Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Sommelier #85321:
Ty počítaš majetok spoločnosti do účtovnej úzavierky????? To máš čudné účtovníctvo. To by nejaký Enron nikdy neskrachoval.
Reakcia na: m@rtin #85238:
Beriem. Len s jednou pripomienkou a tam by som chcel smerovať. Je posunutá do teoretickej roviny, avšak na základe histórie by sme mohli mať aj tento pohľad na vec.
Akciová spoločnosť - s radovými akcionármi, prípadne a.s. kótovaná na burze, pre mňa je rozdiel od a.s. - bývalý štátny, či národný podnik s 100 - 51 % akcií vo vlastníctve štátu.
Prejaví sa to v tom, že vláda je v prípade průšvihu ochotná intervenovať, podporovať či sa aspoň starať - čo nevravím, že by robiť nemala a nepopieram význam takejto činnosti ako takej.
Avšak v prípade veriteľov sa niekam môžme jednoznačne dostať. Veriteľom bude niekto, kto buď nemá obavu z toho, že by sa k svojmu nedostal - je to štátna a.s. a to je od bežnej rozdiel. Veriteľom už však budú aj banky. Aká je však skutočná situácia v ČSA sa môžme len domnievať.
A základná z účtovníctva. Pokiaľ sa spoločnosť nachádza v strate, znamená, že je v mínuse po účtovnej uzávierke aktív a pasív - čo značne odporuje skutočnosti, že by ju boli schopní uhradiť z odpredaja majetku. A napríklad by sa im nemuselo dariť predávať mašiny za to, čo predpokladali.
Isté je len jedno - v akej pozícii by sa ocitli Tí ktorí by na ČSA uvalila konkurz ?
A keď si povieme, že keď nie dnes, tak v nejakej tej budúcnosti - kde všade by sa dlžné peniaze dali v prípade štátnej a.s. vydolávať ?
O situácii na poli ľudských zdrojov ani nehovoriac, stačí si spomenúť na nejednu kauzu takej AlItalie, Air France či Lufthansy.
Mnohé opatrenia, ktoré sa prijali a príjmajú - možno aj smerujúc (minimálne snaha tu je) k liberalizácii a to nielen trhového prostredia smeruje koľkokrát imho opačným smerom - individuálnym znižovaním úžitkovej a pôžitkovej hodnoty, globálne k vytváraniu obrovských korporácií (aj keď by sa dalo namietať a ukázať prstom na áziu, avšak nemyslím si, že disponujeme aj podobným spoločenským modelom, aby sme na tom mohli fungovať), operačne k centralizácii sietí a trhovo vytváraním uniformného konkurenčného prostredia. Spolu s mainstreamovou mediálnou masážou spojenou takmer s nemožnosťou prístupu k alternatívnym spôsobom.
Takto nejak som to v skratke myslel ☺
Reakcia na: Mike #85319:
Sak v DPP robi byvaly riaditel TV Prima, ten ma propagandu na starosti 😃
Reakcia na: Vladimír #85318:
Jedine, že by tam mali PR-marketingovo-reklamné vedenie DP. a tomu by potom museli podriadiť všetky rozhodnutia. ?
Reakcia na: novacik #85317:
Nechcem sa posmievať, ale som zvedavý, či DPP s okamžitou platnosťou odstaví z prevádzky všetky autobusy značky Karosa...
V Prahe zhoreli dve KAROSY....

www.bleskovky.sk/cl/11/173024/V-Prahe-horeli-dva-autobusy-za-dva-dni
Reakcia na: Mike #85312:
Nejde o BA ?
Vlastne Jento dal link ?
Inak pri akútnom nedostatku vozidiel by DPB mohol robiť na zastávkach takéto akcie pravidelne http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=3651&idg=111&gi=20&gn=20&gs=e&gsd= ?
Reakcia na: Mikimaus #85311:
1. to je dispečerské info, 2 daj podrobnosti (do vedlajšieho fóra)
Tak a je to...dalsia nehoda dvoch busov SAD, zrazili sa ?
Nevie mi niekto povedať, kde by som našiel grafikony všetkých liniek z roku 1997? Najlepšie by bolo skôr z 1994.
Reakcia na: 810zssk #85295:
vyznáš sa v prevádzkových nákladov vozidiel MHD? myslím T-Busy,A-busy,Tram a Metro.
Niekde som zapocul, ze vraj v roku 2009, nebudu moct premavat autobusz starsie ako 16 rokov t.j. vsetko vyrobene do 1993, sa musi zosrotovat. Ak to tak naozaj bude a bude to platit aj pre MHD tak Vrakosy skoncia..vlastne neskoncia, lebo sa rozpadnu ? Ak DPB nekupi do 5 rokov nove vozidla a razantne neobnovi park, tak nebude mat na com jazdit ? ?
Reakcia na: Emo #85304:
Jurák zasa môže prevziať linky, ktoré doteraz robia Krasňany a zostanú tam Karosy (napr. 20, 80).
Reakcia na: Peon #85261:
Aj 37 tam stála a bola to obojsmerná zastávka. ?
Reakcia na: Dopravák #85257:
Áno? Lebo ja som tu raz čítal, že pôjdu na všetky krasňanské linky a Ty tam máš, ako vidím, aj jurácke a trnávkové. ?
Reakcia na: Själavrak #85302:
myslim ze PB ma vzhladom na pocet obyvatelov a velkost mesta slusnu MHD

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.