel, este som sa divil, co je taka cista a ma tolko novych potahov na sedackach. Mimochodom dnes vyslo aj dvojca T3, len neviem ci 7801+02 alebo nieco take funglovka. Ja si tie cisla nepamatam.
Podľa najnovšej gramatiky stále "Zochova" (ak by si chcel vedieť prečo, nuž snáď preto lebo privlastňovacie prídavné meno /nominatív muž.rodu. Zochov/ nemá v ženskom rode v singulári príponu -vá, ale Zochova)
"V najbližších dňoch by sa mala zaradiť do premávky zaradiť električka K2S #7104, ktorá sa podrobila prehliadke v Ústrednych dielňach." - už jazdí, pred cca týždňom som v nej šiel.
je to prototyp klboveho SORu, kabina tam nie je najdolezitejsia. v seriovej vyrobe sa moze kabina zmenit podla poziadaviek zakaznika. myslim, ze keby bol zaujem, tak vyrobia aj velku kabinu s prednymi dverami len pre vodica...
Ak by bola jedna nosná linka pre Dúbravku, nemohla by to byť linka 12. Musela by to byť linka buď po nábreží do Rače, alebo cez tunel a Obchodnú do Ružinova.
Omyl. Viem si za určitých okolností predstaviť jednu nosnú linku v Dúbravke, Rači, Ružinove. Tie okolnosti sú stavebného charakteru (= za súčasného stavu siete NIE!). Neviem si predstaviť jedinú linku v KV a už vôbec nie polovičný interval na hlavnú stanicu - čo by si tam, preboha, chcel voziť každé dve minúty?
Ide o to kam by Dúbravčanom viac vyhovovala priama linka? Či by im stačila 12 a prestupy v KV na elinu na Obchodnú a Trnavské mýto alebo by brali predĺženú 9?
Čiže ale pripúšťaš,teda,že by systém s jednou linkou pre Raču, Dúbravku, Ružinov, KV by bol ok? plus dve pre Hl. st s polovičným intervalom a jedna na ZP ŽSTNM. ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Själavrak